Jump to content
Sign in to follow this  
B 68 VLD

Nubira Mea Modificata :)

Recommended Posts

Vis a vis, de fata aia (masca) din jurul cas-ului si a celorlalte (aer conditionat ...) se scoate f. usor - am scos-o de 100 ori fara probleme - totul este sa fii atent sa recuperezi clemele (sau cum le-or zice) - care teoretic ar trebui sa cada la picioarele soferului sau pasagerului dreapta. Se mai intampla sa cada si inauntru , caz in care va trebui sa le cauti putin (mai mult) :) .

 

Sa ne tii la curent cu covorasele de tabla si daca gasesti sa postezi eventual niste fotografii. Deasemnea dca ti-ai facut ceva modificari estetice si nu numai la masina pune-ne niste poze te rugam.

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Masca de cas se scoate de jos sau de sus, se foloseste surubelnita, sau unghiile, sau se apasa/trage intr-un fel ?

sunt din bucurrrresti.

Personal, cred ca imbunatatirea confortului interior se poate face la o masina noua, iar tuningul exterior la una veche (ca n-am bani de una custom made)

Ce ma deranjeaza la firmele de tuning de la noi este ca aduc piese din afara si ei nu concep nimic (ca proiectare si realizare), exceptand vreo doua dar care au un numar foarte mic de repere create.

Ca sa fac make-up la fata tre sa astept inca 2 ani pana trece leasingul.

Astept cu nerabdare sa rezolv cu covoarele alea si garantat ma laud cu ele pozate.

Din pacate (spre rusinea mea) spiritul meu tehnic e cam anemic la capitolul manualitate, timp liber si scule si dispozitive pentru auto.

 

In timp ce scriam mi-a venit o idee cum ca in jurul farurilor ar putea merge o banda de inox (sau inox-like) ca la Jaguar E type, pe masca de sub radiator se pot monta dinti idem, ca si pe bratul oglinzii in exterior.

N-am inteles cum e cu jentile si cauciucurile. Adica se poate mai late si mai joase de vara (n-am citit nici o postare despre cum merg la drum lung sau in oras). Dar de iarna cam ce ar fi de pus?

Scuze de logoree dar am masina de 10 luni si la servis vorbesc la pereti sau cu persoane extrem de ocupate si absolut neinteresate de meschinele mele probleme de confort.

Edited by tuku

Share this post


Link to post

http://www.orciari.it/ - au elemente de tuning pt Nubira 2 - se pot comanda la ei - vezi ca au si catalog cu preturi..

Daca tot vrei elemente de decor vezi ca au pleoape faruri, grile radiator , eleroane, spoilere, kit-uri de arcuri sport si altele ... special pt Nubira 2.

 

Cu jantele - iti pui ce jante vrei totul este sa ai offset-ul potrivit (parametrul acela ET al unei jante). Masina asta are nevoie de ET mare (adica jantele intra mai inuntru) ca sa nu-ti frece roata in contra-aripa. Acum un ET potrivit asa putea sa-ti sugerez in functie de ce janta vrei sa pui.

 

Vara poti merge cu pneuri ma late. Iarna-i recomandat mai subtiri (da nu-i obligatoriu).

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Din câte îmi aduc aminte, se demontează cu o şurubelniţă sau parcă două, din aproape în aproape (s-ar putea să greşesc, dar sunt 3 ani de atunci).

Pt. iarnă familia a votat hotărât anul ăsta: se cumpără Toyo Snowprox S941.

post-1577-1128516498_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Pt. iarnă familia a votat hotărât anul ăsta: se cumpără Toyo Snowprox S941.

 

Good Choice! :thumbl:

Share this post


Link to post

super tuning-ul : pneuri de iarna :) ... parca suntem pe un topic de tuning sau ma insel ? sau daca ai jante mai mari de 14 inch si pneuri pe masura zi-ne si noua

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Salutare. B 68 VLD am o intrebare pentru tine: Cum ai scos 140 cp din 1.6 Dohc ca sunt foarte curios???

Share this post


Link to post

Reteta-i in postul #1.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...