ing3r Posted June 26, 2009 Offtopic: Cum ati reusit sa va intalniti din 4 judete diferite? Unii de abia se intalnesc din acelasi oras Share this post Link to post
nt98adu Posted June 27, 2009 Intreaba-l pe @Banzay si-ti spune. Oricum, tot cu ajutorul netului Share this post Link to post
banzay Posted June 28, 2009 Nu ii zic > Imi pare rau ca nu am ajuns si eu, dar e o perioada tare anapoda pt mine... Timp de relaxat foarte putin... Si va mai continua asa... Felix... nu stiu ce sa zic... daca te decizi sa vinzi masina, nu pot sa te judec eu, nu pot sa te invinovatesc, stiind ce bestie ai avut inainte... Daca o vinzi pe asta si iei inapoi Bmw-elucu' (sper sa nu fi inteles gresit ce ai scris mai demult) sa stii ca eu voi fi primul care te va felicita Hai noroc si... la mai mare Share this post Link to post
nt98adu Posted June 28, 2009 Dupa ce am vazut cum arata BMW-ul si in ce hal a ajuns, nu prea-mi mai surade sa-l rascumpar. Pacat de el , dar in fine.. Am modificat si semnalizarile fata sa se potriveasca cu farurile si masina. Share this post Link to post
nt98adu Posted July 22, 2009 Dupa indelungi masuratori, montat si telescoape la capota. Share this post Link to post
ing3r Posted July 22, 2009 Na belea! Foarte tare...O chestie foarte misto asta cu telescoapele...Bravo! Share this post Link to post
DarkDogg Posted July 23, 2009 (edited) Chiar mi-ai dat de gandit cu telescoapele ca m-am saturat de tija de 2 lei de la a mea Bravo pentru ideile si grija pentru frumos! S-o stapanesti sanatos caci este superba! As avea o intrebare: lupele de la faruri, de unde, cum si in ce fel? Ai avut la dispozitie vreun far luat de pe alta masina prevazuta cu asa ceva, ai stiut al carei model de masina se potriveste la farul tau si ai mers la vreun magazin si ai achizitionat doar lupele? Ar fi excelenta adaptarea asta la mine, pentru ca optica farurilor mele este jalnica si chiar ma gandeam la ceva de genul asta zilele astea. Imi pare rau ca am observat de abia acum. Numai bine si multumiri anticipate! Edited July 23, 2009 by DarkDogg Share this post Link to post
nt98adu Posted July 23, 2009 Pentru telescoape lucrarea a durat 4,5 ore, dat fiind ca a trebuit masurat, taiat, polizat suportii astfel incat sa tina capota la deschidere simetric. Dupa montaj, a urmat centrarea capotei din cui si balamale, intrucat cu prinderea telescoapelor care sunt destul de tari, modificau asezare reglajului initial. Farurile sunt customs, din farurile originale ale masinii, lupe Valeo de Golf4 si angel-eyes de BMW. Montajul este relativ usor, insa focalizarea luminii e mai complicata insa cu rabdare se rezolva. daca doresti sa faci asa ceva iti voi da mai multe detalii. Share this post Link to post
DarkDogg Posted July 23, 2009 Asa deci. Multumesc de raspuns. As dori sa mai stiu de unde ai procurat lupele (dezmembrari, ai avut tu, etc.), montajul este dificil, ii trebuie vreun sistem de prindere ceva mai special, etc. Cat mai multe detalii sunt fff binevenite. Reglarea focalizarii nu ar fi o problema. Cand vine vorba de masina, am rabdare cat cuprinde Share this post Link to post
nt98adu Posted July 23, 2009 Lupele le-am facut rost pe 10 ron, din doua faruri sparte de Golf4, dupa care am scos sticla farului original cu un feon industrial, am tras o fuga la Dedeman si am gasit niste suruburi cu distantier, dupa care am montat lupele in faruri si am asteptat sa se intunece pentru a regla lupele. In prima faza focalizau in punct, deci nu prea aveam lumina laterala, drept pentru care am departat lupa de oglinda, atat cat sa-mi bata si in lateral. Am vopsit rama neagra, am montat angel-eyes-ul si am lipit la loc sticlele la far tot la cald. Am facut asa ceva, pentru ca pentru instalatia de xenon, ai nevoie in primul rand de lupe. Am avut o tentativa si cu diuze de spalat farurile, insa presiunea era prea mica si in afara de a uda farurile, nu vedeam nici o imbunatatire. Share this post Link to post
DarkDogg Posted July 23, 2009 Multumesc mult pentru detaliere, sper sa nu fi fost cu deranj. Deci, dau iama in dezmembrari acuma. Exact: xenoanele au nevoie de lupe, de aceea si intrebarile mele multe, pentru ca acum cateva zile le-am dat jos, saturat fiind de dispersia luminii total varza. Asa ca, ma apuc de cautari. Spor in continuare in tot ce faci si numai bine! Share this post Link to post
nt98adu Posted October 6, 2009 Intre timp un short-shift si xenon in proiectoare. Share this post Link to post
Englishman Posted October 6, 2009 Poti detalia, te rog, despre short shifter? Share this post Link to post
nt98adu Posted October 7, 2009 (edited) Pai se ia o timonerie si se taie din capatul scurt 12mm, iar la partea lunga se adauga 14mm. Se sudeaza, polizeaza, vopseste si se monteaza pe masina. Rezultatul e cursa mai scurta a schimbatorului, vitezele sunt mai aproape una de alta, intra mai precis inclusiv marcharie-rul. Doar treapta 1 nu vrea din mers, ceea ce inainte imi intra. Caut poze si acolo se pot vedea operatiunile. Edited October 7, 2009 by nt98adu Share this post Link to post
Englishman Posted October 7, 2009 Ma tenteaza rau de tot. Sa vad cum e dispusa piesa respectiva la Exe-ul meu, oare o fi la fel? Share this post Link to post
nt98adu Posted October 8, 2009 Timoneria este identica, deci iti poti face asa ceva. Sfatul meu este sa ai totusi o timonerie de rezerva ca poate nu-ti place si o vrei pe cea originala inapoi. Share this post Link to post
George_Paraschiv Posted October 8, 2009 Felicitari , este superba masina . Strut-bar-ul cat a costa? Rog PM daca se poate. Share this post Link to post
nt98adu Posted December 19, 2009 Topicul a ajuns la final, masina a fost vanduta din nou. Locul i-a fost luat de o Nubira 1 Break din 2000. Share this post Link to post
lascarica Posted December 19, 2009 Eti unde a ajuns breaku' (ma tenta si pe mine dar mi-am tras 2 palme si m-am trezit) Multi km cu ea fara evenimente. 1 Share this post Link to post
nt98adu Posted December 20, 2009 (edited) De ce zici asa?! ,,Doua palme si m-am trezit" Eu nu stiam ca fostul proprietar are cont pe acest forum, insa si asa o luam Am vazut-o pe Autovit, am sunat ca tocmai vandusem Cielo, mi-a convenit ca era break, mi-a convenit pretul cum arata si cum functioneaza. Nu m-a interesat motorul schimbat sau faptul ca a fost atinsa dreapta fata. M-a deranjat putin interiorul, insa asta il refac cand da caldura. Toata consideratia mea, pentru fostul proprietar AdiD, pentru sinceritatea de care a dat dovada! Indiferent cat mai munceam la Cielo meu, Nubira este o clasa mai sus. Edited December 20, 2009 by nt98adu Share this post Link to post
nt98adu Posted December 25, 2009 Se poate inchide! Sarbatori Fericite tuturor! Share this post Link to post