Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Relanti Variabil

Recommended Posts

Dar la cele care au cutie automata nu trebui sa fie relantiul mai mare?

Share this post


Link to post

Ai dat reset la ecm cu initializarea specifica modelelor cu cutie automata?

Share this post


Link to post

Da am dat. Ma gandeam daca are relantiul putin mai mare mai baga alternatorul ceva curent in plus si poate compensa. :(

Share this post


Link to post

Si asta? : If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive).

Share this post


Link to post

Am facut si asta dar altfel: din P am dus-o in R unde am tinut-o cateva secunde dupa care am dus-o in D.

Daca am vazut ca nu merge nici asa m-am plimbat cu levierul prin toate vitezele am facut si o plimbarica si parca s-ar fi schimbat ceva, dar acum nu mai stiu ce sa ii fac.

Share this post


Link to post

Nu mai incerca cum vrei tu.Daca nu faci cum spune constructorul o sa ai relanti-ul tau nu cel la care trebuie sa stea.

Share this post


Link to post

OK o sa fac exact cu ai scris mai sus sa vad ce iese :D

 

Merci

Share this post


Link to post

Sal! chestia asta cu relanti -ul variabil face si la mine pe gpl..cateodata cand merg in turatie mai mare si schimb treptele repede ramane turata-am inteles ca e din cauza amestecului care nu este optim si astfel motorul ramane turat...cei de la service automar , sunt incompetenti ori le este lene pentru ca ei ziceau ca e normal sa faca asa si ca au nu stiu ce senzor care o face sa ramana turata pe gaz;faza este ca masina e in garantie si nici nu stiu unde sa merg unde sa gasesc niste oameni care sa se priceapa cu adevarat si sa regleze instalatia;bine ca am un consum rezonabil...

Share this post


Link to post

Cauta un service daewoo cu interfata pentru gpl si analizor de gaze pentru un reglaj ca la carte.

Share this post


Link to post

Salut

 

 

am un Espero 1.8 si de ceva timp am inceput sa am ceva probleme. Turatia la relanti nu este constanta...fluctueaza mai ales in gaz...si parca nici nu mai e asa de fasnetz ca inainte...Am schimbat bujii, fise, capac delco si rotor, am curatat IAC si initializat...nici o schimbare..

 

Sincer nu stiu cum functioneaza supapa EGR dar am impresia ca nu functioneaza la masina mea.

Am incercat sa scot furtunul ce iese din ea sa vad daca e vreo schimbare ...nimic. Am incercat sa suflu sau sa trag aer pe furtunul acela...nimic.

 

Imi puteti spune ce ar trebui sa faca supapa aceea si ce ar trebui sa simt pe furtun?

 

Am fost cu ea la service si acolo mi-au facut o lista cu ce ar trebui sa schimb "ca sa le luam prin eliminare". Adica asta inseamna multi bani de care nu dispun..

 

 

 

Multumesc..

Share this post


Link to post
Sincer nu stiu cum functioneaza supapa EGR dar am impresia ca nu functioneaza la masina mea.

Am incercat sa scot furtunul ce iese din ea sa vad daca e vreo schimbare ...nimic. Am incercat sa suflu sau sa trag aer pe furtunul acela...nimic.

 

Imi puteti spune ce ar trebui sa faca supapa aceea si ce ar trebui sa simt pe furtun?

Supapa EGR la masinile euro 2 este actionata pe cale vacuumatica de catre o electrovalva. EGR-ul functioneaza f putin la masinile euro 2, numai in sarcina f ridicata si la cresterea temperaturii de ardere. La relanti sa u in sarcina normala nu vei simti nici o diferenta cu furtunasul ala scos.

Share this post


Link to post

lucian3010@

Ce fel de bujii ai pus?

 

Andreib@

Valva egr lucreaza numai in mers la accelerari usoare si mers constant.La sarcina ridicata este inchisa.

Deci? :D

Share this post


Link to post
lucian3010@

Ce fel de bujii ai pus?

 

Andreib@

Valva egr lucreaza numai in mers la accelerari usoare si mers constant.La sarcina ridicata este inchisa.

Deci? :D

 

 

Salut!

 

Am bujii Champion cu care merg de vreo 10k km.Am cumparat acum vreo luna alte bujii care nu stiu cum se numesc ..dar nu am vazut nici o diferenta cu ele.

 

Masina nu merge rotund la relanti are smucituri cand incerc sa merg la viteza constanta sau accelerez, oricat de usor as face asta..

 

La tester a iesit initial eroare la supapa egr si dupa ce a sters eroarea, pentru ca nu aveam bani sa o schimb atunci, am revenit in cateva zile la service.. De data asta nu mai era nici o eroare le supapa egr..ci la sonda lambda. Imi pare ciudat ca sonda sa fie de vina atata timp cat in gaz nici macar nu e conectata sonda la calculator...si am facut pana acum peste 40k de cand am cumparat masina (mare parte din ei pe gaz) fara sa am problemele astea.

 

Puteti sa imi dati un sfat unde sa merg la un mecanic care stie sau ce piese sa schimb (as putea incerca sa schimb si eu -nu e prima data )...

Am fost la service sebastian in berceni brancoveanu (un service bun din cate am auzit) si am fost dezamagit - ultima data am stat 3 ore din care 20 min a stat cineva langa masina mea si 10 min mi-a explicat unde da eroare si ca am de bagat destul de multi bani in masina...

 

Andrei...masina mea nu cred ca e euro 2. Cel putin platesc taxe pentru noneuro.

Share this post


Link to post

Salut !

 

In sfirsit am devenit posesorul unui espero 1.5. Poate sint putin of topic dar am o nelamurire in privinta modului ei de functionare: la demaraj in momentul in care reduc si schimb treapta ,dupa ce masina intra in viteza superioara si accelerez usor ptr continuitatea mersului fara socuri..am o prima faza foarte scurta ca interval in care parca masina imi da in nas dupa care isi reia cu un mic soc mersul.Totodata am observat ca turatia motorului atunci cind o pun pe liber la samafor are usoare fluctuatii si scade destul de greu in pragul a 850 rot/min .Ce ma sfatuiti..??Ma gindeam sa ii fac un test undeva ca sa stiu cum stau si ce trebuie sa ii fac???.Eu sint din bucuresti..imi recommandati un service sau ceva sfaturi??? Am citit pe aici totul dar cred ca cel mai bine ar fi un test ca sa nu ma apuc sa cheltui aiurea..numai ca nu stiu unde sa il fac..si cam cit face...???

Multumesc.

Share this post


Link to post

Injectoarele infundate.

Share this post


Link to post

Multumesc boss !

Share this post


Link to post

Va salut din nou!!!

 

Tocmai ce am fost la un mecanic cu masina tot cu problema cu relanti variabil...

Dupa ce a sters si el IAC-ul...a observat ca se aud rateuri la toba de esapament si mi-a zis ca e de la o supapa care nu inchide bine si ca asta e cauza si pentru relantiul variabil..

 

Aveti idee daca intr-adevar asta poate fi cauza si ce ar trebui sa schimb (eventual si cat costa) ?

 

Multumesc...

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Trebuie sa faci un test de compresie al mtotorului.Rateurile pe evacuare pot fi de la scaune supape evacuare arse sau amestec bogat.

Pentru inlocuirea supapei se desface motorul asadar trebuie inlocuite toate si eventual celelalte reparatii daca tot e desfacut.

Share this post


Link to post

Sa mut aici, pentru ca am postat aiurea intr-un Tips & Tricks.

 

Intrebare - nu sunt sigur daca e legat de IAC.

 

Espero 1.8 MPi, benzina + GPL.

Problema: pierdere de putere, rateuri (daca asa se cheama trosnetele alea in toba de esapament) la turatie mica (<2000 rpm). Daca o calc un pic, motorul urla si isi revine. Chestia asta se intampla permanent de azi, de cand am luat masina din service dupa doua luni (botul busit, alta problema) - pe benzina. Cand incerc sa o trec pe gaz, motorul moare, pur si simplu (se stinge). Ralantiul e relativ stabil pe benzina si fara A/C, cum pornesc A/C-ul se bataie intr-un interval de vreo 100-200 rpm.

 

Din ce am citit pe-aici, sunt trei variante probabile: bujii+fise (schimbate acum vreo trei luni), IAC murdar, gunoi in benzina - si acum am adaugat si injectoarele infundate.

 

Simptomele sunt asemanatoare cu ce scrie si aliance mai sus, doar ca un pic mai grave. Masina nu trage deloc, la plecarea de pe loc trebuie sa o duc in 4000 rpm ca sa cada apoi la 2000 si sa isi revina, la deal nu sare de 60 km/h, bubuituri pe esapament (rateuri, presupun, nu radeti de mine, nu ma pricep).

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Schimba bujiile si fisele si adauga in benzina un aditiv de curatat injectoare! Cred ca de aici sunt problemele tale!

Share this post


Link to post

IAR sa schimb bujiile? Le-am schimbat acu' trei luni, iar din astea trei, masina a stat doua in service.

Ma intreb - pentru ca pe benzina nu facea figuri inainte - e posibil sa fie ceva legatura cu "neumblarea" masinii de prea multa vreme? Azi a plecat la prima cheie, da' ma gandesc ca aia - mecanicii adica - nu au dat ture cu ea intre timp, sa se mai miste mizeriile prin tevi).

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Pune un aditiv de curatare injectoare in in benzina si eventual improspateaza si benzina.

Share this post


Link to post

Bun, aditivul pentru curatat injectoare este urmatorul pas. Vreo recomandare de marca sau e bun "ala pe care il gasesti la benzinarie"?

 

Simptome suplimentar: azi urcam o panta cu acceleratia in podea, treapta a 4-a de viteza, si viteza incepuse sa scada, motorul "nu tragea". Am observat ca problemele principale sunt undeva la 2000 rpm, in general dupa schimbarea vitezei sau la plecare de pe loc - trebuie sa "bag piciorul" serios ca sa treaca peste zona cu probleme.

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Avand injectoarele infundate, mergi cu ea la turatii mai ridicate! Cu a 4a de obicei nu prea trage, mai ales daca inclinatia pantei era accentuata!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...