raven84 Posted November 30, 2011 In general nu deschid topicuri de aiurea dar fac o exceptie pentru ca am nevoie de ajutor urgent: Dupa o frana extrem de brusca (si prin brusca zic frana sanie vreo 5 m), motorul s-a oprit si acum nu mai vrea sa o ia. Dau la cheie, porneste ca si cand ar merge intr-un cilindru, pufaie putin si moare. Avea cam putina benzina in rezervor si cineva a presupus ca practic s-a dus tot carburantul in fata si sorbul a tras aer, e corect? Poate fi alta varianta? Exista solutii? Share this post Link to post
BZN Posted November 30, 2011 Pare a fi "distributie sarita". Daca a fost (si) frana de motor puternica. Share this post Link to post
raven84 Posted November 30, 2011 Nu e putin cam radicala faza cu distributia? Share this post Link to post
Pepinno Posted November 30, 2011 nu vreau sa dau cu paru` ,,,dar din spusele tale ca "merge intr-un cilindru" si eu cred ca un pic sarita de la semne...cel mai bine ,nu o mai forta si dute direct la un service sa o verifice...nu face mai lut rau decat e deja si ia o tractare ... Share this post Link to post
nino Posted November 30, 2011 Pompa de benzina si-a dat duhul cumva...?! Share this post Link to post
raven84 Posted November 30, 2011 Mda, am sa o iau la "cravata" dimineata si sa o duc in curte sa vad ce are distributia. Sper sa nu fie grav. Mai astept pareri oricum... Share this post Link to post
raven84 Posted December 5, 2011 Si acum noutati. Se pare ca rola de sus de la distributie era decalata cu juma de cursa fata de cea de jos. In plus motorul era innecat iar pe bujiile 2 si 3 nu exista scanteie. Dupa o curatare a capacului delco am obtinut scanteie iar distributia am realiniat-o dupa cunostintele mele. Culmea e ca desi am facut totul ca in manual, ceva e in neregula. Merge intrerupt, la cateva minute se aprinde check-ul dublat de o ezitare a motorului si per ansamblu mananca de doua ori mai multa benzina ("> Share this post Link to post
andreib Posted December 5, 2011 Probabil nu ai pus distributia cum trebuie. Share this post Link to post