Jump to content
Sign in to follow this  
diferitu

Daewoo Nexia

Recommended Posts

Ai gresit si aici, e 400e inmatricularea + 300 ron rar-ul, nu stiam ca mai poti prinde taxa veche, fa rost de bani, ca e pacat, e foarte riscant cu bulgaria si te vaneaza toti gaborii pe strada.

 

am sunat la rar si ma costa cam 1200 lei doar rar.ul. Autentificare, RAR, ITP etc. si taxa ma costa 775e cea veche... da mai poti prinde daca e adusa inainte de 31.12 am intrebat ieri la pipera dar sincer crede-ma nici mie nu imi surade ideea dar nu am de unde sa fac rost de ~3000 lei acum... in 2 saptamani... din pacate :(

Share this post


Link to post

SIgur nu ai inteles gresit? 775E e taxa veche, dar cu deprecierea care costa 300 ron, nu 1200, ajunge la 400E. Cartea si ITP-ul inca cateva sute de ron, in total cu maxim 1500 euro cu totul e inmatriculata, la cum arata masina nu crezi ca merita?

Edited by argon

Share this post


Link to post

stai ca iti arat cat ma costa ca frate-le prietenei are pe cineva care stie tot despre inmatriculare si s-a interesat de costurile necesare inmatricularii:

Taxa veche 775e cu depreciere 390e

Taxa depreciere - 300ron (ai avut dreptate )

RAR - 700 lei

Asigurare - 200 lei

Taxa inmatriculare 150 lei

Numerele 100 lei

 

cel mai mult imi doresc sa o inmatriculez in tara :( dar nu am de unde sa ma mai imprumut

 

P.S. Eleron de Astra f GSI se potriveste oare?!

Edited by diferitu

Share this post


Link to post

RAR-ul ala 700 lei nu stiu ce vrea sa insemne :-? . Numerele la rand sunt 45 ron.

 

Apropos de Bulgaria, te costa 500 euro initial, si apoi anual cateva sute, deci nustiu ce castigi la o masina cum ai de capacitate mica. Renteaza la motoare de 2.5 litri in sus unde numai impoztul anual in Romania porneste de la 1800 ron anual, fara sa mai vorbim de taxa initiala de prima inmatriculare.

Edited by argon

Share this post


Link to post

85 ca le vreau preferentiale... de castigat nu prea am dar nu dispun de banii aia pana la sfarsitul lui ianuarie :|

Share this post


Link to post

M-am uitat acum la firmele ce asigura inmatriculare in bulgaria, costa 550 euro la orice masina pana in 160 de cai. Si dupa primul an mai platesti vreo 200 anual, inclusiv comisionul la proprietar.

Edited by argon

Share this post


Link to post

stiu din pacate...

 

tocmai ce am descoperit cum functioneaza maneta pentru reglarea volanului :)

 

mai jos niste poze din compartimentul motor.

 

 

200120113306.jpg200120113307.jpg200120113312.jpg200120113313.jpg200120113314.jpg200120113315.jpg200120113316.jpg

 

si inca o poza... in spatiul ala trebuia sa am o grila ceva?

 

cum se vede asa ?

 

cum e prinsa sigla pe grila ?

 

debadge.jpg

post-31949-021305900 1295536240_thumb.jpg

Edited by diferitu

Share this post


Link to post

Arata bine, e bun pretul, tinand cont ca multi dau 1800 euro pe un tomberon de golf 3 cu injectie monopunct cu 300.000 km, din aceai perioada si tot neinmatriculat. Mentalitatea romanuluiu, daca scrie vw pe ea, e sfanta b-(

Share this post


Link to post

mi-a mai zis cineva pe mess asta si am coborat sa il verific.. .e aproape pana sus ... :)

 

am si eu o intrebare :) cand dau sa imi dea apa pe luneta imi da si pe parbriz numai ca pe parbriz nu imi pornesc stergatoarele... daca trag de maneta sa dea apa doar pe parbriz pornesc stergatoarele... e de la mine sau asa sunt ele ?

 

@argon:

 

asa am zis si eu... tinand cont de starea masinii am avut mare noroc...

Share this post


Link to post

Nu e vorba de vasul de expansiune cu lichid putin, ci cel de frana e aproape uscat, vezi acolo sa verifici.

Cu stergatoarele e complicat, nu stiu sa existe posesori de hatch pe forum care sa te indrume.

 

Sigla, daca o scoti, ramane urat, e atasata de un soclu negru care face parte integranta din grila, deci nu o poti scoate ca sa ramana ce ai facut tu acolo in photoshop. E doar partea metalica, nu vine cu totul, si e prinsa cu doua picioruse metalice lipite la randul lor.

 

Cat priveste spatiile goale din spoiler, asa trebuie sa fie. Daca vrei, le poti umple cu o plasa de aluminiu neagra si arata foarte bine.

 

Verifica daca ai cablajul tras pentru proiectoare si cumpara-ti o pereche, nu e scumpa.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

englishman poti te rog sa incercuiesti in poza cu motorul care este vasul in care ar terbuii sa ma uit ? in bord nu e nimic aprins...

 

si ref la stergatoare da si eu ma oftic :( dar nu e asa o mare problema. Mersi pentru pont cu gaurile din bara :)

 

si o sa ma uit maine sa vad daca am cablu pt proiectoare :) ca mi-ar placea :)

 

pacat de grila :( o sa o fac din fibra dar cand o sa incep sa modific la ea ... momentan am niste rugina de reparat si de inmatriculat...

Edited by diferitu

Share this post


Link to post

pe ala l-am verificat si eu :) ;) vasul de expansiune e ala mare de langa.. nu sunt total pe langa... asa se vede in poza ca e gol dar nu e

Share this post


Link to post

Da, spatiul dintre proiectoare asa este, fara nimic acolo, deci poti sa-i pui tu ceva acolo.

Proiectoarele din cate stiu eu sunt 67 lei bucata, noi, asa ca s-ar putea sa-ti cauti la dezmembrari. Chiar daca masina n-are cablaj pt proiectoare poti sa-ti pui tu (sau un electrician).

Si, da, maneta aia este pentru reglajul volanului pe inaltime!

In, rest, frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

hmmm cablajul pt proiectoare ar terebuii sa fie f simplu... o siguranta si un buton in bord... si in leg cu gaura aia momentan nu am deranjeaza...

 

mersi pentru urari :)

Share this post


Link to post

Pina una-alta, vezi care-i treaba cu frinele, lichidul pentru ambreaj si lichidul de recire, cere sint nitel colorate. Proiectoarele de ceata, sint bine venite si astea, dar prioritate au cele enumerate mai sus.

Sa o stapinesti sanatos!

  • Like 1

Share this post


Link to post

lichidul de racire e colorat de la antigel si lichidul de ambreiaj unde se verifica?

 

intrebare: care e diferenta intre motorul meu si cel de 75cp ?

 

lichidul de frana l-am verificat dupa ce un prieten mi-a zis ca nu e ... si m-am speriat si am fugit jos... e borcanul plin, lichidul de racire e pana la MAX ca l-am verificat si pe ala, la fel si uleiu e in proportii...

 

baiatul de la care am cumparat masina i-a schimbat totul... o sticla de ulei cu ce a mai ramas e in portbagaj la fel si antigelul...

 

as vrea sa ii schimb cureaua de la distributie... am vazut ca cureaua e ieftina si o sa o fac cat de curand aceasta operatie...

 

si o sa mai verific placutele de frana si daca sunt tocite o sa imi pun EBC green stuff :)

Edited by diferitu

Share this post


Link to post

Nu este nici o diferenta, motorul tau e de 75 cai putere. Cu proiectoarele nu e asa simplu, poate ca ai fire trase pana la mufa de langa baterie, trebuie totusi sa te uiti mai bine sa vezi exact cum sta treaba

Share this post


Link to post

Cu proiectoarele nu e asa simplu, poate ca ai fire trase pana la mufa de langa baterie, trebuie totusi sa te uiti mai bine sa vezi exact cum sta treaba

 

Si daca nu cumva firele alea nu s-au "copt" in atatia ani. Si eu la Matizul meu din 2004 am in instalatie firele aferente proiectoarelor insa din pacate sunt distruse, cu izolatia crapata si abia mai stau, asa ca ai grija.

In rest tot ce pot sa spun e ca ai o masina deosebita, mai ales la ce kilometraj ai si ar fi pacat sa nu ai grija de ea sau sa te decizi pana la urma sa o inmatriculezi in Bulgaria.

Share this post


Link to post

EBC sunt fix pix la etrierii de 13. Bani aruncati.

 

S-ar putea sa nu ai deloc instalatia de proiectoare - dar mare filozofie de facut nu ar fi. Intai verifica daca ai mufele totusi.

 

Schimbi cureaua si intinzatorul si pompa de apa daca vrei sa faci treaba buna.

Share this post


Link to post

Imi place ca pentru eleron, proiectoare etc gasesti bani, dar pentru inmatriculare nu... Nu as putea sa detin o masina stiind ca nu e pe numele meu si pot oricand sa raman fara ea. Basca faptul ca in timp te va costa mult mai mult sa o tii inmatriculata in Bg decat in Romania. Si-ti mai caut motive daca vrei. Pacat de masina, ca este frumoasa tare...

  • Like 2

Share this post


Link to post

intrebare: care e diferenta intre motorul meu si cel de 75cp ?

 

15 cai e diferenta. Pe Nexia au existat 4 motorizari, 60, 71, 75 si 90 de cai, primele 3 motoare au acelasi cod G15MF, dar difera puterea, intamplarea a facut sa-l prinzi pe cel de 60 de cai. Daca nu esti racer, nu ar trebui sa fie nici un impediment.

Share this post


Link to post

Oricum schimbi ECM-ul cand pui A/C asa ca nu e problema, cu noul ECM vei avea 55kw. Problema apare daca nu se potriveste pini, iti trebuie un electrician bun.

 

PS Sa o stapanesti sanatos!

 

@mircea Sunt de acord, insa partial, prefer ca masina sa fie pe numele meu insa, la preturile afisate de guvern in ziua de azi prefer mai mult sa o imatriculez "dincolo" iar restul de bani sa ii bag in ea sa o scot la liman.

Intr-adevar, nu cu spoilere as incepe :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...