augustinionut Posted May 4, 2018 Cumpar ca tot omul celelalte doua jante noi, monntez cauciucurile de pe alea vechi pe alea noi, le las la munca in vestiar o zi cu gandul sa fac rocada cu alea de iarna azi…. surpriza... Un drac de cauciuc a fatat. Au 5 ani. Asa ca 4 noi sunt pe lista. Ma gandesc la niste bunaciuni, gen Goodyear EfficientGrip Compact, Dunlop SP StreetResponse 2, Toyo NanoEnergy 3 sau Apollo Amazer 4G Eco. Share this post Link to post
Viktor Posted May 4, 2018 Bre da' ce nume pompoase de galosi, nene ... Cred ca nici nu stiu ce nume sa le mai dea sa mai vinda si ei ceva. Si cind te gindesti ca-s din unu si acelasi aluat ... 😂 Mie unu nici cu-n Vredestein nu mi-ar fi rusine. Share this post Link to post
augustinionut Posted May 4, 2018 Clasa C la consum si B la franare… intre40-50 euro bucata. Share this post Link to post
augustinionut Posted May 5, 2018 Ma gandesc a trec de la 5W30 la 10W40. La astia deabia amorteste iarna….si vara e prea cald. Share this post Link to post
Viktor Posted May 5, 2018 La Matiji (si nu doar) din start am recomandat 10w40. Parerile is foarte impartite pe tema uleiurilor insa eu unu il gasesc printre cele mai potrivite luind in calcul climatul. Share this post Link to post
augustinionut Posted May 6, 2018 Pe clima ma bazez si eu. si pe aia 140 mii km facuti fara sa fi umblat la motor. Share this post Link to post
augustinionut Posted May 18, 2018 De azi am trecut pe 10W40. Ma doare sufletul….. 😄 Share this post Link to post
augustinionut Posted May 19, 2018 Mda, ori s-a ingrasat sotia(insarcinata), ori nu mai trage matizul cu uleiul asta... Share this post Link to post
Viktor Posted May 20, 2018 Pina la urma de ce ai convertit-o din racheta ? Il halea pe 5w30 ? Altfel, probabil sa ti se para doar ca nu mai e acelasi gigantic. Un motor ce nu trage se simte si in consum. Ceva schimbari la acest capitol ? Share this post Link to post
korydon Posted May 21, 2018 Baga 5w40 ca nu e mare diferenta. Viktore, noi avem Matiz, nu Nexianull. Eu nu-i inteleg pe nemti, baga 10w40 in masini noi , dupa care le luam in Romania, ce sa mai faci cu ele... Share this post Link to post
augustinionut Posted May 25, 2018 (edited) Cred ca e de la ambreiaj… A inviat Sebicaaaaa 😘 Edited May 25, 2018 by augustinionut Share this post Link to post
Viktor Posted June 1, 2018 Ionele, ce poti spude de tubulatura aia PVC din compartimentul motor ? Inca-si fac treaba ori au cazut din schema ? Am folosit pe o caleasca doua capete (de legatura, a cite 40mm lungime fiecare) in compartimentul motor pentru a forma un circuit de recirculare al aerului intern (in cabina) si m-ar interesa cum rezista la temperaturi inalte. Is ventilate ce-i drept, dar torusi ... Share this post Link to post
Viktor Posted July 23, 2018 Cu 10w40 ? Ori ai revenit la vechiul tip de ulei ... Share this post Link to post
augustinionut Posted July 23, 2018 (edited) Nu am revenit ca nu am bani de experimente. Ideea e ca nu mai miroase a ulei cand o calc pe coada. Trage acceptabil pentru cate car in portbagaj. Edited July 23, 2018 by augustinionut Share this post Link to post
augustinionut Posted August 6, 2018 (edited) Nu incape carutul in spate. Plus c am toata magazia acolo. Edited August 6, 2018 by augustinionut Share this post Link to post
ches Posted August 7, 2018 Sa iti traiasca si sa fie sanatos! Se cam cere un break la cata carutul ai 🙂 1 Share this post Link to post
augustinionut Posted August 7, 2018 Lasa ca sper sa scap de landou cand o sa inceapa sa isi tina caputul singur. Share this post Link to post
augustinionut Posted August 28, 2018 Motanu are ulei bagat cu seringa prin gaurile de la bujii. Am vacanta o luna si merg acasa in tara. Share this post Link to post