Jump to content
Sign in to follow this  
zack

Clubchevrolet

Recommended Posts

Cine-i gigolomircea89? =))

A ajuns si Chevy masina de cocalari?

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Niste analfabeti, vai de mama lor...

Share this post


Link to post

Acum ii stiu. Cand mi-am schimbat caloriferul la masina am fost in poligonul ilioara si erau vre-o 2-3 masini pe-acolo cu autocolant. :D . Ma tot uitam sa vad daca cunosc sau ma cunoaste cineva.

Share this post


Link to post

M-am crucit dupa ce-am citit cateva topicuri... =)) =))

 

razvan020 (Moderator): Ce se doreste de la acest club? asta este ceea ce vrem sa stim.

Ca si idee sau ca si concept as vrea ca toti cei implicati sa beneficieze si de anumite servicii cum ar fi:

-discount la o sapalatorie auto

-discount la achizitionarea unui nou chevrolet

si lista poate continua, pentru asta vrem sa auzim din partea voastra de idei, conceptii si modalitati de punere in aplicare.

 

Si inca una (probabil de asta au si infiintat clubul):

 

TataVostru (Admin): La cat sa schimb uleiul la marca Chevrolet Aveo ?

 

Raspunsurile sigur nu vreti sa le aflati.

Share this post


Link to post

Nu stiu cat de rautaciosi suntem, dar postul asta e tare...

 

 

"Va dau mai jos un mail oficial primit de la General Motors:

Urmeaza tabelul de aici

 

1.culoarea rosie - am atribuit-o benzinelor cu parametri de top si care in mod sigur ar asigura masinii functionarea cea mai "sportiva"-nu economica.

2.culoarea portocalie - singura atribuita Efix 95. Singura benzina cu CO 95 dar care se apropie de un 98. Este o benzina buna care prin functionarea ei curata in mod real sistemul de alimentare. Totusi se simte lipsa puterii calorice pe turatii ridicate.

3.culoarea verde - reprezinta clar compromisul ideal. Valori bune pe parametri tehnici, masina trage pefect, consum bun chiar f. bun.

4.culoarea gri - am atribuit-o benzinelor "normale", benzinelor aflate la limita inferioara si pe care va puteti baza dar doar pt. a se invarti roata.

5.culoarea neagra - am atribuit-o benzinelor care dupa vorba aia veche "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul", benzinelor care au avut cel mai dubios comportament la masuratorile oferite pe scanner, benzinele cu performate mici si consum ridicat.

 

Testul a fost efectuat la "ATI MOTORS COMPANY" - IASI - scannerul este cel HONDA pt utilizare profesionala in service si doar de dealer. Testul a fost realizat dupa ce masina a facut 40000 km si au fost schimbate bujiile cu unele marca DENSO si nu cu cele de fabrica NGK.

Masina pe care s-au facut testele cu benzinele de mai sus este o Honda Accord din 2006, 2.0 DOHC i-VTEC, 155 CP, A/T.

 

/ :)

 

Link . Vedeti postul #649.

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Astia is dusi rau, mai rau decat cei de pe loganclub.

Share this post


Link to post

Jos cenzura, jos Ceausescu!

 

Bine ca stim de existenta acestui forum, este numai bun pentru ,,exilat" anumiti membri care mai apar pe aici.

Share this post


Link to post

Nu stiu de ce trebuie sa se discute aici comunitatea altora. Daca opiniile voastre va indeamna la scris, mergeti acolo si postati-le !

 

Topicul se inchide, nu-i in spiritul acestei comunitati.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...