Jump to content
Sign in to follow this  
Tommy

Tamburi vs Discuri

Recommended Posts

Masina aia are frane brici! Lichidul a fost inlocuit la 25000 km, are lichid OMV DOT 5.1, toate placutele erau noi, racordurile de frana noi. Pana la 60.000 tot asa va fi, iar atunci in mod cert va trebui inlocuit lichidul de frana si probabil si placutele in functie de cum se merge cu ea...

S-o mai aduci si pe la mine sa mai harai si eu borla aia nitel :D

 

Intr-adevar, masina franeaza bine. Aviz celora care sa "sfiesc" sa schimbe lichidul de frana (cu unul de caitate, gen OMV 5.1) la interval de maxim 2 ani!

Venim, venim... :)

Share this post


Link to post
Asta sa fi fost oare moskvich? :D

Da, 2141S. Abia il luasem, eram incantat de cum tragea motorul si ii cam dadeam, fara sa stiu ce este dedesubt. Dupa incident, am urcat-o pe rampa, am gasit cauza si am inlocuit repartitorul.

Share this post


Link to post
Intr-adevar, masina franeaza bine. Aviz celora care sa "sfiesc" sa schimbe lichidul de frana (cu unul de caitate, gen OMV 5.1) la interval de maxim 2 ani!

Venim, venim... :)

La Lacetti lichidul de frana se inlocuieste la 2 ani sau 30.000 de km. Sunt curios cati au facut asta la a doua revizie. :)

 

Cand le-am zis la service ca doresc inlocuirea lichidului de frana (la revizia de 30.000) se uitau ciudat la mine, dar l-au inlocuit. A costat 15 RON. ;)

 

Referitor la repartitoare mecanice@Dacie. Ca sa am frane pe urban eu bagasem o bucata de lemn intre tija si repartitor, legata cu 2 sarme.

 

In afara la frane violente fugea curul de ziceai ca nu-i adevarat. :uff:

Share this post


Link to post

La 15RON ti-au schimbat doar lichidul de frana de paharel.

Share this post


Link to post

La tamburi s-a renuntat pentru ca nu poate fi crescuta presiunea ce actioneaza asupra lor peste o anumita marja pentru ca s-ar ovaliza instant. Discul in schimb este strans, iar forta aplicata poate fi infinit mai mare. Iar la disc suprafata de frictiune poate fi deasemenea mare daca se doreste acest lucru.

Tamburul este un dinozaur al industriei auto si nu a ramas in productie decat din cauza zgarceniei producatorilor auto. Nu trebuie uitat faptul ca se si castiga din operatiunile de reglaj in service-urile fabricantilor

Share this post


Link to post

Bine zis dinozauri, daca ne referim la automobile.

Si la camioane cum de nu se ovalizeaza tamburii?

Share this post


Link to post

Is ovale deja. Si oricum, aia nu franeaza asa, au frana aerodonamica.

Share this post


Link to post

Ohoho, un tir de asta nou franeaza gol mai bine ca un automobil :)

Share this post


Link to post

Bai, eu glumeam. Si lasa naiba tirurile, is alta mancare de peste.

Share this post


Link to post

Si la tiruri se trece usor usor la discuri. Acolo spatiul era mai mare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...