Jump to content
Sign in to follow this  
Akon

Corsa D Vs Polo 9n

Recommended Posts

Salut baieti,as vrea ca in viitorul apropiat sa cumpar o masina din clasa mini si am ramas pana la urma la corsa sau polo.Ma intereseaza cine are cunostiinte de problemele acestor masinute.Ma intereseaza in primul rand fiabilitatea si intretinerea(nu neaparat la reprez).

In ecuatie mai intra si noua fabia sau ibiza.

La opel ar fi 1.3cdti iar la vag 1.4tdi.

Stiu ca multi dintre voi lucrati la firme mari care au flote de masini de genul asta si daca o masina rezista in regim de flota e chiar rezistenta.

Share this post


Link to post

Ai gresit forumul :wallbanger:

Share this post


Link to post

Hop si tu :) sint destui pe aici cu alte masini decit Daewoo sau Chevy :)

Din auzite VW e mai fiabil...daca nu te intereseaza pretul ...Corsa e mai ieftina parca...

Share this post


Link to post

Eu m-as baga pe corsa, motorasul ala de 1,3 e destul de capabil, mai ales in varianta de 90 cp. Daca iei de 75cp, merge un chiptuning si ai rezolvat, costa maxim 300 euro. Distributie pe lant, economie, cat de cat silentios, taxe mici etc. La interior, e mai placut decat polo.

Eu as merge deci pe corsa, dar deh, fiecare cu gusturile lui. Oricum urmatoarea masina va fi una dintre astea doua: modelele noi de corsa sau astra, sh de 1-3 ani.

Share this post


Link to post

Lucian la mine este aceeasi idee.Vreau sa ma coste cat mai putin intretinerea la ea deoarece sunt viitor student.Cu puterea e subiectiv deoarece mi'am cam facut damblaua cu lacetti si ma intereseaza mai mult economia.

Marti am programare la service cu masina si o sa profit de ocazie pt a face un drive test cu o corsa.

Am gasit corsa '08 cu 13k km la 6000e neinm dar am dubii in privinta masinilor aduse de afara.

Share this post


Link to post

Daca vrei masina in stare buna, nu lua din afara.

Ca si calitate, VW este o clasa peste Opel.

Share this post


Link to post

Oferta e f buna, cred ca e cu motorul de 1 sau 1,2. Sincer, cel de 1,2 e mai indicat, dar parerea mea ca pe masina aia cel mai bun (pentru economie) e motorul de 1,3 cdti. Insa la banii aia eu n-as sta (mult) pe ganduri. Cat ajunge inmatriculatul?

 

Laur- "clasa" aia peste costa oleaca. Omul vrea si ieftinut. daca masina "ochita" de el iese bine la verificarea facuta de cei de la service opel, o poate lua linistit, mai ales ca mai are si garantie.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Masina in cauza este 1.3cdti.In fine totusi as vrea una cumparata din ro sa stiu sigur cati km are.

Am facut scoala pe un polo 1.2 din '06 asa ca stiu cam ce poate un polo benzinar.Dar am spus ca ma intereseaza numai diesel.

Abia astept sa merg cu opelu sa-i vad clasa in minus.

Din ce am citit,la opel buba ar fi la filtru de motorina care e capsat(se schimba cu totul) si costa vreo 500ron.

In continuare astept pareri despre aceste masini.

Share this post


Link to post

Despre Corsa nu pot face comentarii pentru că ar fi în necunoştinţă de cauză.

Un polo 9n2 din 2005, 1.4 TDI 80cp (iniţial, 105 după remap) am adus eu din .De, anul trecut. Maşina am cumpărat-o cu 5k Euro. Are climă, navigaţie, piele, 2 rânduri de jante şi gume, carte de service.. etc.

Consumă foarte puţin (4-4.5 / 6 %), trage excelent, se întreţine destul de ieftin după părerea mea. Nici una din cele 3 revizii de până acum nu a costat mai mult de 500 de lei.

Ai gresit forumul :wallbanger:

Hai zi "zău" cu limba scoasă...

Share this post


Link to post

Am fost si eu pus in situatia de a alege acum doi ani. Am ales Corsa. A fost si o doza de subiectivism, nu ascund asta.

Acum o luna am facut revizia de doi ani, revizie la care se schimba filtrul de motorina. Costa 350 RON.

Sunt foarte multumit de masina.

Consumul la mers cuminte e undeva intre 4 si 4,5L/100Km, iar la talpa grea (160-180 constant pe A2) e de 5,8L/100Km. Pe tempomat.

Share this post


Link to post

Da o noua Fiesta nu v-ar coafa? :-? Motorul de 1.4TDCI trage destul de bine si nici mult nu consuma ...

Mie cel putin mi se pare si peste Polo si peste Corsa ... :rolleyes:

Edited by Carabusu junior

Share this post


Link to post

Eu am o Skoda Fabia combi cu motorul de 1.4 tdi, 70 CP, cod BNM din februarie 2007, timp in care maisna a parcurs 49000 km. Motorul face fata ok conditiilor de la noi, e putin zgomotos dar si putin gurmand (3,3 l a scos prietena de la Targoviste la Bucuresti, eu 3,6 de la Brasov la Bucuresti cu viteza legala+10 in localitati si 130-140 in afara). in afara de serviceurile autorizate de la noi si preturile lor exagerate nu am ce sa reprosez masinutei. Se pare ca am noroc de masini cu 3 cilindri. :P

Share this post


Link to post

M-am gandit si la fiesta asa cum m-am gandit si la celalalte masini din clasa dar am zis sa merg pe masinile cele mai comune si intretinerea zic eu cea mai usoara.Nu mai vreau masini ''exclusiviste'' cum e lacetti-ul meu care daca ma duc cu el la service se uita ca la barza si habar n-au ce are.

@claz ma bucur sa aud ca n-ai avut probleme cu el si consumul mi se pare ff bun.

Am citit putin pe forumul celor de la corsa si multi se plangeau de probleme dar din ce mi-am dat seama multe doar in capul lor si asta din cauza ca sunt la prima masina(incepatori).

@em!l O parere obiectiva despre consum.Eu am stat de vorba cu ceva oameni posesori ai motorului pe fabia,polo si mi-au dat consumuri de genu 3,..

Share this post


Link to post

Am uitat sa spun ca eu am motorul de 1,3 CDTI, 90CP, cutie in 6+1 trepte.

La consum si la confortul condusului pe distante mari ajuta foarte mult si tempomatul. Dar nu e obligatoriu sa cauti sa fie echipata cu tempomat.

Daca nu are, te mai costa 100 eur adaptarea. De fapt e numai maneta de semnalizare cea pe care trebuie s-o cumperi, toate celelalte elemente exista deja pe masina.

Share this post


Link to post

Eu vorbesc despre varianta de motorizare de 1.4, 80cp (cod motor "BNV", dacă nu greşesc).

O fi posibil, nu zic "nu" (mai ales dacă faci -să zic- Câmpina - Bucureşti şi mergi în ultima treaptă cu 70-80, probabil e în jur de 3.5% sau mai jos), dar eu n-am reuşit. Dacă mergi în zona 85/90-110, consumul este sub 4%. Eu pe 2k km am avut consum mediu de 4.3%.

Prin oraş, se învârte între 5% şi 6% în funcţie de cât de mult stă clima pornită şi de aglomeraţie (la fel, dacă te plimbi noaptea, foarte posibil să scadă şi sub 4.5% )

Nu ştiu cum e prin Motru, respectivele consumuri urbane pe care ţi le-am spus sunt obţinute în oraşe destul de aglomerate şi nu tocmai mici. Că e oraşul mic şi liber poate fi un avantaj, pe de-o parte, dar poate fi în aceeaşi măsură, atunci când vorbim de motoare diesel şi de exploatarea lor în condiţii optime, un mare dezavantaj. Accentuat în special în sezonul rece. Mă refer aici la distanţa excursiilor, care de cele mai multe ori e atât de mică încât motorul nu ajunge niciodată la temperatura de regim (sau dacă o face, coincide cu momentul în care ajungi la destinaţie şi îl opreşti) --> consum mare.

Share this post


Link to post

O sa fie folosita in Timisoara masina.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...