Mircea B Posted August 6, 2023 I-a trecut vremea ambreiajului original. Chiar dacă mașina are 152.000 km., era clar că ucenicia de șofer a lui fiu-meu o să-și spună cuvântul. Pentru că vreau să schimb kit-ul, m-am uitat pe site-utile de specialitate. Nu-mi este clar care kit potrivește pe modelul meu de mașina. Am văzut 4 dimensiuni a plăcilor de presiune: 215, 216, 216, 220 mm. Share this post Link to post
Viktor Posted August 6, 2023 (edited) Il dai jos pe cel vechi si il masori. Cea mai sigura metoda! Eu unul asfel procedez in majoritatea cazurilor indiferent despre ce piesa e vorba, nu merg dupa fenta ca e alba, ca e neagra, ca serie caroserie, ca serie motor si bla-bla-uri. Asta-i piesa, astea-s dimensiunile fix din asta vreau! Apropo. odata cu demontarea probabil sa constati si alte cele necesare gen: volanta, simering arbore, simering cutie viteze... astfel, comanda, procurarea intr-un singur pachet si nu ramine decit un montaj profesional. Edited August 6, 2023 by Viktor Share this post Link to post
Mircea B Posted August 6, 2023 Acum 7 ore, Viktor a spus: Il dai jos pe cel vechi si il masori. Cea mai sigura metoda! Eu unul asfel procedez in majoritatea cazurilor indiferent despre ce piesa e vorba, nu merg dupa fenta ca e alba, ca e neagra, ca serie caroserie, ca serie motor si bla-bla-uri. Asta-i piesa, astea-s dimensiunile fix din asta vreau! Apropo. odata cu demontarea probabil sa constati si alte cele necesare gen: volanta, simering arbore, simering cutie viteze... astfel, comanda, procurarea intr-un singur pachet si nu ramine decit un montaj profesional. Mulțumesc pt. sfat. Deci, duc mașina în service și după ce o demontează, comand piesele. O să dureze ceva mai mult, dar n-am altă soluție. Share this post Link to post
Viktor Posted August 6, 2023 Astfel se procedeaza de regula in service, nu comanda nimic inainte fara de constatare. In vreo ora doua au deja piesele necesare. Nici in regie proprie nu se procedeaza altfel ca e cam la ghici ca e fix ceia ce trebuie ori ba, piese returnate la ordinea zilei. Fiecare procedeaza dupa cum doreste insa eu unu nu recomand. La urma toata tot trebuie ajuns la kit-ul vechi in a-l demonta si de nu am piesa pe masura ce fac? Mai fac un drum in a o schimba cu pierdere de timp aiurea. Eu unu dau piesa jos si o iau cu mine de montra la magazin pentru a face asemanarea cu cea noua la fata locului. Am patit-o de citeva ori si m-am invatat minte plus ca cunosc nenumarate cazuri ce s-au plins pe acest aspect. Ce-i in mina nu-i minciuna! Share this post Link to post