Jump to content
Sign in to follow this  
hitman

Cutii Automate Pe Chevrolet

Recommended Posts

În plus, transmisia îmbunatateste cu 10 la suta performantele acceleratiei de la 0 km/h la 40 km/h si, respectiv, de la 0 km/h la 60 km/h ale modelului Epica.

 

E prima data cand aud de masurarea performantelor 0-40 si 0-60, bine ca nu au pus si 0-69. Cat inseamna 10% din 2 secunde?

Share this post


Link to post

Why not? Asta e partea "frumoasa", atragatoare, regimul urban.

Share this post


Link to post

Pentru ca paginile de net dispar, copy/paste de pe sursa de mai sus:

• O mai buna economie de carburant si performante îmbunatatite

• Disponibila în combinatie cu toate cele trei motoare

 

Zurich/Geneva. Servicii desavârsite: pentru cea mai buna berlina a Chevrolet Europe, acum este disponibila o noua transmisie automata cu sase trepte de viteza. Modelul Epica ofera spatiul si confortul specifice clasei medii-superioare la un pret mult mai mic. Rafinamentul gamei Chevrolet este reprezentat de noua cutie de viteze ce poate fi combinata cu toate cele trei motoare (2,0 l/143 cp, 2,5 l/156 cp, 2,0 D/150 cp).

 

Raportul general de transmisie crescut de 6,14:1 al cutiei de viteze automate cu sase trepte, din gama Chevrolet Europe, îmbunatateste maniera de utilizare a motorului si asigura o mai buna economisire a carburantului la viteze mari, în comparatie cu transmisiile automate cu patru trepte. Prin intermediul acestui tip de transmisie, cuplarea treptelor superioare si a celor inferioare se realizeaza usor, dintr-o singura miscare.

 

Datorita celei de-a sasea trepte cuplate la viteza maxima, automobilul Epica 2.5 echipat cu noua transmisie poate asigura pâna la 15 la suta mai multa economie de carburant în conditiile unei deplasari constante la 90-120 km/h, în comparatie cu modelul sau anterior echipat cu transmisie automata cu cinci trepte. În plus, transmisia îmbunatateste cu 10 la suta performantele acceleratiei de la 0 km/h la 40 km/h si, respectiv, de la 0 km/h la 60 km/h ale modelului Epica.

 

Noua transmisie prezinta mici etape între cele sase trepte destinate deplasarii înainte. Acest fapt sustine atât performanta cât si manevrabilitatea automobilului. Combinata cu raportul general mare, aceasta permite si un raport de transmisie accentuat de 4,58:1 pentru prima treapta de viteza, ceea ce contribuie la îmbunatatirea pornirii de pe loc si a acceleratiei, cu asigurarea simultana a unei conduceri dinamice la viteze reduse. Aceste etape mici asigura un raport de transmisie de 0,75:1 pentru cea de-a sasea treapta de viteza cuplata la viteza maxima. Aceasta treapta de viteza „înalta”, reduce turatiile motorului la deplasarea pe autostrada cu viteza ridicata, minimizând astfel uzura motorului si îmbunatatind economia de carburant.

 

Chevrolet Europe ofera doua variante de cutii de viteze automate cu sase trepte Hydra-Matic: varianta 6T40 pentru motoarele pe benzina cu sase cilindrii în linie si varianta 6T45 pentru motoarele diesel cu un cuplu de torsiune mai mare. În ciuda numarului mai mare de trepte de viteza, ambele variante au aceeasi marime ca si cutiile de viteze traditionale cu patru trepte, plasându-se printre cele mai compacte modele din clasele lor. Lungimea/latimea/înaltimea modelului 6T40 este de 341 mm/537 mm/368 mm si lungimea/latimea/înaltimea modelului 6T45 este de 366 mm/537 mm/368 mm.

 

Dimensiunile compacte se datoreaza în parte manierei mecanice simple de functionare avansata a transmisiei cu dublu ambreiaj, ce ofera o schimbare cursiva a treptelor si eficienta la propulsarea automobilului. Aceste caracteristici se obtin prin utilizarea a trei mecanisme planetare, trei cuplaje stationare si doua cuplaje rotative.

 

Un convertizor de cuplu îngust hiper-eliptic le-a permis inginerilor sa micsoreze si mai mult dimensiunile cutiilor de viteza. Folosind un ambreiaj monodisc cu blocare si o sectiune transversala ovala, greutatea cutiei de viteze a scazut odata cu îmbunatatirea performantei hidraulice.

 

Un regulator inteligent de 32 de biti inclus într-un modul de control electrohidraulic al transmisiei (TEHCM) este instalat în interiorul cutiei de viteza, reducând complexitatea autovehiculului. Unitatea functioneaza scufundata în lichidul de transmisie, care o protejeaza împotriva loviturilor din exterior si faciliteaza design-ul modular si asamblarea. Modulul TEHCM controleaza si folosirea sistemului Driver Shift Control (DSC) de „comutare în trepte”. Folosind DSC, soferul poate selecta manual viteza preferata în functie de conditiile specifice de drum.

 

O pompa de lichid de transmisie cu pistoane axiale si cilindree fixa, de tipul IX, micsoreaza nivelurile de zgomot, vibratii si rigiditate si îmbunatateste eficienta hidraulica. Sistemele electronice de protectie împiedica schimbarea incorecta a treptelor de viteza, fapt ce ar putea deteriora motorul sau ar putea afecta controlul asupra autovehiculului.

 

Folosirea lichidului de transmisie DEXRON®-VI premium, care are o vâscozitate mai consistenta decât lichidele similare de pe piata, îmbunatateste durabilitatea si stabilitatea mecanismului de schimbare a treptelor de viteza, rezultând într-un transfer de cuplu îmbunatatit si o mai buna performanta la comutarea vitezelor. În cazul unui regim de functionare obisnuit, nu este necesara înlocuirea acestui lichid pe parcursul duratei de viata a transmisiei, fapt ce constituie un real avantaj pentru clienti.

 

In ceea ce priveste utilitatea cutiei automate, parerea mea este ca merita toti banii!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...