Jump to content
Sign in to follow this  
costyn-man

Probleme Pornire Cielo 1.5

Recommended Posts

Va salut! M-am ghidat foarte mult dupa acest forum dar in acest moment nu am gasit nimic sa corespunda problemelor mele!

Cind a venit sezonul rece masinuta a inceput sa plece la a treia cheie si pentru citeva secunde se auzeau niste detonatii mici (se auzeau doar cu capota deschisa si ascultat atent motorul) apoi masina functiona impecabil, pur si simplu te lipeste in scaun, azi a venit inevitabilul, nu a vrut sa mai porneasca deloc, se chinuie sa porneasca, uneori chiar porneste si merge in doua pistoane!

Am schimbat initial bujiile, fisele, capacul de delco si rotorul delcoului, fara succes! Azi cind sotia a vrut sa plece cu masina a pornit ca in doua pistoane, am scos mufele de la injectoarele 3 si 4 fara sa se modifice absolut nimic! Concluzia personala, injectoare blocate, fiind tirziu nu am putut sa schimb injectoarele intre ele pentru a ma dumiri daca defectul este de la injectoare sau o alta problema!

Rugamintea mea este:

1-daca sint injectoarele infundate, avind in vedere ca nu avem un servici sa le curat, cum as putea sa le desfund

2-ar putea sa fie altceva defect si sa nu mai deschida injectoarele?

Va multumesc si orice sugestie este binevenita!

 

 

Share this post


Link to post

TEORETIC injectoare blocate, practic pot fi bujiile, capacul de la delcou, etc.

Vezi daca scanteiesc bujiile la cilindrii respectivi si schimba injectoarele intre ele (atentie sa nu deteriorezi garniturile).

In cazul in care ajungi la concluzia ca sunt infundate, cauta o baie de ultrasunete pt. bijuterii (eu am luat una mai demult cu < 100 lei, acum vad ca respectivii au cu 200 - probabil un model mai puternic - http://www.spot.ro/prod_Baie-de-curatare-cu-ultrasunete-pentru-bijuterii-tacamuri-monede-cartuse-cerneala-injectoare-spalare-ultrasonica-foarte-eficienta dar cred ca gasesti in alta parte mai ieftina)

Speli injectoarele bine cu benzina (pe afara), le pui in baie cu benzina + solutie de curatat injectoare si o lasi sa mearga, 20-30 min in total; eventual le mai lovesti din cand in cand de ceva tare sa se desprinda mizeria din ele.

 

Dupa care solutie de curatat injectoare in rezervor + mers la turatii mari.

 

Eu asa mi-am rezolvat problema la a mea, dupa 2 curatari succesive ale injectoarelor in service care nu au dat rezultatul scontat.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns! Asa cum am spus, am schimbat bujii, fise, capac delco si rotorul din delco!

Momentan nu am acces la o baie de ultrasunete, aveti o idee cum as putea sa le desfund in alt mod? Deasemeni, cine comanda injectoarele, ar fi posibil sa fie o alta problema si sa nu primeasca comanda de deschidere?

Share this post


Link to post

Scuze, n-am fost atent.

Injectoarele sunt comandate de calculator, cel mai usor de diagnosticat este sa le schimbi intre ele si sa vezi ce se intampla.

 

Cuva cu ultrasunete ideal ar fi sa o cumperi - de ex aici la 120 lei: http://www.okazii.ro/huse-telefoane/cuva-ultrasunete-baku-bk-9050-a137342442

Mai poti incerca sa le bati de ceva (pe lateral), poate-poate.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Miine am de gind sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca primesc comanda sau sint infundate! Avind in vedere ca nu am desfacut niciodata rampa de injectoare, daca o sa o desfac si sa o intorc intr-o parte o sa se vada daca injectoarele functioneaza sau este conditionata strict de faptul ca trebuie sa fie pe pozitie?

Share this post


Link to post

Poti sa scoti rampa cu tot cu injectoare din galeria de admisie si sa dai la automat. de fapt, sa dea altcineva la automat si tu sa te uiti cum pulverizeaza, o sa vezi daca sunt infundate sau blocate. nu trebuie sa scuipe un jet subtire, ci o ploaie fina de benzina.

Eu iti pot spune cum le-am curatat pe ale mele (3 din 4 s-au curatat bine): decarburol (sau alta solutie de genul asta) intr-un vas, tinute peste noapte in solutie... a 2a zi frecat cu o periuta de dinti (nu f aspra) duzele ca sa se duca grosul. Am pus un furtun scurt pe injector, la capatul celalalt o seringa taiata plina cu decarburol (la ambele capete puse coliere), papuci cu fir pe fiecare din cei 2 pini ai injectorului si alimentati fff scurt timp (adica doar atins borna o fractiune de secunda) la baterie. In acelasi timp apasam seringa. Ideea e ca alimentam injectorul cu decarburol si, in timp ce atingeam borna + cu firul, deschideam injectorul si decarburolul trecea prin el. Nu il tine alimentat, il vei arde.

 

edit: sa scoti oring-urile inainte sa le bagi in decarburol. la montaj le dai cu putin ulei ca sa intre usor si atentie sa nu le ciupesti.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Va multumesc pentru raspunsuri! Azi am rezolvat problema, am desfacut rampa de injectoare, am curatat IAC-ul, am scurtat toate furtunasele care vin pe aer (am vrut sa fiu sigur ca etanseaza corect), am scos bujiile si am dat citeva secunde la automat pentru aerisirea cilindrilor, am verificat supapa de sens, am curatat cu spray mufele de alimentare la injectoare, la IAC si la clapeta de acceleratie!. Cind am pus totul la loc a pornit motorul la sfert de cheie asa ca nu stiu exact ce problema a avut!

Share this post


Link to post

Ha, cica probleme la pornire ... Asta o zic doar asa sa ma dau mare.

Nexoasa a pornit astazi la sfert dupa ultima pornire undeva la sfirsitul verii. Ce-i drept am incarcat nitel bateria pe redresor inainte a ii da cheie s-apoi glasul ala nostalgic de coreeanca ... nu-mi venea sa mai cobor din caleasca. Mai mai s-o dau in bocet la ce frumos toarce !

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...