cpop Posted February 8, 2005 Salutare, Vi s-a intamplat sa aveti probleme la plata cu cardul? Cand pun intrebarea nu ma refer la probleme de conectare ale POS-ului ci faptul ca tranzactia este refuzata in mod repetat, fara explicatie logica. Concret: aseara Cici mi-a dat semn ca merge cu vapori si cum in drum s-a nimerit un Rompetrol i-am facut plinul. De obicei platesc cu cardul, nu am avut niciodata probleme (din 2000 de cand posed respectivul cartonas). Aseara tot cu cardul am incercat sa platesc, nici nu aveam cash la mine. Cardul este Maestro BRD si a fost refuzat de 5 ori. Am crezut ca au POS-ul defect, dar un alt client cu card Tiriac a achitat din prima. Am telefonat la "Asistenta BRD" pe banutii mei 10 minute ca sa aflu in final ca desi cardul meu este valid si functionabil "BRD isi declina raspunderea". In timpul negocierii cu AS BRD casierul a mai incercat de 7 ori cardul, cu acelasi rezultat! Finalmente am lasat masina garantie si cu un taxi am ajuns acasa, am luat cash ... Share this post Link to post
iuzar Posted February 8, 2005 ... am patit-o si eu cu un BP Ultra...s-a demagnetizat si sanatate, a trebuit schimbat...sau se mai poate remagnetiza, mi se pare...dar eu am preferat sa il schimb >- Share this post Link to post
cpop Posted February 8, 2005 Nu cred ca s-a demagnetizat, nu am avut timp sa dau o fuga la ATM sa-l verific. Am incercat sa achit si cu cardul sotiei (tot BRD Maestro, din pacate) si tot fara succes. Nu se puteau demagnetiza ambele!!! Chestia asta ma enerveaza, merg mult prin tara si nu tin cash la mine ca am obiceiul (prost) sa uit sa iau rest, sa pierd bani. Nu am decat sa-mi fac un card de rezerva - si-asa imi doream sa-mi trag un card de credit de la Raiffeisen. Share this post Link to post
iuzar Posted February 8, 2005 Pai atunci trage o fuga la BRD sa iti dea un extras de cont sa vezi ce s-a intimplat... daca sunt amindoua refuzate asta inseamna ca e o problema cu contul, din cate imi dau seama... >- Share this post Link to post
Vali.D Posted February 8, 2005 ce mesaj afisa POS-ul pe ecran ? in fct de mesajul afisat pe ecranul Epos -ului poti afla motivul refuzului tranzactiei Share this post Link to post
cpop Posted February 8, 2005 Generalizand, problema poate interveni oricand. Iti inviti prietena sau partenerul de afaceri la restaurant si banca iti face surpriza dupa care "isi declina raspunderea"! Poti pierde enorm din imagine la o faza ca asta! Share this post Link to post
cpop Posted February 8, 2005 "ce mesaj afisa POS-ul pe ecran ? in fct de mesajul afisat pe ecranul Epos -ului poti afla motivul refuzului tranzactiei" ********************** Tranzactie respinsa ********************** Am si doua biletele cu "Eroare de comunicatie" dar 10 sunt cu "Tranzactie respinsa" In seara asta trec pe un ATM pentru un extras de cont, verific si cardul... Share this post Link to post
ticolino Posted February 8, 2005 DA, am patit-o chiar aseara, la shell virtutii, deci tot la o benzinarie. coincidenta? au incercat de vreo 10 ori, dadea "tranzactie respinsa" sau ceva asemanator (tranzactie invalida?) odata a dat si eroare de comunicatie, dar doar o data. se pare ca au avut probleme toata ziua, MAI ALES cu brd. eu am bancpost, dar tot n-a mers. norocul meu e ca am mastercard (nu maestro), embosat, si am platit pana la urma prin imprinter ; cash n-aveam si benzina nu mai puteam s-o scot din rezervor Share this post Link to post
aqua Posted February 8, 2005 am patit si eu ceva asemanator - la benzinarie omv - dar noroc ca am carduri cu conturi la mai multe banci (3 ) si achit. fara probleme. sint probleme de comunicatie pe serverele bancilor respective , referitor la mine a fost b. tiriac, dar exact aceste lipsuri de comunicatie se intimpla si la atm-uri. deci vezi rezolvarea mai sus. Share this post Link to post
cpop Posted February 9, 2005 Asa este. Daca aveam card embosat era ok. Asa ca zilele astea ma misc sa-mi mai umplu portofelul cu un plastic. Revenind la problema de fond, "banca isi declina raspunderea" Apropo, de la 1 ianuarie nu iti mai trebuie codul PIN pentru tranzactii comerciale. Cica trebuie sa ai buletinul sau CI la tine! In felul asta ne cam obliga la o asigurare pentru card. Cei de la BRD au o varianta cu 7 usd/an si acoperire pentru tranzactii de pana la 500 usd. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted February 9, 2005 Iote de asta eu platesc cu numerar si nu ma mai las la mana cardului. Am vrut odata la gima sa platesc cu cardul si mi-a zis aia ca nu merge, noroc ca era prima incercare si aveam si cash la mine. Sau sa nu uit niciodata ca BCR-ul nu functioneaza intre 8 si 9 dimineata , ca eu acolo am. Decat sa ma fac de ras, mai bine ma opresc la primul bancomat BCR si imi scot banii contra comision, dar macar numerarul e sfant. Share this post Link to post
NFS Posted May 2, 2008 (edited) Am patit o chestie ciudata aseara. Mai intai ar trebui mentionat (desi nu stiu daca are vreo relevanta) ca e vorba de un Mastercard (TAIFUN) de la Bancpost. Cardul e nou, cel vechi expirase. Dupa ce l-am luat, l-am testat la un bancomat si totul a fost ok. Aseara eram la o farmacie si am vrut sa platesc cu cardul. A dat farmacista cu el prin POS, m-a pus sa introduc PIN-ul, l-am introdus, asteptam... si poc: tranzactie esuata! Motivul: incorrect PIN code. Ma uit pe bonuletul iesit din POS si vad ca nr cardului e altul!!! Nr. cardului e afisat la genul xxxx-xxxx-xxxx-1234, deci afiseaza practic numai ultimele 4 cifre. Ei bine, ultimele 4 cifre de pe bonulet erau diferite decat cele de pe noul meu card!!! Mai bag o data cardul, de data asta nu mai cere PIN, iar tranzactia e acceptata!!! Iar pe bonulet nr cardului era corect de data asta! Ambele treceri ale cardului prin POS au fost facute in fata mea. Nu stiu ce sa cred, nu cred ca e nici un pericol, dar totusi mi se pare ciudat. O fi ramas ceva prin memoria POS-ului (o avea memorie?) de la o tranzactie anterioara? Edited May 2, 2008 by NFS Share this post Link to post
KumKum Posted May 2, 2008 Cei de la BancPost au ceva probleme legat de carduri, a fost ceva pe la stiri dar nu stiu amanunte. Share this post Link to post