Jump to content
Sign in to follow this  
vlivius1

Schimbare Distributie Aveo - Ecotec F14D4

Recommended Posts

Buna ziua,

 

In urma cu cateva zile am cumparat un chevrolet aveo 1.4 16V platinium , an 2010 in talon (in carte masinii si pe factura este 2011 )motor ecotec F14D4. Acest aveo inlocuieste vechiul cielo care nu m-a lasat niciodata in drum, sper sa nu o faca nici aveo.

 

La cielo SOHC imi schimbam singur distributia, va intreb daca la acest aveo este mai complicat sau mai usor tinand cont ca are 2 axe cu came si nu are pompa de apa pe cureaua de distributie , iar rola intinzatoare stie exact cat sa intinda/preseze cureaua.

 

 

Daca si-a facut cineva schimbul singur, a intampinat probleme , chei speciale, imbusuri, torx etc?

 

 

Multumesc.

post-1840-0-56436100-1487687881_thumb.jpg

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Valabil pentru cei cu AVEO fabricat dupa 2009

 

The newer model cars have some forgiveness and go out to 100,000 miles now. The older cars have a recommendation of 50,000 to 60,000 miles on them. I think I was told on here that 2010 and newer have the new engine and therefore it is at 100,000 miles. But if warranty is at 5 years or 100,000 which ever comes first then MajorLagg car should be covered because 2009 to 2013 is just 4 years and the milage is under 100,000 so warranty is still good. I would keep arguing for sure.

 

http://www.aveoforum.com/forum/f82/timing-belt-replacemnet-interval-16166/index2.html

 

Manual aveo 2010 - engleza - https://www.chevrolet.com/content/dam/Chevrolet/northamerica/usa/nscwebsite/en/Home/Ownership/Manuals_and_Videos/02_pdf/2010_chevrolet_aveo_owners.pdf

 

In manual scrie 10 ani sau 160k KM - S-ar putea sa fie valabil doar ptr cureaua originala :D

Share this post


Link to post

Pompa de apa este antrenata de curea... doar la 1.2 si 1.2 LPG nu este... precum si 1.4 fabr. incepand cu 03.2011

 

Aprox. aceeasi schema ca la Cielo v16

post-19692-0-70959500-1487918838_thumb.jpg

post-19692-0-25008600-1487919293_thumb.jpg

Edited by buburuza vesela
  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru timpul acordat.

 

Intru-un final m-am razdangit si am zis ca prima data sa merg la service, bine am facut ca am fost la service deoarece motorul meu are DUAL VANOS iar pe langa simpla distributie a trebuit sa se faca inainte blocarea axelor cu came, iar pompa de apa este separata de distributie.

 

Acum am vazut cum se face, asa ca data viitoare o fac eu :) .

 

P.S. Fiind fabricata la sfarsitul anului 2010 (nov) poate a fost echipata cu noul motor.

 

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Daca nu aveai 160000km nu trebuia sa o schimbi.
Motorul e acelasi de pe Opel-uri si asa se schimba la 10 ani sau 160000km.

Share this post


Link to post
La 24.02.2017 la 8:48, buburuza vesela a spus:

Pompa de apa este antrenata de curea... doar la 1.2 si 1.2 LPG nu este... precum si 1.4 fabr. incepand cu 03.2011

 

Aprox. aceeasi schema ca la Cielo v16

post-19692-0-70959500-1487918838_thumb.jpg

post-19692-0-25008600-1487919293_thumb.jpg

 

La 26.08.2014 la 21:24, Wotan a spus:

O rola costa cateva zeci de lei, mai putin decat eventuala manopera suplimentara. Cel mai ieftin iesi daca cumperi un kit distributie complet, decat daca cumperi componentele separat. Plus ca stai linistit pana la urmatoarea schimbare a distributiei, daca va mai fi...

La f14d4 pompa este angrenata de cureaua accesorii, pompa nu este pe distributie 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...