Jump to content
Sign in to follow this  
carabetz86

Matiz 2007 Euro 4

Recommended Posts

Dupa o pauza de ~5000km facuta pe un astra 1,7 diesel, cand m-am suit pe matiz imi venea sa cobor din masina si sa alerg pe langa ea la deal. Nu mai eram obisnuit deloc, la fel si cu frana, se simtea total diferit. Acum mi-am adus aminte cum trebuie sa ma port cu ea si toate's bune.

In schimb la mine (matiz E4 din aprilie 2008) de la 130Km/h in sus apar mici trepidatii si nu simt ca nu mai am incredere in ea. Masina are acusi 10.000km, iar in afara de senzorul de acceleratie care a fost schimbat pe la 1500km in garantie, nu am ce sa ii reprosez. Zgomotul plasticului de la cadranele bordului a disparut de mult, probabil s-a asezat mai bine.

Share this post


Link to post
Dupa o pauza de ~5000km facuta pe un astra 1,7 diesel, cand m-am suit pe matiz imi venea sa cobor din masina si sa alerg pe langa ea la deal. Nu mai eram obisnuit deloc, la fel si cu frana, se simtea total diferit. Acum mi-am adus aminte cum trebuie sa ma port cu ea si toate's bune.

In schimb la mine (matiz E4 din aprilie 2008) de la 130Km/h in sus apar mici trepidatii si nu simt ca nu mai am incredere in ea. Masina are acusi 10.000km, iar in afara de senzorul de acceleratie care a fost schimbat pe la 1500km in garantie, nu am ce sa ii reprosez. Zgomotul plasticului de la cadranele bordului a disparut de mult, probabil s-a asezat mai bine.

 

Baga si tu un echilibrat de roti pe fata, si eu am avut aceeasi problema tot maty E4 dar din 07, din lispa de substante financiare am facut rocada la roti fata/spate si a disparut :) bafta multa!

Share this post


Link to post

Si eu am patit-o cu Matizu meu : mi s-a aprins check-ul si s-a oprit motoru .. A mai pornit de cateva ori dar numa in 2 si dupa aceea in 1 piston. Am constatat ca a fost releul de la pompa de injectie. Am facut schimb cu cel de la proiectoare si masina merge super. Led-ul tot aprins in bord, dar.. am observat ca proiectoarele cu acel releu stricat se aprind cateva secunde si dupa aceea se sting. Daca scot releul si il infig iar la fel: se aprind si dupa aceea bezna. Sa fie de vina doar releul de ni se aprinde check-ul in bord ? .. sau a fost doar un caz particular la mine ?

Share this post


Link to post

Pompa de... benzina! :) ) De injectie e doar la diesel. De unde ai constatat matale ca ar fi releul de comanda al pompei? Du-te la service si pune scanul pe ea si verifica si releele sucite! Sigur cele doua relee nu sunt lafel.

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Pompa de... benzina! :) ) De injectie e doar la diesel. De unde ai constatat matale ca ar fi releul de comanda al pompei? Du-te la service si pune scanul pe ea si verifica si releele sucite! Sigur cele doua relee nu sunt lafel.

 

cele doua relee sunt la fel pentru ca au aceleasi specificatii imprimate.. am resetat computeru si acuma masina merge perfect exceptand faptul ca nu mi se mai aprind proiectoarele din cauza acelui releu defect. Daca il scot din lacas si il bag la loc se aprind proiectoarele pentru cateva secunde si dupa aceea se sting. Habar nu am de ce face asa pentru ca nu prea are logica fizica din punctul meu de vedere dar.. asta se intampla.

Aaa.. si am constat ca e releul acesta defect deoarece atunci cand puneam contactul nu auzeam pompa lucrand. Am verifica siguranta care era ok si am verificat si releul punandu'l in locul celui de la proiectoare care a dat "chix" dupa cateva secunde. Am pus releul care era pe proiectoare in locul celui pt pompa si cand am pus contactul am auzit pompa lucrand, dupa care masina a pornit la sfert de cheie. Repet: ce mi se pare foarte dubios e ca acel releu lucreaza dar numai pentru cateva secunde...

Share this post


Link to post

Daca nu e capsulat, de curiozitate, pune mana pe o susrubelnita plata, mai mica si desfa-l. Posibil sa fie lamela elastica de tensionare sau arculetul (depinde cum o fi construit). Oricum, ia si cumpara unul (chiar doua - pentru rezerva) ca nu-i scump (pana in 10 lei). Ma mir ca ti-a picat acest releu asa repede!

LE: dar masina nu o ai in garantie? Daca da, povesteste-le dlor de la service despre problema, poate, stiu si eu, te faci si cu o pompa de benzina noua!

Edited by cris06

Share this post


Link to post
LE: dar masina nu o ai in garantie? Daca da, povesteste-le dlor de la service despre problema, poate, stiu si eu, te faci si cu o pompa de benzina noua!

 

Ms de sfat dar primul service la care m-am dus (autonet giulesti) nu a fost in stare sa-mi repare nici macar clanta usii dreapta spate (defect de fabrica). O sa le spun la revizie desi sunt absolut sigur ca nu se baga sa repare chestii pe garantie. Le voi spune ca s-a intamplat cu 2 zile inainte sa ajung la ei si ca nu am stiut care e siguranta si am scos din greseala siguranta computerului (asta in caz ca nu se vede nimica cand il scaneaza) :D :) )

 

Cat despre releu in weekend daca am timp il disec si il testez.

Share this post


Link to post

In ditamai Bucuresti numai un service ai gasit? Sa stii ca orice service autorizat DWAR este obligat sa-ti rezolve problemele legate de garantie, chiar daca ai facut reviziile la unul singur (banuiesc de la dealerul de unde ai cumparat masina). Cum am mai scris prin zona, daca fac gat ameninta-i ca suni la Craiova! Succes!

Share this post


Link to post

imi curge ulei pe la motor sau pe la cutie.asta nu stiu exact de aia ma apelat la ajutorul vostru.

M-am uitat dedesupt si am vazut 2 picaturi pe tablia aia din lateral din partea stanga a motorulu.M-am dus la service si cica e de la semeringul de la motor.Lea-m spus sa il schimbe dar au c-am strambat din nas.Masina este din aprilie 2008 si are 5000km la bord.

  A mai patit cineca asa ceva la Matiz.numai bine.

 

Share this post


Link to post

Ce am scris mai sus? :->

Share this post


Link to post

salut robertinoo,desi e cam tarziu( e anul 2012) si problemele tale s-au rezolvat sau ai vindut pe matizache iti spun ceva care te poate ajuta.am trecut exact prin toate fazele prin care ai trecut tu si cumva zimbesc.cind stii problema e usor sa rezolvi.adevarul e ca majoritatea mecanicilor,MAJORITATEA habar nu au sa interpreteze rezultatele testerului si la mine,la rep.din timisoara a fost un om de la craiova(prin 2008 cind deja nu se mai fabricau si se auzea de ford).nu te lua dupa ei desi cumva esti obligat(garantia dar nu cred ca mai e cazul).iti pot reseta calculatorul,poti scoate borna bateriei,o poti tura la maxim si opri imediat...sint de moment,pina iesi din service.trebuie sa schimbi electrovalva(o chestie mica neagra sai iac cred)lucru care cei din service se cam codesc sa-l faca.asa am facut si de atunci nu mai am nici o problema,nici una.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...