Jump to content
Sign in to follow this  
sixone

Miros Gaze Esapament In Masina?!

Recommended Posts

De cateva zile, cand masina sta pe loc, _cateodata_ miroase destul de puternic a gaze de esapamanet in masina. De la ce sa fie, vreo imbinare la teava de esapamant, galerie? De unde-si trage aerul care-l baga-n masina?

 

Ps: E vorba de un cielo

Share this post


Link to post

Inceraca sa verifici intai etanseitatea sistemului de evacuare (tobe fisurate, imbinari,rugina, coliere slabite, etc). Daca totul este ok poate sa fie o scapare de gaze la galeria de evacuare in compartimentul motor , dar este mai putin probabil.

In ceea ce priveste etanseitatea habitaclului, nu putem compara Daewoo cu masina (germana) din bancul in care se asfixiaza pisica, dar nici nu va fugi asa cum se spunea in cazul marcilor mai autohtone :-j

Share this post


Link to post

Am uitat sa zic ca toba finala e fisurata, da' nu cred ca are legatura. Nici cu etanseitatea habitaclului, gazele intra doar daca-i pornita caldura si ventilatorul deschis. Daca opresc ventilatorul sau dau pe recirculare nu mai miroase..

Share this post


Link to post

Bine, bine si daca mi se intampla acelasi lucru dar in loc de oua miroase direct a benzina arsa si catalizator n-am, atunci de unde sa fie..

 

PS: Pt. satori, pai vezi bre, ca eu n-aveam catalizator [-X

Share this post


Link to post

Topicul se deschide, asta e altă problemă decât cea discutată pe topicul "miros de sulf", aici e vorba de miros de gaze de eşapament la o maşină fără catalizator.

Share this post


Link to post

Da asa este.

Aici cred ca e vorba de ceva scapari de gaze de epurare.Mai mult ca sigur tubulatura de la filtrul de aer laa galeria de admisie sau furtunul de la epurator.

Share this post


Link to post
Topicul se deschide

 

my bad <:-p la momentul respectiv nu stiam ca este catalizator implicat in poveste.>

Share this post


Link to post
Da asa este.

Aici cred ca e vorba de ceva scapari de gaze de epurare.Mai mult ca sigur tubulatura de la filtrul de aer laa galeria de admisie sau furtunul de la epurator.

 

Ok, mersi mult, am sa verific. Btw, care-i epuratorul, cum arata?

Share this post


Link to post

E furtunul de iese din capacul motorului si merge in tubulatura filtrului de aer.Tot din el mai iese unul mic de merge in galeria de admisie la supapa PCV.

Share this post


Link to post

io am toba retezata de dinaintea puntii spate - acolo unde urca sa ocoleasca puntea. cand stau pe loc si la mine miroase a gaze. rau. da' deschid geamul si e respirabil.

de unde stii tu care toba e fisurata (finala, intermediara)? poate nu iti dai tu seama si e intermediara => explicabil ca ai gaze inauntru.

Share this post


Link to post

pai stiu ca-i aia finala din 2 motive: se vede destul de bine si la fel de bine se si aude un zgomot tot acolo. e sparta as zice, nu fisurata, dar e chiar la capat, mi-e greu sa cred ca ar putea sa miroasa de la ea. oricum chestia cu mirosul se intampla de o saptamana poate, iar toba e sparta de cand am luat masina :)

 

later edit: acum am verificat si furtunele alea de pe langa filtru de aer.. toate par ok, intacte, in schimb in jurul busonului pe unde se toarna uleiul era ceva ulei care-a curs pe primele 2 fise si putin prin jur, asta de la ce sa fie, sa aiba vreo legatura?

Edited by sixone

Share this post


Link to post

Ai verificat bine? De obicei furtunul se rupe pe partea de jos chiar langa colier si se scurge uleiul pe motor in jos.Uleliul e peste nivel?Sant cam mari scaparile de gaze daca da pe la buson.

Share this post


Link to post

Pai.. nu le-am scos de acolo sa le intorc pe toate partile, am tras de ele, am apasat pe ele, nu se simtea nici-o crapatura. Ulei pe acolo pe langa filtru de aer sau furtunele aferente nu era deloc. O sa le scot maine pe lumina, sa le studiez mai bine. Dar care-i legatura, de ce a curs ulei pe la busonul ala?

Uleiul este undeva intre min si max, spre min, mai degraba.

Share this post


Link to post

Hmm... cred ca stiu de ce miroase a gaze-n masina pana la urma. In seara asta am observat ca miroase si afara, cu motorul oprit si defapt e mirosul de la uleiul incis/ars care a curs pe la busonul ala unde se toarna (cred) si pe galeria de evacuare.

Aaa.. si daca nu curge pe la busonul ala, pe unde poa' sa curga din zona aia? Mentionez ca acum 1 luna am schimbat 2 culbutori chiar din partea aia, sa aiba vreo legatura?

Schimbarea s-a facut dand jos capacul de la chiulasa (cu tot cu axa cu came), dar am inteles de la un service ca s-ar fi putut schimba si fara sa dai jos axa cu came, cu nu stiu ce presa... Se putea gresi ceva-n opertia de inlocuire a culbutorilor?

 

Acum intrebare, de ce > :) curge ulei pe acolo si chiar daca curge, de ce > :) miroase-n masina? Numa' la oltcitul care l-am avut acu 6-7 ani se intampla porcaria asta la fiecare picatura de ulei cursa din motor, dar la ala n-aveam ce sa-i zic ca-si lua caldura de pe galeriile de evacuare, asta e cu apa, ce > :) ?.

Share this post


Link to post

Da se poa' fara chiuloasa. E chiar foarte simplu dar iti trebe o prese foarte ingenios facuta care apasa pe arcul ce tine culbutorii.

Share this post


Link to post

Aha.. pana la urma am descoperit de unde provenea mirosul: garnitura de la capacul de chiulasa, pe acolo curgea ulei; cand s-a montat fie s-a montat prost, fie a fost ea proasta ca s-a umflat. Oricum am pus niste silicon pe acolo cu incredere ca n-aveam alta s-o schimb, sa vedem cat tine...

 

Oricum multumesc pt. sfaturi si ajutor.

Numa' bine

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...