Jump to content
Sign in to follow this  
Ana

Vopsea pentru Matiz

Recommended Posts

@peintredeglise: poti pune niste poze, te rog, sa vad cam cum ti-a iesit reparatia? Sunt si eu in situatia de avea niste lovituri pe 2 usi ale Matizului, tot din cauza unor ratati in parcare, si bineinteles, pe langa deformarea tablei, trebuie sa rezolv si cu vopseaua... Multam anticipat.

Share this post


Link to post

Poza ''A'' contine urme proaspete ale accidentului, cu exceptia urmelor negre ale spoilerului celui care m-a lovit in parcare si a fugit, urme pe care le-am sters cu un smirghel de granulatie foarte fina (1200 sau 2000).

Poza ''A(1) a fost facuta dupa ce am indreptat tabla manual si cu un ciocan cu cap de cauciuc (proces detaliat mai sus, intr-un alt topic). Capacele de la roti au fost puse intre timp, nu este vorba despre masini diferite.

Poza ''A(2)'' reprezinta finalul, dupa chituire, slefuire manuala a chitului, grunduire (grund spray), vopsire si lacuire (lac spray lucios).

CONCLUZIE:

-1.clar nu mai este cum era la inceput, lovita fiind; 2. recomand slefuirea mecanica, este mult mai eficienta daca stii sa o faci, comparativ cu cea manuala; 3. se poate vedea usor cu ochiul liber unde am intervenit; 4. facand singur treaba, neavand experienta in domeniu decat din ceea ce am vazut pe youtube, cred ca a iesit binisor; 5. in loc sa ma coste 6-7 mil in service, m-a costat cam 7-800.000 rol; 6. n-am obtinut perfectiune, ceea ce as fi vrut.

 

 

ATENTIE LA ORDINEA VIZUALIZARII POZELOR! DESI LE-AM INCARCAT IN ORDINE, S-AU AMESTECAT. ORDINEA LOR ACUM ESTE 2, 3, 1, ADICA 2=A, 3=A(1) SI 1=A (2)IN CAZUL DETALIERII

post-10400-1205748640_thumb.jpg

post-10400-1205748649_thumb.jpg

post-10400-1205748657_thumb.jpg

Edited by peintredeglise

Share this post


Link to post

salut, am si eu o mica problema. am aripa stanga fata lovita la matizul meu, am indreptat-o la un service, dar acum trebuie vopsita. avand in vedere ca suprafata curatata de vopsea are diametrul de aproximativ 10 cm, ar trebui sa revopsesc toata aripa sau e deajuns sa acopar doar partea nevopsita? ma puteti ajuta si cu niste preturi?

Share this post


Link to post

Am inteles ca daca e vopsea pe baza de apa, nu poti face corectii ale vopselei fara sa se vada reparatia.

Share this post


Link to post

Se vopseste toata aripa. Intr-un service bun in jur de vreo 4 milioane.

Share this post


Link to post

am gasit aripa sh de matiz cu 80 ron la un magazin in pantelimon, langa SELGROS. credeti ca e mai bine sa o vopsesc sau sa o schimb?

Share this post


Link to post

Daca se potriveste culoarea nu mai sta pe ganduri!

Share this post


Link to post

Care sunt preturile pentru vopsit o portiera cu portiunea de prag aferenta?Am cumparat vopseaua(de vreo 4 luni) si caut un vopsitor bun.

Ce preturi se mai practica pentru un un astfel de vopsit?Dar pt un ITP?Dar pentru o revizie la 20 000 km(la 10 000 a fost facuta).mentionez ca am schimbat uleiul si filtru acum 1000 km.masina se misca bine,deci nu cred ca trebuie schimbat ceva ci doar verificarile de rigoare.As dori preturi valabile in Bucuresti.

Share this post


Link to post

Pai depinde, daca este vopsea metalizata sau nu. In general costa cam 100 euro/reperul iar daca este metalizata trebuie vopsit tot pragul, nu numai jumate pentru ca se va vedea intr-un mare fel.

Share this post


Link to post

Cine stie unde se gaseste in Constanta magazin de preparat vopseluri la spray, dupa cod?

Share this post


Link to post

Am un matiz se ROSU din 1999 . Nu stiti care este codul culorii ? Saptamana asta il vopsesc

Share this post


Link to post

Seara buna.

Stie cineva de unde pot sa imi iau ceva chit de masina?

Mi-am luat Matizul de la o prietena, care prietena fusese lovita in spate de un nene. Faza e ca si-a dus masina la reparat la nu stiu ce service si dupa 1 an chitul pur si simplu a cazut. Am pus eu ceva actipild pana una alta, dar vazand exemplul unui confrate de mai sus ma gandesc serios sa imi fac singurel reparatia.

Mai ales ca stau cu gigantul pe dreapta caci am ceva probleme tehnice si am bagat si asa destui bani in reparatii.

 

P.S.

Nu stiu daca e o solutie sa mergeti la reparatii in marile service-uri, manopera este de ordinul milioanelor bune. Adica m-au costat piesele 6 milioane si 5 milioane manopera. Asa ca ma gandesc sa incerc reparatia de unul singur la tablarie, mai ales ca pare usor de reparat, la hayonul sin spate.

Share this post


Link to post

Am si eu nevoie de ajutor. Trebuie sa vopsesc 2 aripi Matiz. Va rog sa-mi spuneti unde as putea sa fac asta la cel mai convenabil pret ? Cu spray-uri ar fi o solutie ?

 

Chiar nimeni nu ma ajuta, cu o adresa, cu un sfat ?

Share this post


Link to post

Da, e o solutie. La fel de buna cred ca ar fi si vopsirea cu pensula.

O sa iasa ca dracu.

Solutia optima: vopsitorie unde nu lucreaza berbeci si care sa fie dotata cu cabina

Share this post


Link to post

slut puteti sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi

am un matiz si vreau sal vopsesc puteti sami spuneti ce materiale ar trebui si cantitatea sami fac ide cam ce bani ar trebui pentru materiale ca manopera stiu asta am negociato da materiale le cumpara el si dupa aia spune cit mar costa ,si nu a vrut sa spuna ce materiale trebuie de frica sa nu ma duc la altu cu materialele

Mentionez ca masina nu este lovita doar citeva pete de rugina

va multumesc

Share this post


Link to post

Mie-mi place sa lucrez cu oameni care-mi spun verde-n fata despre ce-i vorba si nu se trezesc mai tirziu ca, trebue sa-i mai platesc vreun kg de brinza sau vreun litru de palinca, s.a.

 

 

1,5 litri vopsea ii suficient pentru un Matiz dar pentru siguranta se cumpara 2l, iar alte materiale nu ar trebui sa te intereseze pe tine. Meseriasul trebue sa vada masina si sa spuna din start pretul final (totalul), daca iese in cistig ok, daca nu ... tot ok ar trebui sa fie.

Eu as pune urmatoarea intrebare: cit face toata lucrarea asta? cu sau fara vopsea.

Share this post


Link to post

pai a zis 3 milioane vechi manopera si restu spune la urma cit a facut vopseaua .etc

Edited by yoncel

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, habar nu am ce preturi au in tara pentru vopsirea unei masini, la mine esentialul ii negocierea si raspunsul ferm in ceia ce priveste totalul (verzisorii) si asta inainte de ai da cheile. Nu vreu sa bag bete-n roate cuiva dar eu m-as interesa si in altaparte, atit de pret cit si de "mina" meseriasului, ca doar na, fiecare vrea sa se bucure de final-ul lucrarii.

Share this post


Link to post

la 3 milioane nustiu ce iese, un vecin si-a vopsit Matizul complet, asa cum se face o lucrare de genul, dezechipat, cuptor, si a iesit vreo 3500 ron cu tot cu vopsea, rosu banal nemetalizat, nimic de fite. La 3 milioane cred ca o face cu sprayul si nedezechipata..oricum va iesi nasol.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Manopera de 3 mil mie mi se pare ok. Vopseaua (~700 de ml + intaritor) ajunge in jur de 70 de lei parca. Duralchidul/Duracril sau cum le mai zice. Mie cele de la Kober mi se par destul de ok. Nu sunt de top dar nici sa se scorojeasca dupa ce ai vopsit masina. Desi vopselurile au lac in ele, daca dai si un lac dupa ce vopsesti, ai scos-o oglinda. Mai pui inca vreo 80 de lei litrul de lac cu intaritor. (sau era in jur de 100? aici chiar nu mai stiu).

 

Sincer de vopsit oricare dintre noi se poate ocupa. Partea nasoala e pregatitul. Mai ai si o indoitura mai mare si ceva denivelari, trebuie sa ai mana formata sa le scoti la linie. Eu unul... nu prea am putut. Dar eu ce e drept imi si pierd rabdarea repede. Plus ca mai trebuie sa stii si cateva mici trucuri ca sa scoti o masina de zici ca e vopsita din fabrica.

 

@Argon: Clar ca la banii aia nu mai dezechipeaza nimic. Banda+ziare pe geamuri si plastice si atat. Dar cine stie ce talent se ascunde in spatele pretului astuia mic. Am vazut lucrari diverse facute cu bani putini si care au iesit bine bine. (normal ca am vazut si lucrari facute cu bani putini care au iesit de tot rahatul :D )

 

Eu mi-am facut jantele de unul singur. Vopsea neagra si perla 420 si 471. Albastru si argintiu.

img504u.th.jpg

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Plus ca mai trebuie sa stii si cateva mici trucuri ca sa scoti o masina de zici ca e vopsita din fabrica.

 

nu trebuie nici un truc, doar vreo teij de milioane, si nici atunci nu esti sigur ca nus e cunoaste diferenta. LA vopsitorii d'astea de 5 milioane se vede de la 100 de metri ca nu e vopseaua originala.

 

 

Si eu mi-am facut jantele de unul singur :mrgreen:

post-3429-127833960667_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Pai sa nu comparam caroseria cu jantele, ca deja ii alta treaba.

Share this post


Link to post

Clar! eu postasem pt nuanta. Mi se pare o nuanta foarta draguta.Voiam sa imi vopsesc toata masina asa, dar m-am gandit ca nu ma primesc cu capota prelungita si fara manere la RAR pt identificare. :wallbanger:

Edited by banzay

Share this post


Link to post

de meserias e meserias ca am vazut lucrare facuta de el da se pare ca ia putin la manopera si te tepueste la vopsea

(meseriasu inteligent se adapteaza la criza )

Share this post


Link to post

Si 7milioane daca iti ia pe vopsea si iese lucrarea bine, la un 10 milioane in total cred ca poti considera ca ai facut o afacere buna. Repet sa iasa bine, nu ca unui unchi de-al meu de in cateva luni i-a crapat vopseaua pe toata masina :rolleyes:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...