Jump to content
Sign in to follow this  
B 68 VLD

Nubira Mea Modificata :)

Recommended Posts

Eu din cate stiu transportul mai ales la lucruri grele si/sau voluminoase care vin de departe (SUA de ex) costa extrem de mult. O sa ma interesez sa vad ce si cum.

 

Daca este cum spui tu ar fi super bine. La aceeasi bani iti cumpari super jante. :-?

Share this post


Link to post

Superbe da cum draq curati chestiile alea :-? . La passat cu jante in 5 spite si stateau 10 min sa curete jantele, la astea ce mai faci?

Share this post


Link to post

Super nubira ta...eu te stiu dupa 4tuning...

 

ptr cine nu stie vineri,sambata,duminica...un mare show cu masini tunate cu premii diverse ptr cea mai tare masina,cel mai tare sistem audio,,,si duminica miss tuning...de la 10:00 dimineata pana seara

Share this post


Link to post
Superbe da cum draq curati chestiile alea  :-? . La passat cu jante in 5 spite si stateau 10 min sa curete jantele, la astea ce mai faci?

 

Am vazut la americani ca le baga in nush ce solutie, invarti putin janta , si gata :D

Share this post


Link to post

@Valy Daca ne spui si unde esti cel mai tare ca degeaba ma duc si stau pana la ora 22 dac nu stiu unde ma duc!!!

 

 

P.S. Scuze valy acum am vazut ca e bagat la stiri oupsss :redface:

Edited by Maniaku

Share this post


Link to post

Romaero Banesa... :thumbl:

Share this post


Link to post

Pt. B 68 VLD : Vreau sa te intreb daca ai probleme cu folia de pe luneta in momentul in care folosesti dezaburirea.

P.S.: Chiar se merita sa-ti pui jante pe 17", oricum si cele pe 16 arata bine.

post-1219-1117711696_thumb.jpg

post-1219-1117711734_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Pt. B 68 VLD : Vreau sa te intreb daca ai probleme cu folia de pe luneta in momentul in care folosesti dezaburirea.

P.S.: Chiar se merita sa-ti pui jante pe 17", oricum si cele pe 16 arata bine.

 

Nu am avut deloc probleme cu dezaburirea. Merge normal. :thumbl:

Share this post


Link to post

Am si io folie "llumar" pe toate geamurile - iar dezaburirea merge fara probleme la luneta ...

(...)

Revenind ... ma inebunesc jantele alea mari pe Nubira - m-am uitat ieri toata ziua pe cardomain.com la poze cu Nubire II modificate - si toti avea super jante de la 16", 17" o gramada, am vazut chiar si cu 18" ... tot nu pricep cum si le-au pus oamenii aia pe masina - cand io n-am reusit sa-mi pun niste amarate de jante de 15" fara sa-mi frece roata in contraripa ...

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Arcuri sport si nu se mai lasa de spate cum se lasa cu arcuri stock :thumbl:

Share this post


Link to post

Vlad,

 

Tu din ce-am inteles ti-ai pus arcuri sport pe masina , nu ?

Care-s dimensiunea pneurilor tale ? Si cum se simt gropile cu un talon asa mic + arcuri sport (asta daca sunt sport) ?

 

/dinoc

Share this post


Link to post
Vlad,

 

Tu din ce-am inteles ti-ai pus arcuri sport pe masina , nu ?

Care-s dimensiunea pneurilor tale ? Si cum se simt gropile cu un talon asa mic + arcuri sport (asta daca sunt sport) ?

 

/dinoc

 

Eu nu am arcuri sport! Eu suspensia Monroe si din cate simt eu este ceva mai tare decat suspensia originala. Apropo costa si mai putin! :banana: Tinand cont ca suspensia este putin mai tare si ca am cauciucuri cu talon mic care sunt de viteza super mare si stabilitate maxima pe ud si uscat gropile se simt destul de tare dar nu deranjant zic eu. Daca o sa-ti pui cauciucuri cu talon mic, ceva mai late si de fuga (iti recomand cum am eu) crede-ma ca o sa te indragostesti de cum iti sta masina pe curbe la orice viteza ai. Eu pe DN1 intre Buc si centura Ploiestiului am luat o data toate curbele intr-o seara cu 180km/h mergand numai pe banda mea! Era clar ca puteam sa le iau chiar si cu 200km/h! Masina merge lejer pe curbe cu viteza aia mare. Cand luam curba era acelasi sentiment de tren care merge pe caile ferate. @-)

Share this post


Link to post

ti-ai luat Porsche???? :-?

Share this post


Link to post

Nu si nici nu vreau Porsche! Imi doresc ori Maseratti ori Ferrari ca masina visurilor! :) >-

Share this post


Link to post

VLD : O poza cu e sub capota se poate? Vreau sa vad cum e pozitionat filtrul de aer ca sa primeasca aer rece.

Share this post


Link to post
VLD : O poza cu e sub capota se poate? Vreau sa vad cum e pozitionat filtrul de aer ca sa primeasca aer rece.

Are filtru de aer model conic, renuntandu-se la caseta aia neagra pe care o stii tu la filtrul de aer normal (tip panel) : astfel filtrul este pur si simplu in bataia curentilor de aer.

B 68 VLD, daca gresesc cu ceva slap me :osanale:

Uite jos o poza cu un Espero cu filtru conic si bara stabilizatoare.

post-1219-1117883444_thumb.jpg

Share this post


Link to post

din ce e tubul care vine dupa filtru? inox? de unde ai luat? asa ai luat filtru cu tot?

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Poate sa-mi explice si mie cineva cateva chestii de baza legate de tuning ?

 

Filtrul de aer sport sau cu aer rece - duce la un consum mai mare de combusbil sau nu ?

Daca nu, de ce nu vin masinile cu un astfel de filtru direct din fabrica ?

Toba sport este mai zgomotoasa banuiesc de felul lor ... exista si mai silentioase ?

Share this post


Link to post
din ce e tubul care vine dupa filtru? inox? de unde ai luat? asa ai luat filtru cu tot?

In primul scuze ca te-am indus in eroare : poza cu filtrul respectiv nu este de la masina mea.

Teava(circuitul) care te intereseaza se plateste separat, depinde doar de la ce producator ai fitrul conic respectiv(ca&N, Sparco, etc.) fiecare vine cu al lui.

Referitor la unde le gasesti, du-te la Premium Brands de pe 1 Mai este chiar in incinta showroom-ului Ssangyong (Interauto), ei iti ofera toata gama de filtre ca&N, eu mi-am cumparat un filtru sport dar tip panel chiar de la ei.

Share this post


Link to post

Pai din cate am inteles eu, e asa:

 

- filtrul de aer "cu aer rece" e de fapt tot un filtru obisnuit, dar care se monteaza in alta parte decat a proiectat producatorul; scopul este tragerea aerului dintr-o sursa de aer mai rece decat cea initiala, lucru care ajuta la ardere si implicit la obtinerea unei puteri mai multa

- filtrul de aer "sport" este un filtru de aer mai putin restrictiv decat cele "stock", lucru care permite aducerea unei cantitati de aer mai mari la motor, cu acelasi efect ca mai sus - putere mai multa

- masinile nu vin cu asemenea filtre din fabrica din 2 motive: pentru cel de aer rece - ar duce la schimbari prea radicale in proiectarea tubulaturii de admisie, lucru care ar creste costurile de productie, (probabil) ar avea fiabilitate mai scazuta si ar mari volumul motorului; pentru cel sport - fiabilitate (filtru mai putin restrictiv = probabilitate mai mare ca particulele de praf sa ajunga in motor = fiabilitate scazuta)

- toba sport inseamna iarasi traseu de evacuare mai putin restrictionat, adica scoaterea catalizatorului, site de filtrare mai putine sau mai rare; toate astea inseamna zgomot suplimentar, deci nu ai cum sa faci o toba sport silentioasa.

 

Filtrul de aer sport sau cu aer rece - duce la un consum mai mare de combusbil sau nu ?

Daca nu, de ce nu vin masinile cu un astfel de filtru direct din fabrica ?

Toba sport este mai zgomotoasa banuiesc de felul lor ... exista si mai silentioase ?

Share this post


Link to post
Poate sa-mi explice si mie cineva cateva chestii de baza legate de tuning ?

 

Filtrul de aer sport sau cu aer rece - duce la un consum mai mare de combusbil sau nu ?

Daca nu, de ce nu vin masinile cu un astfel de filtru direct din fabrica ?

Toba sport este mai zgomotoasa banuiesc de felul lor ... exista si mai silentioase ?

Filtru de aer sport inseamna ca este un filtru cu un debit marit de aer, aer rece se refera doar la cele tip conic, sunt facute dintr-un material special (bumbac chirurgical impregnat cu un ulei special) care ofera o respiratie mai buna motorului (masina trage mai bine) deci nu consuma mai mult ba chiar se reduce (infim iti dai seama) se curata periodic (10.000 km).

Toba sport, de exemplu toba finala care o vezi la fundul masinii are teava dreapta prin ea, vezi prin ea cand nu e montata, de aici si "evacuare directa", nu mai are site ca cele de fabrica deci nu are ce sa se arda, e pe viata, are doar niste compartimente cu un fel de vata sa-i zic asa, care mai amortizeaza zgomotul produs de debitul de aer evacuat. Legat de zgomot depinde de la toba la alta, de motorul pe care il are masina, de toba de mijloc care o ai, in ce stare e, distanta dintre tobe, forma circuitului, etc. Eu am doar o finala universala Sebring restul (toba intermediara, circuit) e cel original, nu e super zgomotoasa, are un sunet mai grav in orice caz, dar daca ma dau la ea adica sar de 3.000 - 3.500 de ture se aude bestial (cui ii place, gusturile nu se discuta).

Share this post


Link to post

Esperache, ai dreptate aproximativ in tot ceea ce-ai zis. Acea bara nu se numeste bara stabilizatoare ci bara de ranforsare. Filtrul de aer creste consumul pt ca intra putin de tot mai mult aer. Mai mult aer => mai multa benzina data de chip => cativa cp in plus (nu stie cat dar foarte putin oricum)=>consum putin mai mare.Poze cu motorul meu nu am. Ce am eu este cam ca in poza care a pus-o Esperache cu acel Espero atata ca eu nu am acea teava de inox. Nu stiu unde draq sa mi-o fac. :wallbanger: Daca cineva ma poate ajuta cu acel traseu ii dau o lada de bere. :drinkers: Daca cunoasteti pe cineva care mi-ar putea face bara de ranforsare primeste tot o lada de bere.

 

Cel mai important cand pui filtru' de aer sport este sa-ti supradimensionezi traseul. Asa va primi motorul mai mult aer rece.

Share this post


Link to post

Daca imi spui ce marca de filtru ai si de unde l-ai achizitionat, poate te ajut. :thumbl:

Share this post


Link to post

Am cumparat filtru' de la un prieten care le aducea din afara. Am uitat numele filtrului si nici nu scrie pe el. :redface: El arata exact ca un simplu filtru de aer conic de dimensiuni normale imbracat intr-o carcasa de plastic sau ce o fi el.

Share this post


Link to post

Revin iar la obsesia mea cu jantele :) , Vlad tu ti-ai facut ceva de genul asta la Nubira ta ca sa-ti incapa rotile acelea ?

http://www.bmwdiy.info/fender-rolling/

 

Poate cand ai timp te uiti totusi daca nu-i inscriptionat pe janta offset-ul lor (ET) ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...