Jump to content
Sign in to follow this  
CT_ZDB

Toyota Corolla 1,6 Dual Vvt-i

Recommended Posts

deci...consumul trebuie sa fie mai MIC cu 100 decat cu 95.

 

Esti sigur?

 

Intrebare de blocaj: de ce daca pun in rezervor benzina de 95 masina consuma mai putin decit benzina de 98?

 

 

ZDB: sa te bucri de masina!

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Si mie imi maninca mai putin cu CO95 decit cu CO100. La Daewoo explicatia o stiu, provine din setarea ECU pe benzina CO91 sau CO95. Acum, benzina noastra de 95 se cam apropie de 91 iar cea cu cifra octanica ridicata ajunge pe la un 95 in realitate.

 

Diferenta de consum cred ca e data de modul in care se realizeaza amestecul. Daca ECU e setat pe 91, amestecul stoichiometric aer-benzina se face luind in considerare benzina respectiva. Bagind o benzina cu CO mai mare in masinile ceva mai vechi (habar nu am insa cred ca astea noi sint capabile sa depisteze CO benzinei), cantitatea de aer necesara pentru un amestec optim nu va debitata, astfel ca se va merge oarecum "inecat". Cu alte cuvinte, pot sa bag si benzina de 120, daca nu bag si suficient aer pentru a o arde cum trebuie, tot degeaba ... nu are ce randament sa creasca, iese pe esapament arsa incomplet => consum ceva mai mare in aceleasi conditii de mers.

 

E posibil ca unii sa simta masina ceva mai vioaie. In cazul meu, daca bag benzina de 100 nu mai trec de 190. Cu orice benzina de 95 luata de la orice statie ne-anonima, sar lejer de 210. La mers constant 130-140 regim de autostrada, cu benzina de 100 imi papa mai mult cu peste 0,5l/100.

 

Explicatia de mai sus nu stiu daca e cea corecta sau stiintifica ;) Daca are cineva alta explicatie ar fi bine sa aflam cit mai multe pareri.

 

A, sa nu uit :) !

 

@ZDB : sa o folosesti sanatos si sa te duca pe cit mai multe drumuri bune ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

@CT-ZDB

Sa o stapanesti sanatos, ai facut o alegere inteleapta, desi ai asteptat ceva timp... Si eu am vrut Corolla SOL 1.6 vvti si cand mi-a zis dealerul ceva de decembrie (eram pe la sfarsitul lunii iunie) si i-am zis in gand sa si-o bage undeva! Si asa am ajuns la Astra H cam acelasi motor (nu e dual vvti, e doar vvt) dar livrata in 2 luni, 100% dupa specificatiile mele. Daca vroiam diesel in 2 saptamani o aveam in fata blocului, deh si belgienii mai ceva ca romanii, daca nu e diesel nu e masina. Interiorul e cam tern pe culori inchise, e singurul lucru la care japonezii ar fi putut lucra ceva mai mult, iar pe bej se murdareste repedeeee...

Cu turatiile cam asa sta treaba, nu te astepta in primii 5-6 mii de km sa traga bine sub 2500 in treptele superioare, e magar mort acolo, mai bine retrogradezi si o duci spre 4000, acolo vezi puterea ei la treaba. Si da, benzina de 95 mi-a zis si mie dealerul belgian, dar la ei 95 e 95, nu apa de ploaie (la anul cand oi veni in concediu in tara vad eu cate aprinderi de exhaust emission control oi avea...). Oricum desi e mai mare e oleaca mai usurica ca a mea, care are 1290 kg cu echiparea cosmo.

Si inca un lucru, aici pentru 1000 de euro in plus poti lua SOL PLUS care are navigatie integrata, multi o lauda ca e destul de precisa, acuma mie si tomtom 930 mi-a dat vreo 2-3 rateuri, nu stiu care e treaba cu pomul laudat.

Offtopic la greu, ce sa mai vorbim, sa o stapanesti sanatos milionul de km ca e SUPERBA!

Share this post


Link to post

Va multumesc inca odata pentru urari.

In. .Ro SOL-ul este "varianta de top"... nu se importa. si nici nu poti comanda Xenon + spalatoare de faruri... asta este... . Masinuta a facut doar 250 km, majoritatea in oras... deabia duminica o sa am timp sa o scot la o plimbare mai lunga... Oricum, ne intelegem bine. Consumul pe BC este undeva la 9,4L/100km. Daca ar fi sa ma iau dupa indicatorul de volum de benzina, range si trip ... cred ca o sa fie mai mic consumul (indicatorul este la 3/4, range = 350 km.

Inca cateva poze cu interiorul (sunt facute noaptea, si nu am avut un suport adecvat pt camera):

post-471-1224180810_thumb.jpg

post-471-1224180843_thumb.jpg

post-471-1224180871_thumb.jpg

post-471-1224180920_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Radule,e belea masina.Parca arata mai bine decat in brosurile care le-am vazut la tine :P .

Cat mai multi km fara probleme,poate la anul venim si noi la Ct cu noua achizitie :D .

Share this post


Link to post

Mersi de urari... pana la anu, lasa ca ne vedem nai prin Bucuresti...

Share this post


Link to post

Fain otomobilul, cam zbiara dupa niste jante pe 18 :mrgreen:

Interesant instrumentarul de bord, fain interiorul, singurul lucru care "nu-mi place" sunt triplele iesite in afara.

Sa te poarte sanatos. Cata rabdare ai avut!

Share this post


Link to post
..Cata rabdare ai avut!

 

Intradevar.. de apreciat rabdarea!

nu stiu cati ar fii avut atata..

si masinuta este super frumoasa, sa te porte sanatos si sa te tina cat mai mult!!

Share this post


Link to post

Masinuta are deja 3500 si in 10 zile mai face inca 1000...

+-uri: Confort, stabilitate, consum urban (intre 9 si 9,5% in C-ta), cuplu si reprizele de la 2000 la 5500 rpm (de la 3000 in sus e o placere sa o calci)

- -uri: Viteza 5-a prea scurta: 60km/h =~ 2000 rpm; 100=~3000 rpm; 130 =~4000; 170 = ~5000 rpm; deocamdata consumul extraurban (max = 9%, min = 6,8%); am inteles ca o sa mai scada cam cu 1L/100 km.

 

@steph nu ii place uleiul... si ca urmare, nu s-a atins de el :D

Share this post


Link to post

Da-mi-o mie 500 km sa ii deschid apetitu :D

Share this post


Link to post

Masina se apropie de 8 k km... motorul s-a mai asezat, lafel si consumul :D ... in oras (C-ta) in jur de 8,5 - 9 (toyota zice 9%; cam 3,5-4 km de acasa la firma) + fataiala prin oras; iar afata... intre 5,3%(toyota zice consum extraurban 5,8%, da asta e cand mergi in coloana dupa xx tiruri...) , mers in jur de 80 km/h si 7,5 in regim de autostrada (140 - 160)... benzina:EFix '95... ii place mai mult fata de petrom'95; diferenta mare de consum, aproape 1L%...

Pana acum, nici o problema, nici un greieras... iar peste 2 saptamani lasam bocancii de iarna la odihna si trecem la pantofii sport... (pun pariu ca o sa creasca consumul :D )

Share this post


Link to post

Intr-o saptamana facem 3 ani de la "prima intalnire"... fara nici un fel de eveniment neplacut. In acest timp am admirat privelistile din Olanda de pe malul Atlanticului, valea Rinului, Aplii Austrieci, Carpatii nostrii (Transalpina, defileul Jiului, al Oltului, ..valea Prahovei... nu mai spun de drumurile dobrogene (spre Ostrov, Tulcea, etc)... si s-au strans in 3 ani in jur de 45 000 km... iar pe locul din spate dreapta, intr-un "scaunel" cu prindere ISOFIX are un pasager tare neastamparat :rolleyes: care face tot felul de teste de calitate a tapiteriei toate fiind :thumbl:

Consumul in aceasta perioada a variat de la 5,6% la 11%, iar consumul mediu este undeva la 8l/100km (in oras in jur de 9%, afara in jue de 7% - in functie de ocupanti si talpa soferului.

Viteza maxima propulsata de agregatul din dotare atinsa pe undeva pe langa Stutgart a fost de 215 km/h pe gps, pe bord fiind undeva la 220 km/h, viteza la care motorul ajunge la limitarea elecronica.

Costurile de intretinere (3 revizii, un schimb de lamele stergatoare, un set de becuri HB3 - parca - pt faza scurta + 1 bec iluminare nr inmatriculare si una bucata scut de tabla - care inlocuieste toate cele 3 scuturi de plastic initiale) se situeaza undeva la 2 000 lei.

Edited by CT_ZDB

Share this post


Link to post

Bravo, sa te tina tot asa (cu costuri de intretinere mici :) )!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...