Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Hummer: 2500 Kg, Consuma 4.7 Litri La Suta, 0-100 Km/h In 5 Secunde

Recommended Posts

Dupa ce-am citit articolul asta, cred ca viitorul automobilului sta in mainile tipului respectiv.

 

http://www.dailykos.com/storyonly/2007/10/30/14161/066

 

Subliniez: As he points out, his conversions consist almost entirely of taking stock GM parts and snapping them together in clever new ways. "They could do all this stuff if they wanted to," he tells me, slapping on a visor and hunching over an arc welder. "The technology has been there forever. They make 90% of the components I use."

 

 

 

Practic, transforma masini obisnuite in diesel-uri hibride, care pot consuma orice natie de motorina (de la biomotorina pana la motorina clasica), si tractiune electrica, plus turbina (pentru incarcarea acumulatorilor). Cu totul, a obtinut pentru un Hummer (care avea inainte consum mediu de ~32 litri/suta de km) performantele de mai sus (si cresterea de putere este socanta, nu doar consumul), sau a scos un Chevrolet Impala de 800 CP, care-a invins un Lamborghini pe pista :)

 

In articol e si filmuletul Impala versus Lamborghini.

 

Hmm, se pare ca diesel-ul ESTE totusi viitorul :shock:

Share this post


Link to post

Daca hidrogenul ar fi disponibil pe post de combustibil auto cred ca exista deja alternative mult mai eficiente ( pila de hidrogen ). Ce a facut nenea ala e o tiganie.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Nu este deloc tiganie, pur si simplu motorul diesel este mai economic decit cel pe benzina la turatie constanta in zona de cuplu maxim .Este normal ca poti sa-i pui un generator pt a transfera lucrul mecanic in curent electic iar acesta poate alimenta un motor electric care este mai eficient decit orice motor diesel pt ca ofera cuplu maxim de la 1 rpm, astfel in oras este o placere sa conduci asa ceva. Este fix acelasi sistem ca la Prius cu diferenta ca motorul pe benzina este inlocuit de un turbo diesel, si cum dieselul este cu 50% mai economic in ture putine (maxim 2500) de aici apare si diferenta, de exemplu un diesel la relanti are 0.5L iar un bezninar de aceiasi putere sare de 1L .

Share this post


Link to post

De ce sa fie tiganie? Mie nu mi se pare. A studiat si a obtinut maximul din niste motoare. Bravo lui.

 

Hmm, se pare ca diesel-ul ESTE totusi viitorul :shock:

 

Mai, tu vrei sa iti iei diesel si nu stii cum sa marturisesti :D

Share this post


Link to post

Da, cred ca da :) )

 

Pe mine m-a socat altceva: c-a reusit ceea ce nu au putut marii ingineri (sau n-au vrut) de la GM sa faca, fara nimic exuberant, doar chestii de bun simt.

Share this post


Link to post

Inca nu se vrea scaderea consumului la masinile americane, chiar daca s-a scumpit benzina iar alternativa GPL nu exista, americanii sunt obligati sa consume, chiar de citeva luni este un scandal in statul Michigan unde este hulita masina AVEO, ca este nesigura bla bla si toata lumea recomanda Cobaltul care se face la Detroit nu in Korea .

Share this post


Link to post
Chevrolet Impala de 800 CP, care-a invins un Lamborghini pe pista :)

 

In articol e si filmuletul Impala versus Lamborghini.

 

Cand ai zis "pe pista" ma gandeam ca e un circuit, aia e o liniuta.

Share this post


Link to post

Ete fleoshc. Doar nu credeai ca sta Impala ca Lamborghini pe curbe, e vorba totusi doar de-o modificare la motor. Interesant e ca (tot in articol) se pomeneste si despre injectia de GPL in motorina :shock:

Share this post


Link to post
Pe mine m-a socat altceva: c-a reusit ceea ce nu au putut marii ingineri (sau n-au vrut) de la GM sa faca, fara nimic exuberant, doar chestii de bun simt.
They asked to hear it run, sending a stab of fear through Goodwin. He'd filled it up with grease from a Chinese restaurant the day before and was worried that the cold morning might have solidified the fuel.

 

Pai trebuie putin curaj sa scrii in cerintele / specificatiile de proiect "combustibil = ulei uzat, folosit la gatit" - iar inginerii trebuie sa se supuna acestor cerinte.

Share this post


Link to post

Asta e o utopie la fel ca pistele de bicicleta din Bucuresti. Pai uleiul ala nu e doua zile la fel in acelasi loc, nu zic ca nu e din doua locuri la fel. Cum ai putea sa consideri ca poti face performanta in felul asta? Prin performanta nu se intelege neaparat viteza maxima sau sportivitate.

Share this post


Link to post

Cine a zis ca performanta n-are costurile ei? Fie ca sunt inconveniente marunte...

Share this post


Link to post

Mie calitatea combustibilului nu mi se pare o chestie marunta.

Share this post


Link to post
Nu este deloc tiganie, pur si simplu motorul diesel este mai economic decit cel pe benzina la turatie constanta in zona de cuplu maxim .Este normal ca poti sa-i pui un generator pt a transfera lucrul mecanic in curent electic iar acesta poate alimenta un motor electric care este mai eficient decit orice motor diesel pt ca ofera cuplu maxim de la 1 rpm, astfel in oras este o placere sa conduci asa ceva. Este fix acelasi sistem ca la Prius cu diferenta ca motorul pe benzina este inlocuit de un turbo diesel, si cum dieselul este cu 50% mai economic in ture putine (maxim 2500) de aici apare si diferenta, de exemplu un diesel la relanti are 0.5L iar un bezninar de aceiasi putere sare de 1L .

 

Locomotiva diesel electrica nu face acelasi lucru ? In cazul asta nu este nimic nou ,e chestie de randamente ,dar ma intreb daca convertesti energia de atatea ori nu sunt si pierderi ? Mi se par exagerate cifrele alea ,dar la americani nu ma surprinde ca de altfel demonstratiile alea cu aditivi minune ,cand scoteau uleiul din motor sau il stropeau cu azot lichid !

Share this post


Link to post

Bravo este de laudat ce a facut tipul acela. Ar trebui si la noi sa apara baieti din astia descurcareti. Eu as da oricat sa am un motoras electric cu acumulatori sa merg lin, wow ar fi un vis :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...