Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Formula 1 - 2005

Recommended Posts

Formula 1 s-a transformat din ,,Marele Circ'' in circ de cartier. :mda: Pentru ceea ce s-a intamplat azi ar trebui sa le fie rusine la FIA, echipe, producatori de pneuri, organizatori ...Este o rusine pentru istoria F1, pentru marii sai piloti (prezenti si din trecut) si o mare pata pe imaginea acestui sport. :spumelagura: . S-a tinut o cursa numai de dragul lelii, au consumat gazul degeaba la cele 6 masini. :spumelagura:

Share this post


Link to post

Rusinea si vina pica in totalitate pe Michelin!!! Regulamentul e cunoscut inca din 2004 de toate echipele, asa ca asta e. Eu ma bucur de 2 chestii:

 

1. a luat Jordan puncte (!)

2. viitoarea masina am comandat-o cu Bridgestone. Si aici nu glumesc, ganditi-va ca daca la nivelul F1 Michelin nu e in stare sa faca gume rezistente la caldura mare, de ce ar face-o la masinile normale?

Share this post


Link to post

Dupa ce ca erau doar 6 masini pe circuit aia de la ferrari cat p'aci sa se loveasca =)) =)) =)) ...cat de prosti sa fie ???

Si mai ales la sfarsit cand se vedea clar ca Barrichelo are masina mai buna a fost oprit de ordine de echipa sa il lase pe Schumacher sa castige si asta cu doar 6 MASINI in cursa asta ca sa vedeti in ce hal a ajuns germanul :banana: .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Eu m-am bucurat sincer de bucuria lui Tiago Monteiro! El era cel mai fericit, si il inteleg.

Share this post


Link to post

In conditiile in date voi ce ati fi facut ?

 

Stati si acuzati in stanga si in dreapta dar totusi, ce solutie ati fi adoptat ?

 

Hai sa ne gandim logic. E clar ca pneurile Michelin nu erau potrivite pentru tipul asta de circuit. Au crapat. E normal ca ei sa le schimbe sau sa nu concureze. Neavand cu ce sa le schimbe (nici nu au voie sa le schimbe decat in caz de avarie, ceea ce insemna sa crape pneurile la toate echipele) nu au mai concurat. Este acelasi lucru ca si cand la Ferrari crapa planetara. Nu au cu ce s-o schimbe fiind o problema de design, nu concureaza. E simplu, la o echipa nu baga nimeni de seama. Dar daca toate alea 7 echipe aveau aceeasi piesa problematica este normal sa nu concureze. E aceeasi decizie ca pentru 1 echipa doar ca se aplica la 7 dintre ele.

 

In conditiile in care nu poti tine cursa decat cu 3 echipe ce decizie iei ?

Anulezi cursa si te supui unui imens efort financiar ? Bilete rambursate, sponsori dezamagiti, contracte neonorate... cate si mai cate.

Lasi cursa sa mearga in conditiile date ?

 

Mie mi se pare decizia onorabila, faci tot ce se poate. In cazul asta, se putea doar cu 3 echipe.

 

Eu as fi luat aceeasi decizie chiar daca este o decizie sensibila.

 

Acum ca am terminat cu aceasta cursa sa ne gandim putin si la . El este propus de o serie de specialisti. Este apoi discutat cu fiecare sef de echipa in parte, cu pilotii, se voteaza si se schimba. Niciodata o propunere de nu a fost adoptata in mod direct. Ele se fac cu 2-3 ani inainte de a fi aplicate si e voteaza forma finala cu un an inainte de intrarea in vigoare. E drept ca s-au impus limite din ce in ce mai drastice dar astea au crescut profesionalismul, au crescut sigurata. Trebuie sa recunoastem ca dintr-un motor de 3 litri cum e cel de formula 1 se scot sume imense de cai putere. Datorita acestor limitari de cilindree si combustibil si cauciucuri si toate cele s-au produs materiale noi. Avem acum compozitii de cauciucuri mai durabile (cu exceptia de ieri de la Michelin). Avem benzine mai performante. Tehnologii de constructie a motoarelor. Dispozitive de securitate. Profil aerodinamic rafinat. Toate acestea s-au produs din cauza inaspririi regulamentelor care au dus la rafinarea tehnicii. Ar fi fost simplu sa faca motoare de 8 litri pe methanol cu niste cauciucuri imense schimbate la fiecare 3 ture si eleroane nushcum... si ce-am fi obtinut ?

Asa, daca ne uitam, desi in fiecare an regulamentele au fost din ce in ce mai restrictive cu tehnica de avantgarda recordul pe tur de pista a fost imbunatatit in mod constant pe aproape fiecare circuit. Cu alte cuvinte pe tehnologie mai slaba s-au obtinut timpi mai buni. Asta inseamna ca tehnologia a evoluat. Asta e un lucru bun.

Eu nu sunt atat de pornit impotriva regulamentelor. Nici impotriva pneurilor. Nemultumirea mea vine din jocurile de culise. Din regia introdusa in acest sport. Din transformarea lui in spectacol, intr-un joc al banilor si al profiturilor. Pe mine asta ma deranjeaza.

 

Mult succes in continuare.

Share this post


Link to post

Nu comenteaza nimeni nimic despre Marele Premiu al Frantei ??? (plictiseala TOTALAAAAAAA) :wallbanger: :spumelagura:

Share this post


Link to post

Astia vor sa faca orice sa il scoata pe Alonso campion mondial (fac you Renault) pana aici s-a ajuns X( .

Daca ar fii plecat Raikkonen de pe 4 :-? .

Share this post


Link to post

deci nu sunt singurul care are impresia asta... si sa nu mai discutam de declaratia de presa a lui Alonso ... parca ar fi a unui jucator de fotbal din o divizie anume :) )

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

In cursa de la Silverston, Juan Pablo Montoya a castigat cursa urmat de Fernando Alonso si Kimi Raikkonen. In clasamentul general al pilotilor, Alonso isi mareste avansul la 26 de puncte cu 8 etape inaintea finalului acestui sezon. Pe grila de start Raikkonen a plecat de pe pozitia a 11-a in timp ce Montoya a avut o plecare foarte buna in fata lui Alonso aflat in pole position.

Urmatoarea cursa va fi la Hockenheim pe 24 iulie.

Share this post


Link to post

am zis ca renault pune probleme peste un an doi...dar m-am inselat.

cred ca au super tehnologie.

nu cred ca, cauciucurile sint de vina la sumi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...