Jump to content
Sign in to follow this  
zalmoxis

Drive-test Dacia Solenza - impresii de matizar

Recommended Posts

Mai baieti cati ati mers cu Dacia cu Solenza adica...

Share this post


Link to post
Mai baieti cati ati mers cu Dacia  cu Solenza adica...

Eu am mers... nu pot sa zic ca mi-a displacut, ba din contra (e drept ca nu avea decat 3 luni masina). Totusi mi s-a parut nitel cam puturoasa.

Share this post


Link to post

Si eu am condus ... impresii destul de amestecate ...

 

Frine si tinuta de drum: foarte bune

Ergonomie post de conducere: sub Matiz

Motor+cutie: bizar, mi s-a parut lenesa ... obisnuit probabil de la Matiz cu schimbari in jur de 4500-4700rpm e foarte probabil sa nu fi scos tot ce poate ea, dar nici zvic-ul pina in 2800rpm nu mi s-a parut formidabil.

 

Concluzie: n-as face schimbul ...

Share this post


Link to post

eu am mers pe 1.9D.

varzaaaaaaaaaaa

Share this post


Link to post

...mie mi-a placut servodirectia... pe loc sau la parcari, e foarte misto; dar am auzit (am mers f. putin si incet) ca e la fel de "usor" volanul si la viteze mari, ceea ce e periculos!

...interior: peste dsn, dar muuult sub matiz (ceasurile sunt chiar oribile)

Cam atat...

Share this post


Link to post

Salut! Eu nu am condus Solenza, ci doar SuperNova putin...dar mi s-a parut destul de nervoasa...nu cred totusi ca Solenza ar fi prea lenesa..e o mica diferenta datorita noilor consumatori..mai precis servodirectia...dar nu e asa semnificativa. De ce vi se pare ergonomia mult sub Matiz? Ce anume deranjeaza sau e incomod? Finisarea mi se pare cam la fel, e un salt enorma fata de SuperNova. Servo e intradevar cam naspa la viteze mari...dar e valabil cam la toate masinile fara servodirectie cu asistare variabila cu viteza. Asta nu inseamna ca e bine, dar ar fi fost un echpament prea scump pt o masina din clasa asta de pret.

Share this post


Link to post

...in matiz "stai" mai bine in scaun, poate conteaza ca si parbrizul e foarte departe... pur si simplu nu mi-a placut. Si nu aveam matizul atunci...

In ceea ce priveste finisarile: chiar i-am recomandat amicului sa ia o lama si sa indeparteze bavurile (surplusul) de la usa torpedoului, de pe margini... bordul nu-mi place, butoanele de pe consola centrala sunt... ciudate, aerisirile - la fel, trebuie sa le invarti ca sa poti directiona aerul. Ceasurile, am zis mai sus, sunt desenate cam cu berea in nas... pacat, ca sunt luminate misto si exista si turometru... parca erau "la vedere" si niste suruburi, nu mai tin minte decat pe cele din usi, ori la varianta Clima (penultima, ca pret) n-ar fi trebuit sa se vada...

Se vede o mare diferenta fata de DSN, 8) dar, fara finete :( ... Poate la X90, pe care o astept cu interes, ca matizu e cam mic la spatiu pt bagaje :D ... si cand ai un bebe de 5 luni...

Share this post


Link to post
Salut! Eu nu am condus Solenza, ci doar SuperNova putin...dar mi s-a parut destul de nervoasa...nu cred totusi ca Solenza ar fi prea lenesa...

Eu am condus de-amandoua 8) SuperNova e MULT mai nervoasa decat Solenza. Totusi Solenza arata altfel, finisarea e mult mai buna, iar eu personal m-am simtit bine in scaun, mai bine ca la Matiz. Totusi, nu prea-mi plac aerisirile, butoanele. Singura chestie care imi place e scrumiera aia in forma de tomberon!

Share this post


Link to post
Salut! Eu nu am condus Solenza, ci doar SuperNova putin...dar mi s-a parut destul de nervoasa...nu cred totusi ca Solenza ar fi prea lenesa...

Eu am condus de-amandoua 8) SuperNova e MULT mai nervoasa decat Solenza. Totusi Solenza arata altfel, finisarea e mult mai buna, iar eu personal m-am simtit bine in scaun, mai bine ca la Matiz. Totusi, nu prea-mi plac aerisirile, butoanele. Singura chestie care imi place e scrumiera aia in forma de tomberon!

 

io zic ca toata e un tomberon...plin

Share this post


Link to post

Salut! Sa fim seriosi...ca Matiz E nu are finisare la usi. Sunt oribile. Nu exista practic panou usa...ce e acolo e o carpeala. Nu ai un buzunar, nu ai cotiera. Si arata urat daca nu ai culoare argintie. Cat despre aerisirile de la Solenza, sunt mai practice decat la Matiz, aspectul insa e discutabil..depinde de preferinte si gusturi. Le poti inchide separat individual, iar directionarea mi se pare mai simpla. Bordul nu e reusit ca design la Solenza, ca de altfel nici ceasurile care sunt preluate de la primele Kangoo si Clio, doar ca aici sunt albastre. Oare de ce le-or fi facut albastre? Arata aiurea...chiar daca e imaginea lor de marca mai nou... Luminarea mi se parea mai potrivita cu verde in loc de portocaliu.

Share this post


Link to post

Hai sa ma bag si eu: in opinia mea Dacia e Dacia si va fi inca cativa ani de acum in colo.Slz este un progres fata de berlina dar aici iarasi "profesionalismul" celor de la Dacia spune multe.Chiar si la Slz dupa ce o cumperi trebuie sa te apuci sa strangi suruburi si alte chestii,pa cand la Matiz nu.Noi(eu si Maty) am implinit 5000 km si absolut nimic.In rest fiind clase diferite nu avem ca sa comparam.

Share this post


Link to post

..mai baietzi parerea mea e ca sunteti subiectivi!!!...Imi dati mie o SLZ pe mana si nu ma luatzi de la nici-un semafor !..Da'sa aiba cel putzin 10K la bord !...Si sa nu mai vb d emotor da?!?! ..Ce noi avem motor!?...Sa fim serioso iar consumul iar e de departte mult mai bun !Si 1.4 Renault e un supermotor credeti-l pe baiat stie!!!!!

Share this post


Link to post

Cit am avut masina in service m-am plimbat cu supernova unui prieten care avea 13 000 de km si trei ani. Proprietarul pensionar. Nu stiu ce probleme avea la nu stiu ce bucsa dar trageai de volan si la viraj si ca sa indrepti rotile, troncanituri ca la nebuni, usa se deschidea dupa ce invirteai la cheia aia de iti venea sa mori, finisajele interioare nici nu mai vorbesc...bleah total dezgustat.

Demaraj sau frine in schimb net superioare fata de matiz, in rest era muci, si avea retineti doar 13000 de km facuti cu maxim 110 km/h :) )

 

Despre solenze am mers cu una pentru presa, inainte de porti deschise la dacia, si vreau sa zic ca era alta treaba, clar progres mare fata de supernova dar ... nu mersi ... poate de la x90 in colo :) )

 

Numai bine,

Sorin

Share this post


Link to post

Am condus supernova destul de mult si e o masina foarte nervoasa, manevrabila, tinuta de drum buna, trebuei sa te obisnuiesti insa cu finele ca iesi prin parbriz :D

la 50.000km se bagase in ea aprope inca o data pretul. Se strica cam tot pe ea .

 

Solentza n-am condu-o dar am mers in ea si pare foarte misto.

Share this post


Link to post

NFS DECI AICI AI DAT CU OISTEA-N GARD!!!...DE CE PUII MEI I_AI MUTAT LA CAFENEA CA NU ERAU OUT OF TOPIC DELOC !....TREB'S AVB CU TINE CA BAG DE SEAMA CA TU LUCRI PE LA NISCAI UM _URI! :) ))))

Share this post


Link to post

Hai, mai, ca sta mai bine acolo ... si i-am pus un titlu frumos, zic eu ...

Share this post


Link to post
Salut! Sa fim seriosi...ca Matiz E nu are finisare la usi. Sunt oribile. Nu exista practic panou usa...ce e acolo e o carpeala. Nu ai un buzunar, nu ai cotiera. Si arata urat daca nu ai culoare argintie.

 

Pai da, usile de Matiz E sunt jenibile. Tapiseria se izbeste ca nuca in perete cu vopseaua (culoarea) caroseriei. Noroc ca am Matiz poly Silver ... Insa si asa, daca vreau sa-mi sprijin cotul de "chestiunea" aia mica folosita drept maner interior usa, dupa 5 minute ma doare cotu. Cineva de-aci zicea ca vrea sa-si puna pe E fetze de usi de pe SE (arata mai bine, si sunt gata turnate in forma aia interesanta). Problema e cu boxele audio (nu cred ca la SE poti pune boxe mai mari decat dimensiunea standard) fara sa cioplesti fatza usii. Iar daca o fatza de-asta jenibila de E costa in jur de 1 milion, atunci una de E mai faina si mai scumpa ... parca ti-e mila s-o "modifici".

Share this post


Link to post

Salut! Nu cred ca se pot pune fete de SE din mai multe motive. Panoul de usa interior (ma refer la tabla nu la capitonaj) pare sa aiba alta forma decat cea de sub capitonajul de SE. Nu cred ca se poate face prinderea placii de plastic de la SE pe E. Apoi, butoanele de blocare/deblocare a usii la E sunt mai jos decat la SE, la E iti rupi degetele ca sa poti trage de ele, la SE insa pornesc de la nivelul bazei geamului, si astfel ai loc sa apuci bine cu mana de ele si sa tragi. La E nu se pot pune boxe prea mari in usa din cauza ca e ingust spatiul, nu intra magnetul. Mai usor cred ca ar fi sa se monteze un maner/suport de sprijin pt cot de la alta masina, si eventual un buzunar jos in usa (cele de la usa spate de la Cielo). Ramane insa partea de inestetic...

Share this post


Link to post
...si eventual un buzunar jos in usa (cele de la usa spate de la Cielo). Ramane insa partea de inestetic...

Esti dragutz sa dezvolti subiectul cu buzunarele de Cielo pe un topic separat in Tips & Tricks sau la Tuning?

Sint soto sa mai sunt si alti matizari pe care i-ar interesa subiectul. Eu sunt unul. Multumesc.

Share this post


Link to post
Salut! Nu cred ca se pot pune fete de SE din mai multe motive. Panoul de usa interior (ma refer la tabla nu la capitonaj) pare sa aiba alta forma decat cea de sub capitonajul de SE. Nu cred ca se poate face prinderea placii de plastic de la SE pe E. Apoi, butoanele de blocare/deblocare a usii la E sunt mai jos decat la SE, la E iti rupi degetele ca sa poti trage de ele, la SE insa pornesc de la nivelul bazei geamului, si astfel ai loc sa apuci bine cu mana de ele si sa tragi. La E nu se pot pune boxe prea mari in usa din cauza ca e ingust spatiul, nu intra magnetul. Mai usor cred ca ar fi sa se monteze un maner/suport de sprijin pt cot de la alta masina, si eventual un buzunar jos in usa (cele de la usa spate de la Cielo). Ramane insa partea de inestetic...

 

Referitor la boxe:

la mine pe E A/C am pus boxe infinity de 13cm (5002i, modelul)

pe o fatza de usha de SE nu se pot pune decat boxe de 10cm, atata e "gaura" :D

Intr'adevar, datorita faptului k infinity au magnet baban nu se mai lasa geamul chiar pana jos de tot. cu alte boxe ar merge acest lucru. insa...iarna nu deschizi de tot geamul, iar vara.. :arrow: A/C, nu??? ;)

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

Ieri am avut ocazia sa merg cu un taxi Slz Diesel nou,avea 2200 km.Impresie total nefavorabila:zgomot motor mare,trepidatii,zdranganeli.Plus ca mi sa parut motorul cam mic pentru caroserie.Inca o data m-am felicitat ca nu am ales Slz si am ramas la Matiz,care,cel putin al meu,cu exceptia cloncanitului amortizoarelor de pe spate,care se pare intra la categoria asa face toate,altceva nimic.

Share this post


Link to post

Mai Ovidiu a mea (Matiz-ul ) nu cloncane pe spate - deci nu face toate asa..si 2 cum draq poti spune mai ca 1,9 diesel e motor mic ptr SLZ!?!...Deci wrong Ove serios !!!

Share this post


Link to post

So asa mi s-a parut,paote stilul de condus al aluia ma facut sa cred asta.Dca erau eu la volan,parerea era clara.

Share this post


Link to post

Mai, 1,9diesel aspirat e motor antic... au pus ashtia pe solentze tot ce mai aveau ei prin fundul magaziei.. performantzele sunt varza.

Cat despre motoru' de 1,4 - benzina, e un motor de conceptzie in jur de 1994-95 (cam ca 1,9diesel), e destul de nervos in ture si EXTREM de fiabil.

Se afla la super maturitate shi pot sa spun ca, daca se merge cu un ulei sintetic 5W-40, motorul ar trebui sa mearga in parametri in jur de 300mii km fara nici o interventzie.

Eu am pe Reno motor 1,6Turbo - benzina (teoretic mai solicitat), am aproape 185mii km cu el fara nici o interventzie, shi e brici. De fapt pot spune ca e piesa de rezistentza a mashinii.

 

Ca sa revin la topic, trebuie sa fii idiot sa cumperi SLZ diesel daca nu mergi in jur de 40mii km pe an.. Shi nici asha la cat consuma antichitatea aia shi nici nu ai servodirectzie.. Oricum, zgomotul groaznic este inclus in pretz, totushi.. :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...