Jump to content
Sign in to follow this  
LollyPop

Ford Puma

Recommended Posts

Exact. In privinta accidentelor, nu prea cred. Nu a fost lovita niciodata, are si istoric service, de aceea tot repet ca are km reali.

 

Matizul cu airbag are 3 stele. Al meu nu avea.

Share this post


Link to post

Moaaa cata rautate pe aici... lasa-ti "fata" in pace... Lollypop nu iti face probleme cu rugina aia... se repara. Mie personal nu imi plac masinile de genul asta, dar aici gusturile nu se discuta. Ai gresit cand ai zis ca este impecabila... si defapt nu prea este, puteai sa zici ca este ok si atat :) . In mare mie unul imi place Ford... conduc Fiesta ( de noua - cei drept de firma) de ceva vreme ... si se infige frumusel .. robust... am impresia ca stau in tanc.Sa o folosesti sanatoasa multi km de aici inainte fara probleme mari.. ca mici vor fi sigur " asa-s toate la second " . In legatura cu masinile noi si cele SH, sunt de acord cu tine... nu cred ca o sa imi cumpar vreodata o masina noua... pierd foarte multi bani la o eventuala revanzare :)

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Multumesc mult! Si tie si lui banzay! :)

Share this post


Link to post
Matizul: viteza nu, stabilitate nu, protectie ciu-ciu, cd player (fara mp3), 2 boxe din care una arsa, inchidere centralizata care s-a stricat de anul trecut, si alarma unde firele nu fac contact. Misto, nu? Chiar foarte misto!

 

Am obtinut 2600 pe Matiz

Matizul TAU nu avea asa ceva pt ca probabil era un cazan. Un matiz bine intretinut din 2004 se vinde cu 3000-3500 chiar 4000 eur. Dar oricum din perspectiva ta si matizul era super intretinut si cu km reali (explica-mi te rog de ce o masina cu 27000km reali ar avea alte cauciucuri decat cele originale?).

Deci avem doua posibilitati: ori esti bisniţar/ă de masini ori pur si simplu esti f incapatanata si nu vrei sa vezi nici macar lucrurile evidente. :|

Share this post


Link to post

Lasa, mama, e invidiosi baietii ca tu ai fost la simpozion (n-am gasit vreo rima), iar ei merg, doar, la concurs de ... (rimeaza cu urs) sau la festival de ... (rimeaza cu cal). Ai dreptate, masina-i o fieratanie, mai ramane sa le spui si definitia barbatului (aia cu "o prelungire inutila a ..."), sa iti pui tot forumul in cap. Mai bine forumul, decat poalele ... mai bine rugina, decat mp3.

Share this post


Link to post

Crezi ca eu iau pe matizul meu din 2007 mai mult de 4000 de euro? In conditiile in care masina e intretinuta bine...Pusesem anunt pe forum si nu prea s-a inghesuit lumea. Desi mai mult ca sigur il tin si il mai imbogatesc cu ceva dotari. Dar ai dreptate, un matiz intretinut bine isi face treaba, nu gluma.

Edited by banzay

Share this post


Link to post
(explica-mi te rog de ce o masina cu 27000km reali ar avea alte cauciucuri decat cele originale?).

 

Nu fi rautacios si in cazul asta: matizul maica-mii avea cauciucuri noi la 5-6 mii de km. Alea originale erau montana si prezentau un adevarat relief montan pe lateral.

Share this post


Link to post
Deci,

 

Matizul: viteza nu, stabilitate nu, protectie ciu-ciu, cd player (fara mp3), 2 boxe din care una arsa, inchidere centralizata care s-a stricat de anul trecut, si alarma unde firele nu fac contact. Misto, nu? Chiar foarte misto!

 

Deci asta-i din categoria "Barbateee, mai spalam copilul sau facem altu'? " =))

 

Nu contest faptul ca Puma asta e mai sigura decat Matizul, ceva mai stabila si prinde mai mult :) ... dar ce am bolduit mai sus se putea rezolva cu minim efort intr-un atelier de electrica auto. Iti lua maxim vreo ora. Nu poti sa justifici cu asta ca ce prost e Matizu!

Share this post


Link to post

Ma bucur ca am scapat de cutia aia din carton la care mai trebuiau bagati vreo 1500 lei, si cu care mergeam vara in sutien prin tot Bucurestiul.

 

Vad ca distorsionati discutia de fiecare data, si mandriti atat Matizul care stiti bine ca e un lighean mortal fata de noua mea achizitie. Mai vad si ca nu-s agreeata de unii, asa ca plec. Puteti bana contul / inchide topicul. Who cares?!

Edited by LollyPop

Share this post


Link to post
Ma bucur ca am scapat de cutia aia din carton la care mai trebuiau bagati vreo 1500 lei, si cu care mergeam vara in sutien prin tot Bucurestiul.

Zici ca ai 38 de ani, ai facultati multe, esti cadru universitar si tii ,,simpozioane" dar

ai un nick... deosebit, faci striptease in trafic si demonstrezi o frustrare greu explicabila in situatia ta academica.

 

Portretul tau robot iese tare aiurea... :-?

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Ma bucur ca am scapat de cutia aia din carton la care mai trebuiau bagati vreo 1500 lei, si cu care mergeam vara in sutien prin tot Bucurestiul.

Vezi, aici era problema :)

 

Acu', după umila mea părere, nu e (ne)cazul să te superi ca un cowboy pe sat :)

Share this post


Link to post

De la anul se poarta toples !

Share this post


Link to post

asta daca se strica AC-ul la Puma... dupa atata folosire de catre mosul ala... > :)

 

chiar o sa fiu atent la forduri puma in trafic cand vor fi 38 de grade :P

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Te cred, cum ai auzit de topless... =))

Share this post


Link to post

Misto masinuta, chiar daca nu are km "reali" oricum e mult peste ce aveai u inainte iar daca dpdv tehnic corespunde nu vad care ar fi problema ! Hai sus cu Puma :D si gata cu carcoteala, stiu ca pt unii dintre voi cele mai bune si mai fiabile masini sunt daewoo dar s-o lasam mai moale.

Share this post


Link to post
In 2004 aveau conti eco...

Eu la fostul Matiz am avut tot petardele de Montana; tot din 2004 (ianuarie )era.

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post

Al meu, din Iunie 2004, a fost incaltat cu Conti. Probabil ca au schimbat undeva intre inceputul si mijlocul 2004.

Share this post


Link to post
Ma bucur ca am scapat de cutia aia din carton la care mai trebuiau bagati vreo 1500 lei, si cu care mergeam vara in sutien prin tot Bucurestiul.

Ce repede gaseste romanu' mii de euroi pentru o alta masina "de firma" si ce greu gaseste sute de euro ca sa o repare pe cea veche. > :)

 

Cucoana, nu pot decat sa-ti doresc sa n-ai probleme cu rablamentul din dotare si sa fie doar mancata de rugina si sa nu aiba si alte probleme si sa intri cu ea in service doar la revizii.

Sper insa sa bagi la cap ca o masina nu doar o cumperi si ii pui benzina, mai ai nevoie sa-i mai faci si mici reparatii, ca altfel, te lasa. Multa lume a ras de mine ca am bagat pe Clio piese de 2000 de euro in loc sa mai astept un an si sa-mi iau alta, dar vreau sa conduc si eu ceva bun.

In fine, fiecare cu aia masii.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
In fine, fiecare cu aia masii.

 

EXACT! Can't we all just get along? Haideti sa lasam disputele, ca se apropie sarbatorile :D

Share this post


Link to post
... Cucoana, ...

Hahalera, tot hahalera ramane, nu poate sa se faca bine vreodata, nici cand se urca in mertz.

Share this post


Link to post

@Acadeaua, am si eu o intrebare de Bula, cum ai dedus ca masina are km reali ?

Share this post


Link to post

Eu am avut un matiz SE de care am fost f. multumit, am luat 4150 euro pe el in februarie si am luat un opel astra classic 2 nou.

Daca sotia mea nu avea serviciul la 2 pasi de casa nu-l vindeam caci am fost f. multumit de el.

Nu-i suport pe cei care zic ca esti prost daca-ti iei o masina noua si nu iei una second.

Unele sunt destul de bune, dar după un anumit număr de kilometri încep să apară o serie de probleme care ţin de uzura naturală: amortizoare care trebuie schimbate, discuri de frână, elemente de suspensie, toate piesele de eşapament care după o vreme ruginesc şi sunt foarte scumpe. Şi Doamne fereşte de o defecţiune majoră la o maşină veche, dacă crapă o chiulasă la o maşină veche de şapte-opt ani, preţul reparaţiei e echivalent cu valoarea de piaţă a maşinii. Foarte multe maşini SH sunt „preparate“, şi nu e numai kilometrajul dat înapoi, sunt mascate tot felul de probleme, şi mecanice, şi probleme de caroserie. Sunt maşini care au fost lovite şi reparate, iar clientii nu-şi dau seama de asta.

Stiu pe unul care aduce numai masini lovite deoarece le cumpara la preturi de nimic, le repara la el in service si le da repede, un pic sub pretul pietei.

Asa ca mai usor cu entuziasmul la cumpararea unei masini sh, verdictul se da dupa o perioada de functionare la noul proprietar.

Edited by Viorel2123

Share this post


Link to post

Trebuie sa casti ochii cand cumperi ceva, atit . Oricum daca tu esti deacord cu pretul reviziilor la reprezentanta atunci iti recomand masina noua, eu insa prefer sa stiu ce ulei se baga in masina si sa fiu acolo cand se schimba orice piesa. La masina noua nici macar nu te lasa sa stai langa masina cand se face revizia si cand constati ca ti-au rupt ceva este deja prea tarziu.

A da sfaturi este usor, mai greu este insa sa bagi mana in buzunar.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...