Jump to content
Sign in to follow this  
felix1984

Masina Nu Fuge Mai Mult De 130 Km/ora

Recommended Posts

Buna. Sunt si eu posesorul unui kalos din 2005 motor 1.4, 16valve de curand si nou pe forum si am probleme cu ea.

Masina la ralanti merge bine dar cand merg inafara nu trece mai mult de 130km/ora si la viteza constanta merge numai in suturi.

Am facut un test si nu are nici un cod de eroare, dar nici check enginul nu este aprins.

As dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema si daca ma puteti ajuta.

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Poate ar trebui sa verifici incepind de la bujii, filtrele de benzina si aer daca nu au facut-o in service.

Share this post


Link to post

Du-te imediat la un service autorizat, explica-le problema si cere o constatare. Constatarea costa undeva in jurula a 70 RON. Banuiesc ca va trebui sa schimbi toate filtrele (inclusiv cel de benzina, probabil ala e buba), bujiile si pune-i serios sa se uite la distributie. Nu prea pare a fi o masina la care s-au respectat reviziile (ma refer la ce au schimbat pe bune, nu ce au zis ca schimba).

Edited by fry

Share this post


Link to post

Verifica si benzina pe care o pui, daca se poate incearca la un plin si o cutie de aditiv pentru injectoare, mai face minuni si asta citeo data.

S-a auzim de bine

Share this post


Link to post

La ce viteza schimbi a 5-a?

Share this post


Link to post

Oare sa fie clapeta de acceleratie? Bujii proaste...

Share this post


Link to post
...la viteza constanta merge numai in suturi...

 

Eu am avut problema asta si a fost de la EGR. Incearca sa scoti mufa de la el si sa vezi daca mai intrerupe in mers.

Share this post


Link to post

De schimbat vitezele le schimb pe la 3500-4000rpm. Am sa incerc sa scot mufa de la egr sa vad daca se modifica, ceva masina are 50229 km si am sa-i verific si filtru de benzina.

Share this post


Link to post

Nu i-ai schimbat consumabilele cand ai cumparat-o?

Share this post


Link to post

Nu i-ai schimbat consumabilele cand ai cumparat-o?

nu am schimbat nici un consumabil . am sa fac treaba aceasta de acum

Share this post


Link to post

Schimbarea consumabilelor era primul lucru care trebuia facut cand ai cumparat masina. Nu uita si de distributie.

Share this post


Link to post

Sigur nu ai vreo fisa intrerupta?

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca la fisa intrerupta, ar fi avut MIL, cu code P030X

 

Eu zic : Filtru aer, filtru benzina, si mai apoi EGR si catalizator infundat.

Share this post


Link to post

I s-a intimplat cuiva sa aiba catalizatorul infundat ?

Am avut o ocazie cu o dacia, dar inca din a 3 a, nu mai tragea, posibil sa fie dar nu cred in acest caz

Share this post


Link to post

imi puteti spune si mie ce rol are supapa de la capacul cu axul cu came ce duce la admisie langa clapeta de acceleratie deoarece la mine face zgomot ca un greieras si nu stiu daca trebuie sa faca asa

Share this post


Link to post

SAMBATA AM UMBLAT LA EA SI AM SCHIMBAT FILTRELE DE COMBUSTIBIL SI CEL DE AER SI AM CURATAT VALVA EGR SI TOT ACEEASI PROBLEMA MERGE IN SUTURI. AM SCOS SI MUFA DE LA EGR SI NU SE OBSERVA NICI O SCHIMBARE TOT MERGE IN SUTURI SI NU STIU DE LA CE O FI. AM CONSTATAT CA DEASUPRA CAPACULUI DE LA AXUL CU CAME ARE O SUPAPA CARE DUCE LANGA CLAPETA DE ACCELERATIE SI FACE UN ZGOMOT CIUDAT. POATE SA FIE DE LA ACEASTA SUPAPA?

Share this post


Link to post

A mea , un aveo sedan 1.2 72cp , e praf , nu trage manca-ti-as cand e plina cu 4 oameni de greutate normala delocccc.

Eram intr-o depasire cand veneam dinspre bucuresti , cum se termina autostrada incepe cosmaru prin comune/sate si dai peste tot felul de carute , tiruri ..etc. , eh depaseam un tir in a 4-a , turele greu cresteau de pe la 3000 in sus , in spatele meu mai erau care tot la fel vroiau sa treaca si eu abia abia prindeam viteza sa trec de tiru ala , pana si dubele de marfa ma fac in depasiri.

Nu pot sa zic ca am probleme ca nu ajunga la viteza care o garanteaza in carte dar e tare obosit motorul asta , urmaotarea masina clar tre sa mi-o iau cu cel putin 100 cp , daca nu si mai mult , nu vreau sa bat recorduri de viteza dar sa pot sa merg si eu cu 130 pe autostrada , pai daca bag 130 pe autostrada cu motorul asta de 1.2 (dus intors bucuresti ) raman fara benzina la intoarcere garantat , am incercat experienta si noroc ca am gasit benzinarie ca o puneam.

Probabil am fost off topic dar mi-am varsat si eu nervii aici :) , acu nea felix , din experienta mea limitata in masini io zic sa incerci niste benzina efix o perioada , am avut si eu probleme la un moment dat de genu asta , mergeam eu prin oras si am observat ca ma scutura asa la o viteza constanta , cand acceleram nu era problema dar la o viteza constanta de 30~90 ma scutura.

Bineinteles ca la scurt timp mi-a aparut si check engine , urma sa pun lichid din ala de curatat injectoarele dar de ce sa imi bat capu cand exista efix , de atunci bag efix si n-am mai avut nici o problema.

Share this post


Link to post

Pt felix1984...

Spui in primul tau post ca ai motor de 1.4 16v, iar apoi ca :

 

" AM CONSTATAT CA DEASUPRA CAPACULUI DE LA AXUL CU CAME ARE O SUPAPA CARE DUCE LANGA CLAPETA DE ACCELERATIE SI FACE UN ZGOMOT CIUDAT"

 

Am subliniat "AXUL",pt ca motorul 1.4 16v are 2 axe...

 

Supapa de care vorbesti tu , nu poate fi altceva de cat valva PCV, dar problema e ca motorul de 1.4 16v nu are asa ceva!

 

Daca ai scos mufa de la EGR, primul lucru ce trebuia sa-l observi este ca s-a aprins MIL. Cum ai stins MIL? Apoi sunt curios cum a ai curatat EGR?

 

Fara suparare, dar ceva nu imi pare curat in topicul tau... parerea mea!

Share this post


Link to post

Asta vine sa faca de ras marca chevrolet :) , o fi vreun Dacia Logan fanatic :) .

Share this post


Link to post

orgolii nestinse intre cherolet aveo si dacia logan...ca intre dinamo si steaua

Share this post


Link to post
A mea , un aveo sedan 1.2 72cp , e praf , nu trage manca-ti-as cand e plina cu 4 oameni de greutate normala delocccc.

Eram intr-o depasire cand veneam dinspre bucuresti , cum se termina autostrada incepe cosmaru prin comune/sate si dai peste tot felul de carute , tiruri ..etc. , eh depaseam un tir in a 4-a , turele greu cresteau de pe la 3000 in sus , in spatele meu mai erau care tot la fel vroiau sa treaca si eu abia abia prindeam viteza sa trec de tir...

 

Ar trebui sa faci depasirile in viteza a treia la 4500+ rot/min si atunci nu o sa te mai plangi de motorul de 1,2.

Share this post


Link to post

Ating limitatorul de rot. si nu ma mai duc nicaieri , oricum trage si in a 4-a de la 3000 rot. in sus cam cum trage in a 3-a de la 4000 rot. in sus.

Acu am venit de la bucu cu 2 pers. ( eu si inca 1 ) in masina si a fost mult mai bine in depasiri si consum , se pare ca daca incarc masinuta prea mult , nu mai trage.

Share this post


Link to post
1. Ating limitatorul de rot. si nu ma mai duc nicaieri ,

2. oricum trage si in a 4-a de la 3000 rot. in sus cam cum trage in a 3-a de la 4000 rot. in sus.

 

1. Limitarea de turatie e la ~6400 rpm (in sarcina, nu turata pe loc, cand e la o turatie cu vreo 100 rpm mai jos), daca imi aduc bine aminte, la motorul asta.

Depasirile le faceam incepand cu 4500 cel putin si schimband viteza putin dupa 6000 rpm. Daca schimbi la turatia aia, dupa schimbare, mi se pare ca turatia va fi ceva mai mare de 4500. Asta nu mai tin minte. Ia incearca si tu, sa vezi diferenta! Si inca un lucru: chiar daca pe forum vei primi pareri care sa contrazica ce zic eu acum: pune benzina cu cifra octanica cat mai mare. Va trage mult mai bine. Iti recomand Alto 101.

 

2. Nu se poate asa ceva. Trebuie sa fie exact invers. Cred ca erai obosit cand ai scris.

Edited by balanel

Share this post


Link to post

Eu as zice sa reveniti on-topic, nu poluati tot forumul cu frustrarile legate de dacia and company.

Share this post


Link to post
Pt felix1984...

Spui in primul tau post ca ai motor de 1.4 16v, iar apoi ca :

 

" AM CONSTATAT CA DEASUPRA CAPACULUI DE LA AXUL CU CAME ARE O SUPAPA CARE DUCE LANGA CLAPETA DE ACCELERATIE SI FACE UN ZGOMOT CIUDAT"

 

Am subliniat "AXUL",pt ca motorul 1.4 16v are 2 axe...

 

Supapa de care vorbesti tu , nu poate fi altceva de cat valva PCV, dar problema e ca motorul de 1.4 16v nu are asa ceva!

 

Daca ai scos mufa de la EGR, primul lucru ce trebuia sa-l observi este ca s-a aprins MIL. Cum ai stins MIL? Apoi sunt curios cum a ai curatat EGR?

 

Fara suparare, dar ceva nu imi pare curat in topicul tau... parerea mea!

 

In legatura cu ce-am spus este vorba de supapa din poza atasata mai sus si daca era sa fac misto de marca chevrolet nu mai era necesr sa ma loghez pe acest forum , si in plus am intrebat pt cei care cunosc nu sa mi se dea explicatii ca chevroletul meu are 2 axe cu came caci asta stie toata lumea . Am spus unde este amplasat doar si MIL -ul l-am sters cu un aparat de diagnoza pe care il am si se numeste memoscan care din pacate stie sa mai stearga cateva erori, si nu inteleg ce ti se pare dubios la topicul meu.Daca era sa-mi spui ceva concret imi puteai spune exact rolul ei nu doar ''nu poate fi altceva decat valva PCV'' caci eu nu sunt cunoscator de aceea am apelat la ajutorul acestui forum poate a mai patit cineva aceasta problema

post-23615-1248471578_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...