Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Am montat lampi in interiorul capotei.Presupun ca acele 2 locasuri pt asa ceva au fost concepute.prea la fix au intrat lampile de portbagaj,plus ca exista locasuri si pt butonul intrerupator.

Acum astept sa vina seara,sa vad daca merita efortul,sa vad cum lumineaza.Revin cu o poza.ok.gif

 

 

Poze cu materia prima si cu trasul firelor,precum si cu rezultatul.

post-18944-127798777312_thumb.jpg

post-18944-127798778066_thumb.jpg

post-18944-127798778816_thumb.jpg

post-18944-127798779632_thumb.jpg

post-18944-127798780266_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Fantastica idee, sa vedem noaptea ce iese dar oricum fantastica. Oricum stiu eu un anume @Englishman care o sa fie si el extaziat :mrgreen: :thumbl:

Share this post


Link to post

Ne pui si poze dupa ce se vor topi de caldura acolo ?

Share this post


Link to post

Ideea nu e foarte rea. Insa una din dorintele mele cela mai ascunse e sa nu fie nevoie sa umblu la motor in mijlocul campului noaptea. Si in 13 ani nu a fost nevoie - in mare parte pentru ca a fost (si este) masina buna si in mica parte pentru ca am surubarit "preventiv" ziua.

 

Iar pentru cazurile de forta majora umblu cu o lampita cu neon pe 12V in portbagaj. Buna si la cort, buna si in caz de buba la motor, sau de inlocuit garnituri la etrieri la 10 noaptea :D

 

Oricum iti urez sa nu ai nevoie de ele niciodata.

Si sunt curios ce parere o sa aiba lampitele referitor la caldura din compartimentul motor.

 

edit: tocmai scriam ce ai zis si tu, Tolin :D

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Se topesc,asta e.Macar am incercat.

 

Totusi motorul e plin de plastic si nu am vazut nici unul topit,iar in al doilea rand nu e un plastic oarecare tinand cont ca arde becul in el.

 

Vom vedea.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Fantastica idee, sa vedem noaptea ce iese dar oricum fantastica. Oricum stiu eu un anume @Englishman care o sa fie si el extaziat :mrgreen: :thumbl:

Aici nu prea e aşa. Sub capota nu-mi bag nasul niciodată decât pt şters praful sau pt lichidul de parbriz, tot efortul meu se rezuma la exteriorul maşinii şi în interiorul ei. Motorul merge prea bine ca să-mi bag eu coada neavizat. Costi se bagă şi prin motor, eu nu. Mulţumesc însă pt gândul cel bun. :)
  • Like 1

Share this post


Link to post

@Englishman - Dupa cum arata din pozele lui @velican_costi, ala este 99% sigur un montaj ce ar fi trebuit sa se regaseasca de la bun inceput pe masina, din acest punct de vedere profesore ( :D ) am observat la tine o anumita meticulozitate in a colectiona si ultima urma de plastic ce ar contribui la aducerea masinii in starea in care au gandit-o proiectantii cu ochi oblici, inainte de stupidele reduceri de costuri specifice fabricii de la Craiova.

In ceea ce priveste mesteritul...ei bine, asta e un virus aparte ce nu "infecteaza" toata populatia masculina, insa, una peste alta fiecare este liber sa procedeze cum doreste, eu unul am fost de vreo2-3 ori in service-uri cu probleme mai mici sau mai mari si sincer mi-am pus mana in cap la ce facturi am primit.

 

Nu in ultimul rand, felicitari lui @velican_costi pentru modul in care isi ingrijeste batranica, este un adevarat model pentru pasionatii in domeniu

Share this post


Link to post

M-ai inteles gresit. Mesteresc de innebunesc, la / pe langa masina/masini e una dintre pasiunile MARI care ma anima. ( interior, leji :D , etrieri, chestii audio, roti, tinichigerie unde este cazul, cosmetica dusa la perfectiune, schimbare de consumabile, etc, etc..) Nu le fac insa publice pe toate, asta e altceva.

Cu o mica mare exceptie: Interiorul MOTORULUI. Acolo chiar nu vreau sa ma bag, mai ales ca nu am de ce ! :mrgreen:

 

Scuze, Costi, de off topic.

 

 

On: pe de alta parte, Costi, zi-ne, e destula lumina de la lampi, noaptea? Capota ridicata mi se pare destul de departe de compartimentul motor ca sa existe o buna vizibilitate acolo. Mai ales ca bate oblic... :-?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Bat destul de bine, eu am asa ceva pus in fetele de portiere si vezi foarte bine pe unde calci seara :mrgreen:

Share this post


Link to post

Rezultatul e ok,peste asteptarile mele.Lumina cade bine,datorita acelor striatii ale lampii.Se vede excelent noaptea.Am tras si poze insa nu se vad prea bine,deh telefonul,insa va garantez ca lumina ce o degaja e arfisuficienta pe timp de noapte.

Aceeasi parere o am si eu,ca pt asta au fost proiectate acele gauri,prea perfect s-au potrivit atat lampa cat si butonul intrerupator.Acum sper insa sa nu am nevoie de ele. [-O

post-18944-127826439389_thumb.jpg

post-18944-127826442445_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Astazi dimineata,cand sa duc fata la la scarbici,masina moarta.Baterie ioc,nici sa descui usile din telecomanda.Nu inteleg de ce,aseara pe la 12 am venit de la servici si functiona perfect,pare dubios,pana mea.

Drept urmare am lasat Daciuta fara baterie,urmeaza sa cumpar alta de 74Ah minim.

 

Dupa semenea suparare,am mers la Obor si am cumparat vatelina,cea de care se monteaza in boxe,pt antifonare.

Pret 12 lei ML.Am cumparat 3m pe latime de 1,5m,tre sa-mi ajunga.

Dupa asta am dat comanda la un baiat de pe Daciaclub la acel material antifonic,acea pasla groasa,care v-a fi montata sub mocheta interioara si vatelina.Deci v-a rezulta un sandwich de vatelina,acest material si mocheta interioara.

 

Apoi am trecut pe la un laborator de vopsele si am facut spray-40 lei la culoare,marker-30 lei la culoare si un spray lac-25 lei.

Am cumparat si solutie de la Loctite,pt tratarea ruginii si inlaturarea ei.Scumpa rau,35 lei cu tva la 90 ml.Norocul meu chior,ca sa vezi,viitoarea mea fina lucreaza la aceasta firma si mi-a facut discount,achizitionand la 20 lei bucata. coolspeak.gif

Vreau sa ma apuc de ea sambata si sa refac cat de cat vopseaua,am pe stanga la aripa spate putina rugina care-si face de cap,weekendul urmator o extermin.modify_inline.gif

Poze cu materialele.modify_inline.gif

post-18944-127845127387_thumb.jpg

post-18944-127845127956_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Foarte bun Loctite-ul. Am luat si eu de aici http://www.badi.ro/site/index.php?main_page=product_info&cPath=67_111&products_id=1805

si am fost foarte multumit de el. Sa vedem in timp cum rezista la atacul ruginii.

Tot la buza aripii spate am avut si eu un foarte mic inceput de rugina. Flex cu foaie smirghel + Loctite + vopsea la culoare = sanatate, am rezolvat.

Share this post


Link to post

Verfica sa n-ai vreun consumator - in 12 ore nu prea se descarca o baterie. Sau cel mai nasol - vezi sa incarce alternatorul.

Share this post


Link to post

Madkat,alternatorul incarca ok,l-am verificat.Si eu ma mir,sa cada bateria asa dintr-o data si era ok,ai vazut ce ducea muzica.

Ma gandesc sa nu fi ramas cumva aprinse acele lampi montate in capota,dar chiar si asa sa fi avut putere sa suga toate bateria?Ca vb aia are 2 becuri mici,gen torpedou.In fine,asta e.

 

Azi am reusit sa restaurez si jantele de tabla.

 

post-18944-127849981641_thumb.jpg

post-18944-127849982406_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Chiar voiam sa te intreb care e punctul de sprijin al intrerupatoarelor ca sa se stinga la inchiderea capotei... :-?

Share this post


Link to post

Daca nu ma insel, tubul de plastic prin care se face admisia de aer in filtrul.

Share this post


Link to post

Ai dreptate KumKum,acolo e punctul de contact.Oricum,azi am tras alte fire si am legat masa la acelas buton cu actionarea alarmei cand se deschide capota.

Maine sa bag bateria pe redresor,sa vad daca mai salvez ceva.

 

Poze noi de azi,asa de ciuda.10000001.gif

post-18944-12785394223_thumb.jpg

post-18944-127853943174_thumb.jpg

post-18944-127853943994_thumb.jpg

post-18944-127853944872_thumb.jpg

post-18944-127853945454_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bateria veche in ce stare e? Ai pus-o pe redresor sa vezi daca mai faci ceva cu ea?

Share this post


Link to post

Bateria veche in ce stare e? Ai pus-o pe redresor sa vezi daca mai faci ceva cu ea?

 

 

E moarta,supta de tot.

 

Nu ca-si mai revine.

 

 

Share this post


Link to post

E cum ti-am zis eu, s-a intrerupt un element, daca nu se mai incarca . Poti sa o arunci, si asa era veche :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am scos azi bateria de pe redresor.Se pare ca si-a revenit.bananab.gif

Sa vad cat tine insa.

Share this post


Link to post

Dacă zici că a "decedat" subit, eu nu mi-aş pune mari speranţe în ea. Poate te trezeşti că eşti la "jde" km de casă şi te lasă iar.. :rolleyes:

P.S. Eşti singur că n-a contribuit nimic la descărcarea ei? (caz în care important e să remediezi respectiva "problemă")

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Se pare ca si-a revenit.bananab.gif Sa vad cat tine insa.

Ca si Emil, nu cred ca o sa tina prea mult. Foarte probabil ce ti-a zis DJ-ul, un element este in scurt. Testeaz-o pe Dacie ;) Scoti fisa centrala si ii dai la cheie 10-15 secunde. Daca rezista la 3 torturi de genul asta, poti sa mai speri

Share this post


Link to post

La mine, bateria veche pornea motorul fara nici o problema pina intr-o zi cind, nu a mai vrut. Cu o seara inainte, avind ceva de facut pe la motor, nu am mai inchis capota iar lampa de avertizare (aia mica din bord, nu mai retin daca si plafoniera a ramas aprinsa) a descarcat complect bateria. Am redresat-o si a mers fara probleme pina cind, dupa o curatenie la interior, am lasat usile deschise pentru vreo doua - trei ore si iar nu a mai vrut bateria. La scurt timp am si schimbat-o de teama ca ma lasa pe undeva departe de casa, cum bine ati mentionat si voi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...