Jump to content
Sign in to follow this  
vladawd

Separatoarele De Sens De Pe Linia Tramvaiului 21

Recommended Posts

De cand au aparut separatoarele ma tot intrebam ce se alege de ele...

Am observat din prima zi ca ele, alaturi de cele 2 semafoare dintre Obor si Eminescu incurca circulatia mai mult decat o fluidizeaza - contribuie f mult si masinile care se opresc in continuare in paralel cu cele parcate, lasand in final doar o singura banda de circulatie.

 

Am sunat de cateva ori la Politia Rutiera (021.9544) si i-am intrebat : Bine mai fratilor, ati pus separatoarele, dar un politai pe scuter care sa imparta amenzi tuturor celor "avariati" pe prima banda de ce nu trimiteti ? Un politist care sa bata in continuu Calea Mosilor de la cap la coada ar face minuni. Raspuns : nu avem echipaje. "

 

 

Articol presa

Share this post


Link to post

Majoritatea traseelor de tramvai din Bucuresti, inclusiv cele cuprinse in articolul postat de vlad au fost refacute recent. Nu cred ca era o mare dificultate sa se monteze borduri normale pe lateralele zonei pe care circula tramvaiele. Atunci sa mai fi vazut cine avea tupeul sa isi strice baia de ulei pentru a trece pe sensul opus :scarpin:

Share this post


Link to post

Vesta... business? :(

Share this post


Link to post

Vesta... business? :(

Da! Cum de ai ghicit? Marcajele apartin Vesta! Si linia lui 34 e in aceeasi situatie.

Edited by Aty

Share this post


Link to post

Si sunt montate de catre UTI. :D

 

Pe Mosilor, pana acum, se putea depasi legal pe linia de tramvai. Era marcaj intrerupt. La fel, se putea face la stanga pe stradute iar circulatia nu se bloca niciodata din cauza asta.

Share this post


Link to post

Da' scrie undeva ca e interzis sa "calci in cauciucuri" niste putziflecsi d-aia? Parca si vad politaiul care demonteaza niste prezoane ca sa constate daca e dunga alba continua dedesubt :) (parca suportii sunt... negri :D )

Share this post


Link to post

Nu zice si asa ar fi si normal, sa nu te lase sa circuli pe acolo dar sa poti sa faci la stanga. Din pacate au pus si semne de obligatoriu inainte in zona.

 

Cred ca au dat banii pentru cel mai nefolositor lucru. Inteleg ca unora le e foame si trebuie sa primeasca niste bani pentru niste lucrari, dar sa primeasca pentru ceva folositor... Ne rupem rotile pe cacatul ala de pavaj istoric dintre Arcul de triumf si TVR dar ei rezolva problema asta.

Share this post


Link to post

Off topic!

Nu fi rau...e un monument istoric...sa-si puna piatra cubica unde le zic, in fiecare dimineata!

Edited by Aty

Share this post


Link to post

Daniel Piştea, inspector principal la Brigada de Poliţie Rutieră, adăugând că cei care nu depăşeau coloana oprită la semafor până acum se deplasează chiar mai repede. Un alt mod în care separatoarele şi-au făcut simţită prezenţa se poate contabiliza în numărul de amenzi. În primele trei luni ale acestui an s-au acordat 439 de amenzi pentru depăşirea coloanei oprite la semafor, faţă de 694 în perioada similară a anului trecut.

[...]

Totuşi, cine vrea să treacă cu orice preţ peste separatoare o poate face. Acestea se îndoaie destul de uşor, fără să afecteze în vreun fel automobilul. "Separatoarele nu sunt întâmplător mai moi. Ele puteau fi rigide. Totuşi, să fluidizezi traficul, dar să te trezeşti că ai mai multe accidente înseamnă că nu îţi îndeplineşti obiectivele. Aceste dispozitive trebuie să-i oblige pe şoferi să respecte legea, dar să nu le cauzeze prejudicii sau vătămări atunci când nu o respectă", spune Daniel Piştea, adăugând că şi pietonii, nu doar şoferii, ar avea nevoie de separatoare.

Articol Gandul

Share this post


Link to post

De ce sa se foloseasca mai multe stradute,cand toti pot sta la coada la un semafor pt a face stanga... Fluidizare nu gluma :lavolan:

Parca tot mai bine era daca se ocupau de diverse cratere de pe strazi

Share this post


Link to post

Pentru ca este periculos sa depasesti coloana pe contransens pe pod, si probabil ca se practica la greu? Nu inteleg cu ce te incurca pe tine. Sau e vorba exact de asta?

  • Like 4

Share this post


Link to post

Uite de aceea nu depasesc niciodata pe pod...pentru ca e interzis - linie continua - (acolo, poate e singurul loc unde se justifica in Bucuresti)

Edited by Aty

Share this post


Link to post

Ce anume "se justifica"? Banii? Poti demonstra? Daca e o regula care spune ca nu e voie sa calci linia aia, cum poate imbunatati respectarea ei faptul ca pui niste "trestii" despre care legea nu spune nimic suplimentar. Banii pe care ii dau la Vesta ar trebui sa-i constituie eventual in fonduri de recompensare pentru cei ce dau amenzi in cazuri de incalcare a legii. Da, evident ca si asta e rau, ca se apuca politaii sa dea amenzi alandala, vor spune unii. As spune cat se poate de raspicat ca e fals. Mai discutam...

Share this post


Link to post

Daca se dorea in mod real izolarea liniei de tramvai de restul carosabilului se gaseau solutii reale (borduri, garduri, etc) si aveam o alta linie de metrou usor. Asa insa banuiesc ca nu este decat dobanda la o campanie electorala "independenta" pentru primaria Bucurestiului.

Pe de alta parte, eu nu as critica firma VESTA in sine. Nu am auzit pe nimeni sa se lege de stalpii, indicatoarele sau chestiile alea de plastic albe sau rosii care care se umplu cu apa (teoretic) si delimiteaza lucrarile din carosabil si care au impanzit Capitala. Si asta pentru ca sunt in majoritate produse de calitate. Problema este insa alta. Nu poti monta niste bashinutze din astea (scuzati limbajul) sa dai in presa ca oricum nu fac nici un rau autovehiculului daca trece peste ele si sa te astepti sa le mai gasesti in picioare a doua zi.

Share this post


Link to post

Ce anume "se justifica"? Banii? Poti demonstra?

 

Nu.

Evident ca nu pot demonstra ca s-ar intampla ceva in bine, daca ar fi montate acolo. Tocmai de aceea am zis "poate". Cu siguranta vor fi in continuare soferi care vor depasi peste ele. Exista si posibilitatea ca o parte din cei care acum depasesc aiurea sa nu o mai faca...de ce?...tot nu stiu.

 

Daca se dorea in mod real izolarea liniei de tramvai de restul carosabilului se gaseau solutii reale (borduri, garduri, etc) si aveam o alta linie de metrou usor.

 

Pai da, in principiu asta era solutia.

Share this post


Link to post

Pai da, in principiu asta era solutia.

 

Doar ca s-au gindit probabil si la masinile de interventii.

Share this post


Link to post

Ambulanta, salvarea, pompierii, politia se pot incadra pe banda de tramvaie si circula pe acolo, totusi nush cum se face ca la noi in romania tot romanu are o urgenta (nu neaparat fiziologica) si trebuie sa ajunga mai repede (undeva) fara sa piarda timpul in trafic.

Pana la urma, ce? E vine lui, a soferului, ca au aparut separatoarele ca ciupercile dupa ploaie. Adica cum, pai cum, el soferul, mandru platitor (sau nu) de taxe si impozite sa stea la semafor daca linia de tramvai este libera? Adica bolidul lui trebuie sa mearga bara la bara, ce, cum adica loganul 1.4 nu e bolid? Trecem peste, cu greu dar trecem, dar asta e chiar scandalos: Pai la o adica separatoarele sunt puse din banu' public nu? El a platit impozitul nu? Pai...are dreptul sa calce...aaaaa...sa zicem 10 separatoare pe luna, doar sunt banul lui.

 

Oricum, eu ca si primar general daca aveam o datorie la UTI si Vesta insistam sa o platesc sub forma unui sistem electronic performant de detectare a traficului si gestionare a semafoarelor in timp real. Doar asa se mai decongestiona traficul.

Edited by raven84

Share this post


Link to post

...s-au gindit...

Chiar crezi ca sunt capabili sa gandeasca? Aveau un singur scop si si l-au atins...Banul! Restul e libera discutie...vezi mai sus...pareri personale...si pe alocuri indignare, tot personala. Atat.

Share this post


Link to post

Pentru ca este periculos sa depasesti coloana pe contransens pe pod, si probabil ca se practica la greu? Nu inteleg cu ce te incurca pe tine. Sau e vorba exact de asta?

 

Scuza-ma te rog, dar daca tu si altii ca tine ati ajuns sa nu mai intelegeti ce semnificatie are o linie continua de pe un pod este deranj mare.

Hai nu zau, chiar este interzis sa depasesti coloana pe contrasens pe pod? Noutatea este pentru tine sau pentru altii? Nu doresc sa fiu rautacios cu tine si nu este un offense, insa totul are o limita.

 

Se fac depasiri si pe un pod, dar practica mi-a demonstrat ca sunt rare acestea si nu te expui. Rar am vazut accidente pe un pod.

 

Sa stii ca ma incurca rau de tot. Adevar au grait unii cand au spus si gandit sa puna separatoarele astea pe pod.

Este totusi o linie continua, dar mai bine ar fi pus un gard din beton.

Edited by Sam Chuck Yin
  • Like 1

Share this post


Link to post

Pe bulevardul Timisoara, intre Afi Palace si Razoare, desi este bordura intre banda masinilor si cea a tramvaiului, exista separatoare !!! (azi dimineata am observat)

Daca nici asta nu e hotie pe fata... Erau necesare ? Eu zic ca nu !

Share this post


Link to post

Iar eu stiu o strada in Bucuresti (or mai fi si altele) unde s-au pus borduri noi ... pe borduri noi. Adica deasupra primului rand de borduri s-a mai pus unul. Au iesit un fel de trepte. Ce te miri ?

Share this post


Link to post

Deci mai nou urcam spre luminita de la capatul tunelului? :) )

 

Pentru asemenea situatii ar trebui data in judecata primaria, ca si cetatean platitor de taxe si impozite. Muuuuuuuuulte taxe.

Share this post


Link to post

Pai daca se da in judecata primaria si se ajunge la rezultatul "loganelor" de mii de euro de la politie... cine plateste? Se plimba niste bani de la o administratie la alta, pagubit fiind tot contribuabilul - "nu putem ajunge la interventie pentru ca nu avem benzina, ... ca de... am fost amendati si nu mai avem fonduri"!

NU! Amendati/sanctionati ar trebuii sa fie cei care au semnat si parafat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...