Jump to content
Sign in to follow this  
Muratu

[ Cumpar ] Jante Tabla 15" 4X100

Recommended Posts

Caut sa cumpar un set de 4~5 buc. jante tabla pe 15", prindere 4X100, gaura centrala mai mare sau egala cu 54.1mm, offset-ul intre 42~48 (ideal 46) si cu latimea de cel putin 6".

 

Ofer cel mult 400Ron in functie de starea jantelor si de accesoriile cu care vin.

 

Daca vin si cu anvelope de vara 195/55 R15, 205/55 R15 sau 205/50 R15 cu atat mai bine.

 

Nu accept jante de Logan sau de Chevrolet (acestea au ojjset-ul de -50 si necesita dinstantiere pt a fi montate).

 

 

Astfel de jante se gasesc pe: Renault Megan1/2, Toyota Corolla 3 Verso, Toyota Avensis 2 si Mazda 2.

 

Mod de contact:

Email: castravetemurat2@yahoo.co.uk

Mesaj Privat pe acest Forum

Sau direct pe topic.

Share this post


Link to post

Caut sa cumpar un set de 4~5 buc. jante tabla pe 15", prindere 4X100, gaura centrala mai mare sau egala cu 54.1mm, offset-ul intre 42~48 (ideal 46) si cu latimea de cel putin 6".

 

Ofer cel mult 400Ron in functie de starea jantelor si de accesoriile cu care vin.

 

Daca vin si cu anvelope de vara 195/55 R15, 205/55 R15 sau 205/50 R15 cu atat mai bine.

 

Nu accept jante de Logan sau de Chevrolet (acestea au ojjset-ul de -50 si necesita dinstantiere pt a fi montate).

 

 

Astfel de jante se gasesc pe: Renault Megan1/2, Toyota Corolla 3 Verso, Toyota Avensis 2 si Mazda 2.

Stimate domn,

Prima data trebuie sa spui pentru ce masina ai nevoie de jantele respective,pentru ca te-ai exprimat neclar.Pana acum am inteles ca jantele trebuie sa fie de 15 toli,ca doresti sa fie late de cel putin 6 toli,iar gaurile de fixare trebuie sa fie pe un cerc cu diametrul de 100mm.De aici rezulta aproape sigur ca pe acest cerc sunt 4 gauri.Mai departe,insa,sunt neclaritati si erori.De exemplu,gaura centrala nu merge sa fie pur si simplu mai mare decat o anumita valoare,ci trebuie sa aiba o anumita valoare.Daca stiu pentru ce masina,atunci iti spun care trebuie sa fie marimea gaurii,precum si ET-ul(offsetul)original.Dupa aia,poti alege offsetul dorit,astfel incat roata sa iasa sau sa intre mai mult sau mai putin sub aripa(asta intre limitele permise si posibile).Eroarea apare atunci cand declari ca ,de exemplu,jantele Chevrolet nu corespund cerintelor dumitale.Corespund,si inca foarte bine.Ilustrez cu roata de rezerva pe care am cumparat-o pentru Chevroletul meu Aveo(janta originala)pentru a inlocui roata de tip temporar si care are:6*15/4*100/ET 45.Nici pomeneala de ET 50 la Chevrolet.Si mai au si gaura centrala mai mare decat ceri dumneata,dar tocmai din cauza acestei gauri nu pot spune daca sunt potrivite la masina respectiva. Sper ca informatiile de pana acum sa fie folositoare.

 

Mod de contact:

Email: castravetemurat2@yahoo.co.uk

Mesaj Privat pe acest Forum

Sau direct pe topic.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

Scuze pt. continutul foarte scurt si cuprinzator. Am incercat sa scriu cat mai putin pt a nu plictisii cititorul.

 

Jantele le vreu pt un Hyndai Accent MC 1.5 CRDi fabricat in 2007, care din fabrica vine cu 3 modele diferite de jante. 2 modele din tabla pe 14" cu offset-ul (ET) de 38 si 46 si cu o latime de 5" respectiv 5,5" si un model de aliaj pe 15" cu offset-ul de 46 si latime de 5,5".

 

Am spus ca cele de Chevrolet nu corespund cerintelor mele pt ca nu le vreau. Se descentreza (ovalizeaza) usor (spun asta din experienta proprie cu un aveo in 4 usi care l-am cundus pana in Turcia iar la destinatie aveam rotile patrate la propriu). Jantele de chevrolet oricum nu cred ca vor rezista puse pe masina mea, aceasta fiind mult mai grea si este rulata exclusiv pe drumurile patriei. Dar daca proprietarul jantelor accepta o verificare pe banii lui a acestora la o vulcanizare mai discutam.

 

Offset-ul as fi vrut sa fie cat mai aproape de cel de fabrica pt a nu necesita distantiere, si cat sa nu iasa janta de sub aripa.

Gaura centeala (CH) standard la masina mea este de 54,1mm. Am spusa sa fie de cel putin 54,1mm pt a putea fi montate cu sau fara cercuri de centrare. Daca ar fi mai mica, janta ar fi imposibil de mintat fara mici artificii, ceea ce ar necesita bani si timp pierduti inutil.

Latimea am zis sa fie de 6" cel putin, pt ca aceasta este dimensiunea standard, dar se mai gasesc si jante din tabla cu latime de 6,5" Ex:Renault Megan 2.

 

Iar acel 4X100 reprezinta numarul de prezoane si diametrul cercul descris de acestea.

 

Acum sa fac un mic rezumat:

Vreau jante din otel/tabla pe 15Inch, cu prinderea in 4 prezoane iar cercul descris de acestea de 100mm, gaura centrala de cel putin 54,1mm, cu latimea jantei de 6inchi sau mai mare, si un offset (ET) negativ ideal intre 42 si 46.

 

 

P.S. Imi cer scuze moderatorilor pt postare multipla.

Motivul fiind acela, ca dupa ce postam, pe forum nu aparea nimic.

Edited by Muratu

Share this post


Link to post

Scuze pt. continutul foarte scurt si cuprinzator. Am incercat sa scriu cat mai putin pt a nu plictisii cititorul.

 

Jantele le vreu pt un Hyndai Accent MC 1.5 CRDi fabricat in 2007, care din fabrica vine cu 3 modele diferite de jante. 2 modele din tabla pe 14" cu offset-ul (ET) de 38 si 46 si cu o latime de 5" respectiv 5,5" si un model de aliaj pe 15" cu offset-ul de 46 si latime de 5,5".

 

Am spus ca cele de Chevrolet nu corespund cerintelor mele pt ca nu le vreau. Se descentreza (ovalizeaza) usor (spun asta din experienta proprie cu un aveo in 4 usi care l-am cundus pana in Turcia iar la destinatie aveam rotile patrate la propriu). Jantele de chevrolet oricum nu cred ca vor rezista puse pe masina mea, aceasta fiind mult mai grea si este rulata exclusiv pe drumurile patriei. Dar daca proprietarul jantelor accepta o verificare pe banii lui a acestora la o vulcanizare mai discutam.

 

Offset-ul as fi vrut sa fie cat mai aproape de cel de fabrica pt a nu necesita distantiere, si cat sa nu iasa janta de sub aripa.

Gaura centeala (CH) standard la masina mea este de 54,1mm. Am spusa sa fie de cel putin 54,1mm pt a putea fi montate cu sau fara cercuri de centrare. Daca ar fi mai mica, janta ar fi imposibil de mintat fara mici artificii, ceea ce ar necesita bani si timp pierduti inutil.

Latimea am zis sa fie de 6" cel putin, pt ca aceasta este dimensiunea standard, dar se mai gasesc si jante din tabla cu latime de 6,5" Ex:Renault Megan 2.

 

Iar acel 4X100 reprezinta numarul de prezoane si diametrul cercul descris de acestea.

 

Acum sa fac un mic rezumat:

Vreau jante din otel/tabla pe 15Inch, cu prinderea in 4 prezoane iar cercul descris de acestea de 100mm, gaura centrala de cel putin 54,1mm, cu latimea jantei de 6inchi sau mai mare, si un offset (ET) negativ ideal intre 42 si 46.

 

 

P.S. Imi cer scuze moderatorilor pt postare multipla.

Motivul fiind acela, ca dupa ce postam, pe forum nu aparea nimic.

Am inteles.Am verificat siturile unor mari fabricanti de jante din tabla germani(ALCAR si KRONPRINZ,filiala a lui STAHLGRUBER)si am constatat urmatoarele:gaura din centru are oficial 54mm.ET-ul oficial este 46 pentru ambele variante ,13 si 14 toli,neexistand o varianta de 15 toli pentru Accent.Exista jante de 15,16 sau chiar mai mult,chiar si cu 4 gauri,pentru alte Hyundai-uri,dar cercul gaurilor e mai mare.In principiu,poti alege alte jante din lista amintita,la care se adauga Fiat Grande Punto si,mai ales,Opel,care are o mare varietate de jante din tabla,care s-ar incadra in cerinte cu exceptia gaurii din mijloc.Atrag insa atentia ca gaura are cel mai important rol in centrarea rotii,suruburile avand numai un rol secundar.Cat despre deteriorarea rotilor Chevrolet,in primul rand nu inteleg daca e vorba de tabla sau aliaj,iar daca e vorba de tabla,vreau sa spun ca sunt roti GM si sunt produse de aceiasi fabricanti ca cele produse pentru Hyundai.Oricum,nu exista un proprietar al jantelor,ci un proprietar al unei jante din tabla ,adica eu, care am un Aveo cu roti de aliaj si caruia nu i-a placut sa umble cu o caricatura de roata de rezerva temporara.Chiar daca o am de vanzare pentru ca acum am roti de aliaj inclusiv rezerva,nu vreau sa ti-o vand dumitale,ca nu-i pentru Accent.Am vrut sa te lamuresc numai,ca sa faci alegerea corecta.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

"Cat despre deteriorarea rotilor Chevrolet,in primul rand nu inteleg daca e vorba de tabla sau aliaj,iar daca e vorba de tabla,vreau sa spun ca sunt roti GM si sunt produse de aceiasi fabricanti ca cele produse pentru Hyundai...."

 

Era vorba despre jante de tabla. Stiu ca au acelasi producator, ca doar jantele actuale de pe Accent-ul meu sunt din tabla pe 14" si doua deja sunt indoite. Multumesc pt. informatiile utile.

 

Am uitat de Fiat Grande Punto si de Suzuky Swift modelul vechi.

Cele de opel nu prea le suport, pt ca sunt foarte grele si materialul din care sunt facute este casant. Seamana cu fonta. Am vazut deja 2 jante de tabla de opel omega si vectra cu "spitele" crapate.

 

Astept oferte.

Share this post


Link to post

Acum,daca te iei despre ce-ai vazut sau auzit,pe principiul drobului de sare,ramai fara roti.Eu deja mi-am luat din Germania 4 jante pe 14 toli de Opel 5,5/4*100 pentru a le face roti de iarna.Nu au deloc spite,ci multe gauri catre exterior si nu par mai grele decat altele.Exista numeroase sortimente si pe 15 toli si nu cred ca trebuie sa-ti amintesc ca, in materie de masini,Germania este peste toti.Poate totusi ai dreptate,jantele germane sunt mai dure pentru ca acolo n-ai unde sa le strici,dar asta no poti constata numai uitandu-te la ele.Sper sa gasesti pana la urma ce doresti.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...