Jump to content
Sign in to follow this  
Akon

Filtru De Aer Sport

Recommended Posts

Diferentele pentru motorul de 1.6 cu/fara filtru sunt f mici, aproape insignifiante, deci un filtru sport nu va aduce nici un aport exceptional de putere. Situatia NU este aceeasi ca la matiz

Share this post


Link to post

...pentru ca Matizul e turbo? :)

De unde stii atatea mai Andrei, ai incercat un filtru dintr-asta pe masina ta deja?

Share this post


Link to post

Aport "exceptional" nu aduce la niciunul cu aspiratie naturala, pe langa aer de N ori mai bine filtrat, daca nu se umbla si la evacuare, ca apoi sa-i pui o aprindere cu randament mai mare de 10%, cat este acum, o benzina pe la 100, o mapa mai sprintena si la final sa-i usurezi "volanta". Pardon, ordinea, parca, era inversa, dupa un clasic al tiuningului.

Share this post


Link to post
...pentru ca Matizul e turbo? :)

De unde stii atatea mai Andrei, ai incercat un filtru dintr-asta pe masina ta deja?

1. Matizul are o admisie mai gatuita, mai ciudat gandita si orice modificare cat de mica face o diferenta (motoras mic).

 

Nu bre, nu am filtru din ala si nici nu-mi voi pune vreodata din motive de filtrare mai proasta (aici este discutabil), necesitatea intretinerii(f dese in conditiile romanesti, unde schimbi filtrle de aer la 8000km si sunt negre) si costuri ridicate. La nubira chiar si fara filtru (test f scurt) diferenta este insignifianta.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Ce intelegi prin fara filtru, ai lasat corpul clapetei liber sau, doar, ai scos filtrul din cutie ?

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, admisia la Lacetti-ul meu mi s-a parut extrem de restrictiva. Ai vazut poza cutiei stock?

 

LacettiOEMairbox.jpg

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Cu capacul cutiei filtrului lasat liber.

 

La lacetti 1.8 suportii motorului sunt altii, lafel si cutia filtrului. Mai mult, lacetti 1.8 nu are VGIS, are galerie normala precum are si motorul de 2l de pe leganza.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Salut baieti!

 

As vrea sa imi pun si eu un filtru sport (K&N) pe Lacetti meu, imi place mult cum suna in ture, si sunt convins ca va suna si mai bine. In general merg destul de turat (3500-5000) imi place sa aud motorul. Mai mult, as vrea sa schimb si evacuarea finala insa nu am nici cea mai vaga idee de marci, poate imi puteti recomanda ceva cu un raport bun pret/calitate? Cam ce plus de putere ar determina modificarile astea? CIP tuning a facut careva pe Lacetti, merita? Ce alte modificari se mai pot face? La schimbarea filtrului si a evacuarii, se deregleaza cumva injectia?

 

LE: Am vb cu cei de la http://www.obdtuning.ro/ si mi-au zis ca cresterea de putere e de 9cp iar de cuplu de 20Nm. Mi se pare cam putin. Si-a mai facut cineva chip tuning pe motorul de 1.6?

Edited by paulcannibal

Share this post


Link to post

Am incercat eu resoftare, dar nu mi-a placut (se pare ca era o mapa economica) asa ca am pus la loc mapa originala. Cu filtru si evacuare schimbata se simte si aude frumos. Consumul nu-mi pare modificat :-? (la mers normal) iar recent am obturat si valva EGR masina dand impresia unui cuplu mai bun la turatii mai joase. (am facut comparatia pe Dealul Negru, la dus fara valva obturata, la intors cu ea obturata, masina tragea mai bine, vizibil, la deal).

Edited by ratusca

Share this post


Link to post

:o fftopic: O sa scada si consumul fara EGR.

Share this post


Link to post

Ma bate si pe mine gandul sa obturez supapa EGR. Nu afecteaza motorul acum, iarna? Si pe unde in RO as gasi un kit din asta?

Share this post


Link to post

Eu am avut scoasa mufa de la EGR, dar aveam eroare pe bord.

Share this post


Link to post
Nu afecteaza motorul acum, iarna? Si pe unde in RO as gasi un kit din asta?

Nu, dar nu stim cum afecteaza catalizatoarele :| . Bine oricum nu le face...

Ce kit dom'le, ori scoti mufa ori obturezi teava (la conexiunea in chiulasa sau la alta incheietura).

Share this post


Link to post

Mda, deci mai bine lasam asa cum e, ca stie el fabricantul de ce.

Intrebare de om nestiutor: unde e situata valva aia? :D CU poze, ca la... Eu am o banuiala, ca e ceva cu teava aia incretita de langa IAC, dar cred ca ma insel graaaav.

Share this post


Link to post

Este in partea dreapta a motorului (cum te uiti la motor din fata masinii) si teava este cea metalica incretita la coturi. (la lacetti 1.6 si la aveo 5dr 1.2)

Share this post


Link to post

Si la Aveo 1.4 16V e la fel.

Share this post


Link to post

Element filtru aer sport K&N - 255 RON, un magazin de pe str. Mihai Eminescu colt cu Viitorului. Ma intreb daca nu-i mai rentabil si eficient sa-l schimb pe cel stock la 5k km, caci costa doar 45ron...

post-498-1229161274_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...