Jump to content
Sign in to follow this  
Dolfin

Pneu Care Se Desumfla

Recommended Posts

Am un pneu, fata dreapta, care am observat ca a pierdut cam 1bar in decurs de 3 zile, ma gandesc ca poate o fi fost de la gropi sau viraje luate mai in forta, cui sau alte obiecte infipte in el n-am observat.

 

Stiu ca exista un lichid albicios care se introduce in pneu pentru a astupa porii sau eventualele neetanseitati si va intreb acum cum se cheama si daca este eficient.

 

Exista si alte metode?

 

Dolfin

Share this post


Link to post

Nu prea am incredere in solutii minune.

 

Cel mai bine, fugi la o vulcanizare, verifica anvelopa, n-ai cum sa-ti dai seama cu ochiul liber. Daca aia e buna, verifica janta sa nu aibe indoituri (exterior/interior).

Daca totusi anvelopa e intzepata, fa-o... si sfatul meu ar fi s-o pui pe spate.

Share this post


Link to post

Mda, problema asta am avut-o destul de des. Fa exact cum spune NFS, daca nu-ti gaseste pori, pune-i pe baieti sa-ti refaca adezivul de pe janta. Si sa nu incerci sa-ti pui silicon drept adeziv cum fac unele vulcanizari, e o idiotenie.

N-are nici o legatura cu virajele luate in forta sau cu alte chestii, mai degraba are legatura cu indoirea jantelor de la gropi.

Share this post


Link to post

Stiu pe unu` care a avut aceeasi treaba la un Matiz pe dreapta fatza si se tot ducea la vulcanizare. Aia ii spuneau ca tot ia gropi cu mashina si`si indoaie janta. O bateau cu ciocanu si tot mergea in fiecare dimineatza sa bage presiune. Pana la urma si`a inlocuit cauciucul si n`a mai avut probleme.

Share this post


Link to post

Baietii de la vulcanizare, ca sa nu te puna la cheltuieli, nu dau pneul jos de pe janta, asa ca nu pot localiza prin cufundare in apa orificiul mic facut de un cui finutz.

Share this post


Link to post

O sa trec si pe la o vulcanizare dar deocamdata astazi vad ca sta umflata, aman pe maine.

 

Dolfin

Share this post


Link to post

@Dolfin:Am si eu o intrebare, cumva ai pneurile originale pe masina? Te intreb ca si eu il am tot din 98 si am pe spate, ca pe fata nu le-am mai tinut, pneurile din fabrica si inca mai tin, mai au pulpa dar ce te faci cu crapaturile cauciucului care apar de la ...timp! la mine stiu sigur care este solutia lasarii rotilor spate ... alteleeeeee!

Ura si numai bine! Sper sa nu ai aceeasi pb!

Share this post


Link to post

Am niste kkt-uri de Lassa Miratta destul de noi, pana in 5000K cu ele.

 

Pneurile sunt naspa, sunt foarte dure si rup repede aderenta, dar nu le schimb deocamdata, o sa-mi iau mai incolo Michelin sau Continental, whatever...nu sunt crapate...

 

Dolfin

Share this post


Link to post
mai au pulpa dar ce te faci cu crapaturile cauciucului care apar de la ...timp! la mine stiu sigur care este solutia lasarii rotilor spate ... alteleeeeee!

La mine sunt crapate de le-a luat dreaku montanele si asta dupa 2 ani. Mi-e si frica de-acum. Barum-urile de pe Dacie n-au atatea crapaturi din 98 si pana acum. Nu mai pun montana pe masina cat oi trai.

Asadar nu va luati montane decat daca faceti kilometraj mare in timp scurt si preferabil in conditii de aderenta bune.

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o aveam si eu la o anvelopa, cam de doua ori pe saptamana ma duceam si bagam aer ca ajungea la 0,9 bar. Am rezolvart-o cu un spray d-ala minune dupa ce am fost la o vulcanizare si mi-a spus ala ca este un por (a dat jos anvelopa si a verificat-o). Nu pot sa te it spun de unde sa cumperi in ro pentru ca asta al meu era adus de maicamea din finlanda.

Share this post


Link to post

din orice hypermarket (inclusiv Bila) :) >-

Share this post


Link to post

Am verificat si aseara presiunea, deocamdata la fel, 1,9bari, keep watching, azi cred ca dau jos si roata sa ma uit la janta daca este indoita.

 

Dolfin

Share this post


Link to post

Degeaba dai jos roata cu ochiul liber nu observi pe unde scapa aer.

Daca ai unde baga roata intr-o "cada" cu apa.

 

Exista si posibilitatea sa ai un cui intrat si retezat pe care nu-l observi, decat daca dai jos cauciucul de pe janta si-l cauti prin interiorul cauciucului.

 

Asa ca cel mai bine dute la o vulcanizare, ti-o rezolva baietii imediat.

Share this post


Link to post
Am niste kkt-uri de Lassa Miratta destul de noi, pana in 5000K cu ele.

 

Pneurile sunt naspa, sunt foarte dure si rup repede aderenta, dar nu le schimb deocamdata, o sa-mi iau mai incolo Michelin sau Continental, whatever...nu sunt crapate...

 

Dolfin

eu am pus pirelli si sant foarte multumit de aderenta :banana: . inainte aveam Uniroyal

nu sunt ca kumho dar alea nu se mai gasesc :(

Share this post


Link to post

Mda, am verificat ieri din nou presiunea, stabil 1,9bar cum scrie pe sticker la Tico, si totusi imi pareau moi asa ca am consultat specificatiile tehnice ale celor de la Lassa, am vazut ca ei indica Maxim Inflation Tyre in full load 2,5bar, asa ca le-am urcat si eu la 2,5 de test sa vad cum se comporta.

 

Sa stiti ca tot par sub-umflate ca sa zic asa, ceea ce ma face sa cred ca talonul nu e ranforsat aproape deloc, practic toata greutatea masinii stand in perna de aer si nu si in armatura pneului. De kkt din nou.

 

O sa incerc sa caut altele mai de doamne ajuta spre toamna.

 

Referitor la KUMHO, am citit o gramada de teste de la AMS si alte reviste auto, in care testau noile masini coreene, cum ar fi Kia, si ele toate veneau cu KUMHO, si supriza totala, foarte proaste la aderenta, rupeau repede contactul cu asfaltul, astfel incat si Montana la chestii virajate erau mai bune.

 

So, pana nu conduc si eu ceva pe KUMHO si "trag" putin de masina, sa merg in 3 roti, aventual slalom in viteza nu ma bag la astea.

 

 

Merci,

Dolfin

Share this post


Link to post

Eu le tin pe toate la 2.2 si mi se par desumflate. Am in inteles insa ca pe fatza (sau unde e motorul) rotile trebuie sa fi putin mai umflate pentru a tine mashina perfect echilibrata. Sa pun si eu mai mult in ele ? mentionez ca am cauciucurile cam uzate. Nu stiu cati dintre voi ati iesi cu mashina daca ati avea asa nishte cauciucuri...

Share this post


Link to post

In cazul acesta, tu de ce mai iesi cu ele ?

Share this post


Link to post
mentionez ca am cauciucurile cam uzate. Nu stiu cati dintre voi ati iesi cu mashina daca ati avea asa nishte cauciucuri...

 

Pana sa imi cumpar eu actualele anvelope (debica navigator) le aveam pe cele originale, iar cel din dreapta fata ajunsese slick...nu mai avea pic de profil si culmea ca am trecuo odata prin niste cioburi si am facut pana pe fata stanga, bine ca mergeam doar in bucuresti cu ele.

Share this post


Link to post

Dragi matizisti,

 

nu stiu de ce mi se intampla ce mi se intampla! #-o De vreo doua luni incoace remarc (si nu numai eu, ci si straini de pe strada: "Vedeti, ca va e desumflata roata!") ca roata din dreapta fata se desumfla destul de repede...Nu cunosc exact cum e faza la matiz, daca au camera pneurile sau e cauciucul si atat...mi-a zis cineva ca poae fi din cauza jentii care s-ar fi strambat....(?!?!??!! :dizzy: )

Imi pare rau, ca nu va pot zice varsta pneurilor...am luat matizul cu ele on (sunt MONTANA) si am facut pana acum 7.500 km, 90% in oras...

Voi ce parere aveti?

 

P.S. sunt 155/65 R13

Share this post


Link to post

Montana sunt niste mizerii.

Cauciucurile sunt fara camera :)

Du-te la o vulcanizare, vezi poate ai un cui.

Share this post


Link to post

@fun4cristi: intr-adevar, la Matiz, ca de altfel la majoritatea autoturismelor, anvelopa e montata direct pe janta, fara camera. Daca se desumfla periodic si des, mergi la o vulcanizare; exista 2 cauze posibile: asa cum a spus antevorbitorul meu, e posibil sa ai infipt in anvelopa vreun cuisor sau ciob (de mici dimensiuni) sau, cum ai fost tu informat, sa ai janta deformata (de la vreo lovitura) si astfel, talonul anvelopei nu mai etanseaza perfect pe buza jantei, pierzand astfel presiunea.

Share this post


Link to post

Salutare ,

Am si eu aceeasi problema pe stanga fata la matizul meu .La 2-3 zile trebuie sa-i fac presiunea pt ca pierde in draci aer .problema in procent de 95% este de la janta pt ca acum vreo 6 luni am luat in drum spre Sinaia o groapa criminala ( terminat si pivot stanga fata ) jentile indoite rau fata/spate stanga.Am fost la o vulcanizare in Sinaia si le-au indreptat baietii din ciocan insa pe fata au ramas problemele ... :-?

De atunci am mai fost la o vulcanizare unde mi-a cercetat atent cauciucul , mi l-a lipit cum trebuie pe janta insa ...tot pierde presiune .

Am rugamintea la voi sa-mi spuneti si mie ce vulcanizari care roluiesc jenti de tabla stiti si un pret aproximativ !

PS : Pe fata am BARUM BRILLANTIS 155/65/R13 -super multumit si asa cum se lauda si producatorul foarte bune pe carosabil umed ...nota 10 .In ceea ce priveste zgomotul nu-mi prea imi dau seama caci pe spate am Montana --sucks ! [-X

Share this post


Link to post

Incearca la Autonet, daca nu ma insel vreo 250, maxim 300 de mii roluitul. Dar daca e stramba tare, nu doar buza, nu ai ce-i face, trebuie sa iei alta.

Share this post


Link to post

Am avut o problema identica la Dacie. Rezolvarea a fost refacerea adezivului dintre cauciuc si janta, la o vulcanizare.

 

Acum vad ca si la Nubira face figuri o roata, urmeaza sa invetighez

Share this post


Link to post

Lym, in 2 luni doua flat-uri, si amandoua dreapta fata... fara intepaturi, uzura OK, am presupus ca m-a ,,iubit" excesiv cineva si m-a lucrat fin, din supapa. Surpriza a venit la a doua verificare la o vulcanizare, baiatul mi-a gasit furtunul de cauciuc de la supapa crapat chiar la baza, la contactul cu janta. L-a inlocuit si nu mai sunt probleme acu. Mentionez ca nu era vizibila deloc chestia... si capacul de la janta il ascundea destul de bine, stropeste zona si misca-l sa vezi daca rasufla. La chestii de-astea rezerva e de aur la propriu.. so, keep it in good conditions.

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...