tolin Posted February 6, 2009 (edited) Am deschis acest topic unde vor ajunge toate postarile din sectiunile tehnice in care se fac afirmatii bazate pe marturia a cel mult doi vecini. Cum in acest demers ne bazam pe "userii nostrii mai destepti decat ai lor", se pot posta linkuri care sa identifice cazurile care se incadreaza in aceasta categorie. Acceptam si autodenuntul. Edited February 6, 2009 by tolin 2 Share this post Link to post
sergiuhusca Posted February 7, 2009 (edited) Un motor , in 4 cilindri , merge perfect rotund?Indiferent ca e nou sau nu.Are exact 900 de ture la relanti? Edited February 7, 2009 by sergiuhusca Share this post Link to post
matias Posted February 9, 2009 (edited) In numele a tot ce e decent pe lumea asta si a bunului gust, nu mai comparati Loganul (sau Sandelul) cu Grante Punto! GP-ul nu are porcbagaj! Am un prienten foarte bun cu punto - noul punto. Nu vreau sa creez polemica dar la oa masina cu asa pretentii sa ramai cu manerul spate in mana, sa-i schimbi caseta de directie la 5000km ... cam varza masina. Bine a fost printre primele model dar... La partea de tren de rulare loganul cam da cu el (si nu numai cu GP) de pamnat. Prostia celor de la dacia consta in faptul ca daca ar fi vrut ar fi scos o masina cu adevarat reusita. Edited February 9, 2009 by matias Share this post Link to post
Salex Posted February 9, 2009 Acum vreo 20 si ceva de ani, am tot auzit ca daca pui zahar in rezervorul cuiva, ii termini motorul. Eu unul nu am crezut si nu cred asa ceva din mai multe motive: 1. zaharul nu cred ca se dizolva in benzina. 2. intre rezervor si cilindri exista o gramada de bariere (avind in vedere ca pe vreme aia discutam de Dacie, iau in calcul doar filtrul de la pompa de benzina, filtrul decantor sau de hirtie, filtrul de la intrarea in carburator, jigloarele). Parca si nebunii de la Mythbusters au testat mitul asta. Pina la urma, mecanic nu cred ca e nici o problema, insa se dizolva oare zaharul in bezina si solutia astfel rezultata termina un motor ? Share this post Link to post
CatalinC Posted February 9, 2009 Eu auzeam ca abs-ul nu functioneaza decat pe rotile fata,daca ai tambur pe spate )) Share this post Link to post
Salex Posted February 9, 2009 Faza cu ABS-ul si tamburi pe spate sigur nu e adevarata. Share this post Link to post
zeneseu Posted February 9, 2009 E sigur? Adica ti-au zis cel putini doi vecini? Share this post Link to post
rm.popa Posted February 9, 2009 Am deschis acest topic unde vor ajunge toate postarile din sectiunile tehnice in care se fac afirmatii bazate pe marturia a cel mult doi vecini. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted February 9, 2009 Eu auzeam ca abs-ul nu functioneaza decat pe rotile fata,daca ai tambur pe spate )) Sa inteleg ca mi-au dat teapa astia, cand mi-au vandut masina cu ABS si tamburi pe spate? > Share this post Link to post
Myg Posted February 9, 2009 Abs-ul functioneaza pe toate rotile, cu discuri sau tamburi, dar se consuma, asa ca: mai decuplati-l din cand in cand! Share this post Link to post
Lucian M Posted February 9, 2009 Scoatem siguranta sau franam cu frana de mana?! Lumineaza-ne. Share this post Link to post
sorin1983 Posted February 9, 2009 Abs-ul ... mai decuplati-l din cand in cand! chiar sunt curios si eu cum se decupleaza ABS-ul... intreaba cel putin 2 vecini si vino cu o parere unanima! Share this post Link to post
Lucian M Posted February 9, 2009 Sau intreba la "Braniac". Emisiunea, nu userul. Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted February 10, 2009 Nu v-ati uitat la Die Hard? Scoateti siguranta! Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 10, 2009 Acum vreo 20 si ceva de ani, am tot auzit ca daca pui zahar in rezervorul cuiva, ii termini motorul. Au testat intr-adevar mythbusters mai multe mituri de-astea. Zahar in benzina, cola in instalatia de racire, ou in radiator pentru astuparea porilor, moneda in carburator...etc. Singurele adevarate au fost: Oul chiar a astupat porul si exista o explicatie logica. Daca vrei sa distrugi un motor toarna-i clor in ulei Am vazut cu ochii mei ca ABS-ul functioneaza pe tamburi. Alt mit era ca loganul si clio au ABS doar pe fata . Am prins un clio si l-am testat, e pe toate rotile dom'le . Share this post Link to post
zeneseu Posted February 10, 2009 .... Alt mit era ca loganul si clio au ABS doar pe fata .Am prins un clio si l-am testat, e pe toate rotile dom'le . Cu loganul n-ai avut curaj?? Share this post Link to post
martiz Posted February 10, 2009 Si pe matizul meu ABS-ul functioneaza pe toate rotile! Share this post Link to post
DGT Posted February 10, 2009 Eu am la camion ABS si am tamburi si fata si spate! Voi chiar nu stiti cum functioneaza? Ce legatura au tamburii sau etrierii cu abs? ABS are cititorul si pe butuc are fantele si in momentul cand roata se blocheaza cititorul sesizeaza si da drumul la frana! @martiz daca la o roata cititorul nu merge(fir rupt )nu merge ABS nici pe celelalte roti si se aprinde martorul in bord! @Salex,zaharul se dizolva in benzina iar in momentul cand se produce detonatia in piston el se face ca vata de zahar si blocheaza pistoanele pana la urma !Daca nu crezi incearca! 1 Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 10, 2009 Haideti mai baieti, era o gluma daca nu v-ati prins. Normal ca functioneaza pe toate rotile. Vreau sa vad si eu masina care NU are ABS pe toate rotile. . In ceea ce priveste zaharul, au incercat altii si nu s-a intamplat nimic. Share this post Link to post
madkat Posted February 10, 2009 zaharul nu stiu daca trece de filtrul de benzina Share this post Link to post
uskt2005 Posted February 10, 2009 Trebuie dat pe rasnita inainte si trebuie sa nimeresti cantitatea exacta: 3,7569353685653 g/100ml de benzina Share this post Link to post
Myg Posted February 10, 2009 chiar sunt curios si eu cum se decupleaza ABS-ul... intreaba cel putin 2 vecini si vino cu o parere unanima! Cu ceva ani in urma, cineva a facut o emisiune TV, grozava, pe aceasta tema (cu decuplarea ABS-ului), ceva in genul "cat H2 contine H2O si daca nu este prea mare procentul"; nu sunt doi vecini..., dar cred ca merge. Share this post Link to post