perfidus Posted September 15, 2008 Unde? La Automobile Sibiu? Ai fost multumit de cum s-au miscat? Share this post Link to post
marr Posted September 16, 2008 Da si da ! Adica da, la Automobile Sibiu si da, s-au miscat relativ bine avand in vedere faptul ca era sarbatoare (Sfanta Marie Mica) si era practic un singur mecanic in service (da” era Danut ala micu”). Share this post Link to post
starsteel Posted September 23, 2008 Cautand in cartea de revizii am intalnit o chestie interesanta...dupa efectuarea reviziei de un an la 11872 km mi-au trecut ca urmatoarea revizie va fi in 16.06.09 sau la 30.000 km. In acelasi timp al 2-lea talon de revizii mentioneaza ca urmatoarea revizie va dupa un an sau dupa alti 15.000 km, adica in cazul meu ar insemna 26.872km. Care e realitatea? Share this post Link to post
Abram Burel Posted September 23, 2008 Pai, eu zic ca realitatea e pe la... mijloc: - unele chestii e bine sa fie schimbate la limita de kilometri; imagineaza-ti ca intr-un faci 1000 Km; pai, asta inseamna ca in anul urmator nu schimbi uleiul chiar daca faci 28000 Km? - marea majoritate a oamenilor "pica" intr-una din cele 2 categorii de "expirare" a reviziilor si nu prea-si bate nimeni capul cu cei ce trec dintr-o categorie in alta. Daca ai ajuns totusi in "tranzitie" urmeaza ultima specificatie din caietul de service. Altfel poti pierde garantia la o adica. Share this post Link to post
tolin Posted September 23, 2008 Realitatea este aceeasi, 1 an sau 15.000 km de la cea mai recenta revizie. Share this post Link to post
Abram Burel Posted September 23, 2008 Ce zici tu scrie in caietul meu de service la "Informatii pentru proprietar" (ceea ce nu prea suna, pentru oricine a "clauza contractuala", nu de alta, dar nu toti pun pe primul plan... sanatatea masinii). In schimb, deasupra taloanelor de revizii ii dau cu nx15000 Km si n ani. Share this post Link to post
rm.popa Posted September 23, 2008 La mine la taloanele de revizie scrie: "A x-a înregistrare de service. După 1 an sau 15.000 km. de la intrarea anterioară în service." Şi acum, dacă eu am scos maşina din service acum 2 săptămâni (unde a fost pentru alte motive, nu pentru revizie), să fiu atât de... blond încât să încep socoteala de atunci şi nu din mai, de la ultima revizie? Ce să mai zic că la prima revizie isteţul de la GTT mi-a trecut în caiet că următoarea revizie e peste 365 de zile sau la acelaşi nr. de km. cu cât avea maşina în ziua reviziei (oricare survine prima...). Trebuia să revin a doua zi la o nouă revizie, nu? Eu zic că cu un minim de atenţie şi isteţime user-ul ştie când să se ducă la revizii. Aşa cum majoritatea covârşitoare a celor de aici au ştiut. Cu sau fără ajutorul forumului. Share this post Link to post
leeveeu Posted September 24, 2008 Salutare! Am un Kalos 1.4, 16v, hatchback. O sa-i fac revizie la 40.550 km. La ce trebuie sa ma astept in afara de lucrurile obisnuite (filtre, ulei...)? Multumesc! Share this post Link to post
Abram Burel Posted September 24, 2008 @ Liviu La nimic rau Am schimbat kit-ul de distributie. Service: Radacini (bd. Timisoara) Durata: 1:15 Mecanici: 1 (ajutat doar la montarea curelei de distributie de un al doilea) Schimbat: curea distributie, rola intainzatoare, rola de repaus, curea accesorii (pompa de apa si simeringurile de axe cu came mi-au rama pentru data viitoare) Cost: 309,17 RON (echivalent 3,2 ore = 1,8 cureaua si 1,4 rola doar manopera, piesele au fost ale mele) Desi am privit "de sus" (sala de "asteptare" e la etaj; simpatic, dar daca ridica o alta masina pe elevator intre tine si a ta, se rupe filmul ), am fost chemat si am intrat si in hala (ca sa-mi explice/arate de ce nu e nevoie sa schimb pompa). Share this post Link to post
calinlucian2002 Posted October 6, 2008 Am facut revizia de 2 ani la rucom craiova. Masina un aveo din 2006 are 25.000 km la bord. Schimbul de ulei si filtrele au costat cu tot cu manopera 700 ron. Am si eu o intrebare : pe deviz nu apare daca au pus antigel. Trebuie pus sau nu ? apropo nici la prima revizie nu mi-au pus antigel. Multumesc Share this post Link to post
perfidus Posted October 6, 2008 Salut, Nu se schimba antigelul decat la 4 ani /60.000Km, odata cu pompa de apa si curele/rolele intinzatoare. Eventual se completeaza. Acum trebuiau schimbate insa si bujiile. Cata manopera au facturat, 3 ore? Scump halatul... Vezi ca pe mine la Expocar Rm.Valcea m-a costat 540 lei o revizie similara. Share this post Link to post
bc-micu Posted October 8, 2008 Aveti idee unde pot face ITP- ul in Bucuresti in afara de Di-Bas unde mi-au cerut 1.8 mil( ceea ce mi se pare mult - in comparatie cu ce am auzit) ? Am sunat la Meridian si ei nu fac decat la Dacia si Reno. Daca a facut cineva ITP recent il rog sa spuna parerea. Am Aveo 1.2 Share this post Link to post
zapacitu Posted October 8, 2008 (edited) Bre, daca te referi la "inspectia tehnica periodica", aia care se face din 2 in doi ani, poti sa o faci la orice statie de ITP. Eu iti recomand statia din curtea Autonetului, din Giulesti.Acolo am facut eu si la Matiz si la Kalos (tot de 1.2 e si al meu) si a fost vreo 80 ron parca. Daca cumva te referi la revizie, iti recomand Gold&Platin, care sint pe sos. Piper. Edited October 8, 2008 by zapacitu Share this post Link to post
bc-micu Posted October 8, 2008 (edited) Ma refer la I.T.P. - care se face la 2 ani Revizia de 2 ani am facut deja programare la DiBas. edit : am facut programare la un service unde ma costa 80 RON nu 180 ca la DiBas. Edited October 8, 2008 by bc-micu Share this post Link to post
Dromichete Posted October 8, 2008 Aveti idee unde pot face ITP- ul in Bucuresti in afara de Di-Bas unde mi-au cerut 1.8 mil( ceea ce mi se pare mult - in comparatie cu ce am auzit) ?Am sunat la Meridian si ei nu fac decat la Dacia si Reno. Daca a facut cineva ITP recent il rog sa spuna parerea. Am Aveo 1.2 Vezi ca poti sa o faci plecand de la DiBas in loc sa urci pe pod faci dreapta pe langa pod si este o statie OK. In iulie era 100 RON.Au contract cu RAR-ul care ii verifica aleator. Share this post Link to post
Abram Burel Posted October 8, 2008 Toate statiile ITP au "contract cu RAR-ul". Instalatia este conectata la un server de la RAR si, daca aia de acolo au chef, ii anunta pe cei de la statie sa te "retina" (sunt afise pe la statii in sensul asta) si vin ei sa refaca masuratorile pe care le vor sau sa elucideze ce-i framanta. Cu o masina noua nu-i problema. Cu Daciile e din ce in ce mai riscant (asta inseamna ca risti sa nu-ti mearga spaga... prea usor ) Share this post Link to post
iulia Posted October 8, 2008 Ma refer la I.T.P. - care se face la 2 aniRevizia de 2 ani am facut deja programare la DiBas. edit : am facut programare la un service unde ma costa 80 RON nu 180 ca la DiBas. E enorm la Di-Bas, am vrut si eu in primavara la ei si am renuntat. Cica au nu stiu ce instalatie smechera, efectul insa (stampila) e fix acelasi. In general asta e lista care se foloseste ca sa gasesti statie autorizata pentru ITP - http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.asp?judet=ilfov Share this post Link to post
paul_marines Posted October 19, 2008 Revizie de 115 000 km la o valoare de 227 RON. In aceasta operatiune au intrat: 4 x GM 5W30 = 112 (28 RON / Litru) 1 filtru de ulei 1 filtru aer motor verificare antigel Filtrul de polen l-am schimbat cu putin inainte la 110 000 km si costa numai 50 RON fara manopera . Antigelul longlife introdus in 2005 inca rezista la -37 C si nu a necesitat competare. Durata cca 50 minute cu multumirile de rigoare pentru amabilitate si profesionalismul celor de la Kamsas / ExpoCar / ma rog. Share this post Link to post
tolin Posted October 19, 2008 Filtrul acela de 50 de roni este de habitaclu, nu de polen. Share this post Link to post
paul_marines Posted October 19, 2008 Filtrul acela de 50 de roni este de habitaclu, nu de polen. Salutare Maetre' , am mai purtat galceava asta acum cateva dati si nu se cade sa o redeschidem. Daca judecam pe principiul mai scump mai bun, o sa constatam ca la GM nu se potriveste. Daca acum cateva luni uleiul la GM era 57 RON litrul acum este 42 RON, iar la distribuitorii care nu castiga un Jeep din vanzarea unui filtru de polen, litrul de ulei a fost 23 RON si acum a ajuns 28 RON. Pastrand proportia, un filtru de polen la GM ajunge undeva langa 100 RON si atunci jumatatea ajunge la 50 RON cat am dat pe filtru. Nu am praf pe bord, ventilatia mere fain si eficient si scrie pe el "particle filter" pe factura scrie "filtru de polen". Eu ce sa inteleg unchiule? As mai face o comparatie, o sticla de Macallan de 12 ani veritabili ajunge afara undeva la 48 E, la Carrefour se gasea la 380 RON si nu prea se vinde. Share this post Link to post
Abram Burel Posted October 19, 2008 "De polen" e pentru aia care stranuta de la orice musca, iar "de particule" e pentru cei ce merg prin tari cu praf, dovada ca nu ai asa ceva pe bord Suplimentar, "de habitaclu" este pentru ca e montat acolo. Sunteti impacati?! Share this post Link to post
tolin Posted October 19, 2008 Nu, in cataloagele producatorilor si pe ambalaj scrie filtru de habitaclu, nu de particule. Share this post Link to post