ToPser Posted February 1, 2005 Am vazut-o si p-asta... A mai ramas sa vad Matiz Limo Share this post Link to post
Shenck Posted February 1, 2005 Sa-i dam idei, poate in curind il vedem la fel Flex se catara cu matizul Share this post Link to post
ovidiuc Posted February 1, 2005 Ce vremuri domne,ce vremuri.Unde esti tu vara ca imi rugineste gratarul pe balcon? Share this post Link to post
Gerula Posted February 1, 2005 Nu v-am povestit ca acu' doi ani am fost cu Matizachele in Apuseni ? Am coborat de la Poiana lui Horea până la Albac, pentru cine cunoaste traseul si am urcat pe forestiere până in Pătrăhăiţeşti, de unde se văd toate formele reliefului până departe de tot. Traseul e in general pt. căruţe, ifroane si ARO-uri. Tabla aia de sub cutie am indreptat-o cu mâna. In rest OK. Share this post Link to post
SORAN Posted February 1, 2005 Belea poze si masina ma intreb o fi motorul original? Share this post Link to post
Guest Mecmar Posted February 1, 2005 Sa mai zica vreunul ca Matizache nu este masina de masina, vara merge, iarna merge, teren accidentat, asta vara prin toate baltile spre mare... Ah, ca mai troncane amortizorul, sau ca intra mai greu in a-1-a? E cu totul altceva.. Share this post Link to post
ToPser Posted February 1, 2005 Belea poze si masina ma intreb o fi motorul original? <{POST_SNAPBACK}> Nu cred ca mai are motoru` original... In prima poza se poate vedea cutia de transfer (diferential central) Cred ca motorul este dispus longitudinal in fata Share this post Link to post
hellcat Posted February 1, 2005 daca mai e poza pe undeva sa se stearga mesajul. Share this post Link to post
steph Posted February 1, 2005 mai spuneti si voi ceva de matizu asta.. ar fi bestial un micu gigant dasta in buc Share this post Link to post
VAXXi Posted February 1, 2005 Nu cred ca mai are motoru` original... Nici punţile nu cred că sunt prea standard Share this post Link to post
dsign Posted February 2, 2005 sasiul este schimbat complet... cred ca motorul este asezat in spate, ca nu prea are loc in fata. in poze se obserca ca are un diferential si o punte spate cit toate zilele. Doar caroseria a mai ramas de maty... oricum , jos palaria! (inclusiv pentru flex) Share this post Link to post
Maniaku Posted February 2, 2005 sa moara eu da' n-as da shi cel mai tare Jeep pe gargarita aia 4X4!!! Share this post Link to post
steph Posted February 13, 2005 l-am gasit pe micul nostru gigant rosu http://www.4wd.co.kr/4wd_tuning/tuning_mai...p?tuning_num=16 daca stie cineva jaoneza chineza sau ce o fi aia e bine venit sa ne traduca pana atunci uitati pozele la botu` calului Share this post Link to post
dsign Posted February 13, 2005 m-am inselat in privinta motorului, nu e in spate, ar fi trebuit sa-mi dau seama din primele poze. oricum e un motor asezat longitudinal, muuuuult mai mare decit al lui maty. iar despre sasiu, ce sa zic... bravo lui ! Share this post Link to post
tolin Posted February 13, 2005 Motorul este de matiz, doar ca la asezarea pe longitudinal s-a renuntzat la legaturile dintre galeria de admisie la blocul motor, s-a montat direct galeria pe bloc din cauza lipsei de spatiu. Asa ca te-ai inselat si a doua oara. Share this post Link to post
dsign Posted February 13, 2005 drace, iar nu m-am uitat atent la poze... chiar scrie pe capacul chiuloasei! "> Share this post Link to post
andreib Posted February 14, 2005 Cum draq invarte un motor de matiz rotile alea imense? Chiar si cu demultiplicare serioasa tot ai de miscat o masina de peste 1.5 tone si mai era catarata si pe nishte bolovani la 45%. . Share this post Link to post