tolin Posted July 19, 2009 (edited) Da, e un fel de-a spune. Vezi ca in tubul de intrare de la filtru mai este un alt tub, il lasi acolo. Edited July 19, 2009 by tolin Share this post Link to post
augustinionut Posted July 19, 2009 Te uiti la el si te prinzi. Danke .Ma car la un film. Share this post Link to post
augustinionut Posted July 20, 2009 Mda, in 20 km nu s-a topit nik.Mi se pare totusi cam lung traseul de admisie . Share this post Link to post
raven84 Posted July 20, 2009 Deci matzu a trecut la instalatii sanitare tot e bun. De fapt ideea pare interesanta dar...cu riscul ca n-o sa am dreptate, sunt de acord cu tine: traseul e mult prea lung si nu stiu daca mai trage aer asa cum trebuie. Share this post Link to post
augustinionut Posted July 20, 2009 Traseul e lung, dar aerul e o idee mai rece , si tras liber nu stramtorat din buza capotei.Ramane de studiat si efectul celor 3 imbinari de pe traseu mecanica fluidelor scrie pe mine... Share this post Link to post
augustinionut Posted July 22, 2009 Azi am pus guaina de 40 mm , bagata prin rezonator pana in cutia filtrului, celalalt capat scos un pic prin masca...maine merg pana la Bivolari, la vreo 150 km de casa, sunt curios daca merge... Share this post Link to post
dropsy Posted July 23, 2009 Ar fi interesante si niste poze, parca as face si eu modificarea asta. Nu ar fi bun si un reset si idle learn procedure ? Share this post Link to post
Carabusu junior Posted July 23, 2009 O sa reziste goaiana aia la temperatura? )"> Share this post Link to post
Den Posted July 23, 2009 Ce e aia goaiana ?ma scuzati dar chiar nu stiu.Poze..poze.. Share this post Link to post
Carabusu junior Posted July 23, 2009 Goaina -tub flexibil de PVC prin care se trec cablurile in instalatii electrice ... Share this post Link to post
Lucian M Posted July 23, 2009 Draci! Copex nu e mai pe intelesu' nostru? Share this post Link to post
augustinionut Posted July 23, 2009 Nu , ca guaina e spiralata , pe cand copexu e ...inelat N-a tinut figura:guaina de 40 , trasa pana in una din gaurile mastii , nu are debit deloc:nu am etansat-o la intrarea in rezonator si cred ca e prea lunga si prea neregulata sa treaca aeru liber prin ea. De topit nu se topeste , dar se incalzeste si cred ca si aeru de circula prin ea, am mers cu ea pana la sensu giratoriu de dupa Roman spre Iasi...Acolo am montat inapoi admisia normala si masina a inceput sa sune altfel si parca a prins zvâc.Daca am cum am sa incerc cu tub neted, teava ceva , indoit frumos , cu diametrul de 60 mm sau mai mare , mufat in filtru sau rezonator, si izolat cu ceva sa nu se mai incalzeasca aerul dinauntru. Ar fi interesante si niste poze, parca as face si eu modificarea asta. Nu ar fi bun si un reset si idle learn procedure ? I-am facut doar reset ecm , cand aveam tevile de PVC.Fara idle learn.La admisia cu guaina nu i-am mai facut nik,. Share this post Link to post
augustinionut Posted July 24, 2009 masina a inceput sa sune altfel Yess, am aflat rolul rezonatorului...deci poa sa zboare , nu m-ar deranja zgomotul ,atat timp cat nu mai transfera caldura din compartimentu motor aerului din admisie...reduc suprafata de contact a aerului cu ...caldura Share this post Link to post
augustinionut Posted July 27, 2009 (edited) Mâtzu e la service.O sa primeasca o portiera noua si ceva chit si vopsea pe celelalte repere botite...shit Edited July 27, 2009 by augustinionut Share this post Link to post
augustinionut Posted July 29, 2009 Dar ce s-a intamplat? vezi la accidente ...vreo doo pagini in urma.. Share this post Link to post
augustinionut Posted July 30, 2009 Approx. 2460 RON devizul de reparatie de la TRANSSERV.Maine dupaamiaza ma-c dupa rabla.S-au miscat totusi cam incet baietii din service, le-am lasat masina luni la opt juma...si acu-i joi . Share this post Link to post
augustinionut Posted August 1, 2009 De luni pana vineri dupaamiaza .Usa fata are si oglinda reglabila din interior(bun), trecerea firelor din caroserie in portiera vopsita, chederu vai de mama lui , rupt, iar tzumburucii de tineau chederul ies singuri.Luni ma duc peste ei, sa-mi puna cheder. Poze de la Potoci Share this post Link to post
augustinionut Posted September 20, 2009 Cineva m-a speriat si mi-a zis ca trepidatiile de la 50km/h in treapta trei (3200rot/min?!?) pot fi de la pompa de benzina.Sper sa nu... Share this post Link to post
raven84 Posted September 20, 2009 Cineva m-a speriat si mi-a zis ca trepidatiile de la 50km/h in treapta trei (3200rot/min?!?) pot fi de la pompa de benzina.Sper sa nu... Poate si un filtru de benzina vechi de cand masina ...cine stie??? fftopic: si daca cine a incercat sa te sperie nu a reusit prea bine hai sa incerc si eu...BAUUUU!!! ) Share this post Link to post
augustinionut Posted September 20, 2009 filtrul e schimbat de..de la revizia de 30 jdmii.Adik de curand.O fi valva nush care..egr, pcv.Aia negrumov.Cre ca o scot pt probe Share this post Link to post
augustinionut Posted October 12, 2009 Culmea , dupa ce a implinit 2 ani de o saptamana , a inceput sa se miste natural ca pe valuri..Cred ca ii fac un test de amortizoare.Vine si itp-ul acusica... Share this post Link to post
augustinionut Posted October 16, 2009 Am scos taraboantza din service: deviz reparatii pe asigurarea lu' tanti=1300 ron.Am facut si un test de amortizoare: - stanga fata =56% - dreapta fata=61% - stanga spate=33% - dreapta spate=35% Deabia sub 25% s-ar schimba pe garantie Care n-o mai am de 2 saptamani... Share this post Link to post