Jump to content
Sign in to follow this  
Guest donraulo

citroen C4

Recommended Posts

Guest donraulo

saptamana viitoare cica se va lansa si la noi C 4

 

din pacate nu am acum timp pt a cauta un link cu masinutza... insa aseara am vazut o chestie foarte interesanta la aceasta masina... cred ca acest detaliu este unic...

 

partea centrala a volanului (acolo unde isi are loc air bag-ul....) este fixa, in timp ce volanul se roteste...

Share this post


Link to post

uite aici...

Share this post


Link to post

Citroen a dezvaluit primele fotografii oficiale ale noului C4 - radical in design - care va rivaliza cu masini ca Peugeot 307, Renalut Megane, VW Golf V, Opel Astra. Modelul a fost lansat in 2004 la Paris Motor Show (25 septembrie -10 octombrie).

 

Noul C4, mult asteptatul successor al Xsarei, va fi in curand adaugat seriei de C-uri. Conform politicii grupului PSA-Peugeot-Citroen a platformelor comune, C4 este mecanic si structural derivat din excelentul Peugeot 307. Desi platforma mecanica este impartita, fara greseala putem spune ca nu este doar un Peugeot recarosat. Multe ore de munca au fost dedicate acestei masini pentru a oferi un look, feeling si caracter complet diferit de al micului leu. Cu un design nou si tehnologie de ultima generatie, Citroen s-a intors in timp, cand producea masini interesante ce se deosebesc net de ale concurentei.

 

Spre deosebire de Xsara care a fost lansata intr-o vreme cand Citroen vroia sa se nu apeleze la un design radical care sa o diferentieze de competitie, C4 vrea exact opusul – sa iasa in evidenta. Disponibila ca un model cu 3 si 5 usi, este diferit de ce puteti vedea pe sosele. Berlina are un profil rotund, in timp ce coupe-ul are muchii agresive. Ambele modele impart aceleasi linii fluide pentru o buna performanta aerodinamica, unul din traditionalele puncte forte ale Citroen.

 

Noua fata a modelelor Citroen, chevronul dublu integrat cu restul grilei cromate, care a fost dezvaluita pentru prima data intr-un concept car, a luat forma pentru prima data intr-o masina de serie. Diferite sunt si farurile in forma de boomerang care se intind in sus pe aripi. Stalpii fata, spate si plafonul formeaza un arc pentru a imbunatatii spatial interior, dar nu sunt atat de inaltati ca ai rotundului C3. Variantele hatchback in 3 si 5 usi au un spate complet diferit: cea cu 5 usi are o forma conventionala, rotunda, cu stopuri verticale pe cand cea in 3 usi este cu spate abrupt, cu muchii ascutite, oarecum similar recentelor creatii de la Renault.

Share this post


Link to post

Mai de ce am eu impresia ca una peste alta TOTI se indreapta ca shape catre Maty al nostru!?!?.....Sau sunt chiar lovit cu leuca in cap!?!?!>....Cred ca nu totusi !!!

Share this post


Link to post

Hihi! mai inalte, cu ampatament cit mai mare, alura de monovolum, asta e! inclusiv la compacte! din pacate :twisted: :twisted: :twisted:

 

Bre, Mati a fost bengos rau la vremea sa, o sa pun cind am timp niste comparative cu contemporanele lui ...

Share this post


Link to post

:mda:

 

Si Xsara chair imi placea. Io nu's entuziasmat deloc de forma asta! Ce trebuie sa conducem toti autobuze?! Macar la Mati e normal sa fie mai inalt sa aia lumea loc in el. Dar cu celelalte ce au avut?! :spume: Au facut la fel si cu noul Almera, cu noul Focus. Si Golf-ul V e mai inalt. Asta e! A mai ramas A3 pe gustul meu. Sa nu uit: si Cielo :lavolan:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...