Jump to content
Sign in to follow this  
stefandinescu70

Chevy Captiva 150 Cai 2.0 Diesel Vcdi - Full Pack

Recommended Posts

Ce ziceti de Chevy Captiva ?/ Eu sunt multumit de ea pina acum ,dar as vrea si parerile altora , pentru ca a mea poate fi subiectiva.

post-18913-1225999227_thumb.jpg

post-18913-1225999255_thumb.jpg

post-18913-1225999286_thumb.jpg

post-18913-1225999313_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Poze cu interiorul, pretul de achizitie, locul achizitiei, dotari, impresii de inceput etc.

Toate cele bune la volanul ei!

Share this post


Link to post

Frumoasa culoarea si pacat ca nu ai luat-o cu trapa. Asteptam impresii si mai multe informatii despre ea.

Share this post


Link to post

mi se pare o masina foarte buna, mai ales motorul acela deosebit. am condus una si pot sa zic ca-mi place mult cum face si pe sosea si in afara ei. Problema acestei masini mi se pare ca sunt dimensiunile. Este ingusta ptr un SUV, parerea mea, iar problemele de stabilitate le-am simtit cand am condus-o. Nushtiu de ce nu i-or fi pus cativa centimetri in plus in latime si pe o parte si pe alta :( . Oricum, raman la parerea ca masina asta isi face banii. S-o stapanesti sanatos ! numai bine la volanu masinii asteia frumoase :D

Edited by fry

Share this post


Link to post

Salutare.

Masina am cumparat-o in 3 zile ,nu am avut ce sa pun pe ea si nici ce sa iau.A stat in showroom la Rimnicul Vilcea 6 luni si fusese facut un drive test de nu stiu ce reviste cu ea,este singura de aceasta culoare adusa in Romania pina acum .Avea 600 km cind am luat-o eu .Expocar Constanta este dealerul ,au bagat un discount monstru la ea de 5500 euro si asa am luat-o cu 28.500 euro cu toate taxele.Este pachetul Cativa Lt high cu 5 locuri si este full ,fara trapa.Trapa mai putea fii pusa pe ea ,dar oricum nu aveam ce face.

In privinta dimensiunilor sa stii ca este lata masina si nu are probleme de stabilitate,numai ca la prima vedere aceste masini par inguste deorece sunt ridicate in suspensii si iti creaza o imagine de ingust.Spre deosebire de alte SUV vindute la noi are garda la sol cea mai mare si mai ales ca are si suspesie spate reglabila automat electric pe inaltime la pornirea motorului ,ceea ce o tine mereu la aceleasi dimensiuni ale gardei la sol,si de aceea nu o sa vedeti niciodata o Captiva cocosata de greutate.

Eu sunt multumit de ea ,mai ales ca si consumul s-a stabilizat ( zic eu ) dupa 4000 km facuti si a ramas constant la 8 la sosea si 10 la oras ( test facut cu rezervorul ,sa verific si computerul de bord totodata) ,mai ales ca am un stil de mers mai sport si nu prea lent.Viteza maxima o prinde imediat,adica 180km/ora,iar cum va face in jur de 15 mii de km va suferi un tuning motor la 185 cai si 400 nm. Atunci sa vedem pe Italienii de la VM motori ,( care au produs motorul Captivei ) ce motor au produs si cit de performant este .Nu imi trebuie demaraj mai puternic ci vreau doar o viteza mai mare pe autostrada .Momentan la 180km/ora are in jur de 4000rpm motorul si nu mai impinge deloc.Sper sa ii tai si limitarea aceasta si apoi vedem ce si cum .

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos.

Cat despre resoftare: 4000rpm pentru un motor diesel este cam la limita! Unde vrei sa-l mai impingi? Nu o sa ti se modifice rapoartele cutiei, asa ca la 180 tot 4000rpm o sa ai.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos! Nu prea se poate si frumoasa, si devreme acasa...etc. E SUV, cat vrei sa iei cu ea?. Sigur exista un motiv pentru care a fost limitata la 180, si NU cred ca tine de motor. Ai grija ca e ditamai animalul nu o fasneata de 1000 kg!

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Deci ,acest motor 2.0 VCDI diesel vine pe nou Chevy Cruze cu doua puteri 150 cai , si 185 cai si 400nm ,si ca sa fiu si mai explicit ,acest motor se alearga cu el la curse din 2008 pe Lacetti Wtcc cu puteri la 190 - 210 cai si 450 nm doar din marirea presiunii de injectie in rampa comuna ,un alt soft si o turbina/intercooler mare cu supralimentare la 2,4 bar .

Deci este no problem pentru acest motor si va spun ca deja Lacetti WTCC este printre locurile fruntase alaturi de SEAT Leon sport 2.0TDI ( tot diesel ) .In cursele de WTCC nu au voie modificari interne ale motoarelor ,numai la accesorii si soft au voie sa modifice. Acelasi motor este si pe Hyundai Santa Fe si produs tot de VM motori Italia cu cilindree de 2,1 litri si la curse se alerga cu el cu 240 cai si Nm ????.

Deci se poate .Bineinteles cine nu vrea sa atinga un motor/masina de frica garantie si mai ales ca daca se strica nu stie ce sa ii faca ,normal mai bine il lasa in pace si se roaga sa nu se strice si sa nu aiba parte de service niciodata.

Share this post


Link to post

:) Greseala mea. In postul anterior am uitat un "NU". Am editat acum :) .

Share this post


Link to post
Avea 600 km cind am luat-o eu .Expocar Constanta este dealerul ,au bagat un discount monstru la ea de 5500 euro si asa am luat-o cu 28.500 euro cu toate taxele.

Mi se pare penal de scumpa.

Share this post


Link to post

Să te bucuri de ea!

-----

Fără supărare, dar... la banii ăştia, dacă voiai să faci autostrada la peste 180kmph constant, o maşină din clasa asta nu e răspunsul corect!

Nu imi trebuie demaraj mai puternic ci vreau doar o viteza mai mare pe autostrada .Momentan la 180km/ora are in jur de 4000rpm motorul si nu mai impinge deloc.Sper sa ii tai si limitarea aceasta si apoi vedem ce si cum .

P.S. Super discount-ul :D

Share this post


Link to post

Ciudat, dar aici are un cuvant (greu) de spus si greutatea masinii si tipul ei. Lacetti cu un motor cu 30 CP mai putin atinge 200 km/h pe ceas. Ideea este ca motorul poate cu modificari de soft mai mult.

Closhcutza, cutia are un raport fix, pana aici ai dreptate. Dar prin modificari de soft, masina va fi capabila sa primeasca mai multa putere, iar turatia de putere maxima sa fie mai joasa, cea de limitare mai mare. Adica masina nu va mai fi limitata la 4600 ci mai sus, fiind capabila sa urce in mers usor la turatie de peste 4000 rpm. CA fapt divers, lacetti stoc are un pic peste 4200 rpm la 200 km/h, iar ieri mi-a fost dat sa vad o masina care avea 220 km/h pe bord cu acul vitezometrului batand in limitator!

Share this post


Link to post
Mi se pare penal de scumpa.

 

Nu te agita ,ca nu isi ia nimeni de pe aici de pe forum Toyota. Am vrut sa iau un RAV 4 dar cind am vazut ca nu e mare lucru de ea si cu un interior mai mult decit banal ,motorul de 2,2 diesel si numai 140 cai ,adica taxe mari si degeaba ,m-am lasat pagubas,iar pretul sarea bine de 33 mii euro,

Share this post


Link to post
Ciudat, dar aici are un cuvant (greu) de spus si greutatea masinii si tipul ei. Lacetti cu un motor cu 30 CP mai putin atinge 200 km/h pe ceas.

 

Greutatea nu are legatura cu viteza maxima. Aerodinamica in schimb, cam are.

Share this post


Link to post
Ciudat, dar aici are un cuvant (greu) de spus si greutatea masinii si tipul ei. Lacetti cu un motor cu 30 CP mai putin atinge 200 km/h pe ceas. Ideea este ca motorul poate cu modificari de soft mai mult.

Closhcutza, cutia are un raport fix, pana aici ai dreptate. Dar prin modificari de soft, masina va fi capabila sa primeasca mai multa putere, iar turatia de putere maxima sa fie mai joasa, cea de limitare mai mare. Adica masina nu va mai fi limitata la 4600 ci mai sus, fiind capabila sa urce in mers usor la turatie de peste 4000 rpm. CA fapt divers, lacetti stoc are un pic peste 4200 rpm la 200 km/h, iar ieri mi-a fost dat sa vad o masina care avea 220 km/h pe bord cu acul vitezometrului batand in limitator!

 

Nu e rau ce spui si chiar perfect adevarat. Numai ca nu prea crede lumea ,in general, ca masinile pot mult mai mult dar fabricantii le limiteaza din considerente doar de ei stiute. De exemplu nu poate pune din prima un motor de 2.0 diesel si cu 185 cai deoarece la anul urmator ce vor mai aduce la vinzare ca si noua aparitie,un motor de 120 cai ( este nonsens) -marketing se numeste aceasta.

Eu aia si vreau ,cum masina merge in viteza a patra la 4600 rpm , cu aceeasi turatie vreau sa mearga si la treapta a cincea a cutiei,adica chiar sa atinga 207 la ora ( regula de trei simpla spune totul ,raportul cutiei de viteze fiind constant)

Share this post


Link to post

Masina nu se limiteaza doar la "ce poate motorul". Mai are si frane, suspensii, cauciucuri si diverse "fiare" mai mult sau mai putin rezistente.

Producatorul o limiteaza pentru a avea siguranta ca nu se intorc primele in garantie in primul an datorita exploatarii necorespunzatoare. Se fac si niste studii, nu limiteaza nimeni o masina numai pentru a "fura" din placerea si entuziasmul utilizatorului.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Greutatea nu are legatura cu viteza maxima.

Eşti sigur? :)

 

Eu aia si vreau ,cum masina merge in viteza a patra la 4600 rpm , cu aceeasi turatie vreau sa mearga si la treapta a cincea a cutiei,adica chiar sa atinga 207 la ora ( regula de trei simpla spune totul ,raportul cutiei de viteze fiind constant)

De cele mai multe ori nu e chiar aşa simplu. Unele din chestiile de care trebuie să ţii cont, cele mai importante, au fost enumerate de @Dj_Dark mai sus.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Aproape sigur :D . Fizica elementara. :P .

 

PS. Discutia se poate lungi inutil si nu are rost. Are legatura insa prea putin in raport cu aerodinamica.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Motor sa fie. P**a frane, suspensii, stabilitate...

Share this post


Link to post

:) ) Nu chiar. Pentru Chevy tunerul elvetian delta motors pune la dispozitie kituri brambo formate din discuri majorate (ventilate si dublu-ventilate) si etrieri cu 4 pistonase, precum si kituri de suspensie, la preturi accesibile pentru pasionati.

Dar am depasit de mult cadrul acestui topic, ar fi bine sa ne mutam cu discutiile astea pe sectiunile tehnice :)

Share this post


Link to post
Eu aia si vreau ,cum masina merge in viteza a patra la 4600 rpm , cu aceeasi turatie vreau sa mearga si la treapta a cincea a cutiei,adica chiar sa atinga 207 la ora ( regula de trei simpla spune totul ,raportul cutiei de viteze fiind constant)

 

Unde mergi tu cu "dihania" (sau mastodont, cum vrei sa-i spui) cu 207/h ?

In cat timp(sau sute de metri) o opresti de urgenta de la viteza aia tinand cont ca nu faci alta modificare la masina decat sa-i maresti puterea motorului, adica ramai cu franele si suspensia stock?

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...