Dromichete Posted June 5, 2006 Nu mai puneti benzina proasta in masina. Eu pun de doi ani de 98 si nu am probleme. Economia facuta e prea mica si ajungeti la tot felul de probleme. Share this post Link to post
icemaniul Posted June 5, 2006 Benzina de la Rompetrol de 98 plus. Vitezele de vreo 4 luni le schimb cam la 2800-3200, inainte cam la 2200. Azi am mai patit ceva: nu imi mai recunoaste airbagul. Sper in continuare sa fie de la tremuraturi, ca innebunesc de tot. Insa a venit ziua cea mare si mine ma prezint cu ea la Brasov, o sa o las 2 zile acolo si apoi fac un turneu de 1000 de km prin tara si va spun cum se prezinta. Ma streseaza ca apar tot felul de nimicuri, precum un troncanit cand in fata pe partea dreapta la relanti, cand in spate nu stiu de unde, motorul prea zgomotos, si sincer sa fiu chiar nu mai stiu cum ar trebui sa mearga masina asta normal. Mi-am dereglat si mersul de conducere cu masina asta. Share this post Link to post
Satori Posted June 5, 2006 ...inainte cam la 2200... Mi-am dereglat si mersul de conducere cu masina asta. Parerea mea sincera este sa o vinzi. Sau da-o lui AB, numai el stie sa mearga asa cu ea. Share this post Link to post
tolin Posted June 6, 2006 Nu mai puneti benzina proasta in masina. Eu pun de doi ani de 98 si nu am probleme. Ce legatura are Cifra Octanica cu eroarea de Misfire ? De ce o benzina cu CO mai mica de 98 este proasta pentru un motor setat sa functioneze pe CO95 ? Share this post Link to post
Dromichete Posted June 6, 2006 Ce legatura are Cifra Octanica cu eroarea de Misfire ? De ce o benzina cu CO mai mica de 98 este proasta pentru un motor setat sa functioneze pe CO95 ? Puneti ambele tipuri de benzina si faceti diferenta. Oricum s-a mai discutat pe forum acest lucru. In plus traim in Romania si CO95 la pompa nu e CO 95 in realitate(cum nici 98 nu e). Si apropo cand ati luat masina ce v-a spus dealerul? Sa puneti de 95? Eu nu cred. Share this post Link to post
Immortal Posted June 6, 2006 Ma'ndoiesc ca "membri de vaza" ai forumului vor face ceva "pentru ca asa spune dealerul". De fapt, ma'ndoiesc ca oricine se pricepe un pic va face CEVA pentru simplul fapt ca asa spune dealerul. Mai mult, intre ce spune dealerul si ce scrie'n manual, acesta din urma primeaza. Therefore, RTFM Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 6, 2006 ... Oricum s-a mai discutat pe forum acest lucru... Pai, daca tot zici ca s-a mai discutat, ce rost avea sa deschizi discutia? Nu mai puneti benzina proasta in masina. Share this post Link to post
Dromichete Posted June 6, 2006 Pai, daca tot zici ca s-a mai discutat, ce rost avea sa deschizi discutia? Faceti voi doar cum "scrie in manual" si "nu dupa cum spune dealerul" si o sa discutati pe aceasta tema si peste 2 ani. Nu zic ca dealerul e un guru dar cel putin referitor la cifra octanica a avut dreptate. Eu doar mi-am exprimat o parere avand in vedere ca nu am avut probleme, iar "membrii de vaza ai forumului" nu prea au indicat solutia la cei cu problema din topic. Share this post Link to post
Immortal Posted June 6, 2006 Eu zic sa mai rasfoiesti putin topica si vei vedea "minunea" - si la cei ce au folosit exclusiv benzina cu CO 98 s-a prezentat fenomenul. Si, revin, "pentru ca asta spune dealerul" nu e un argument. Se incearca, pe cat posibil, a se discuta argumentat; un argument ar fi DE CE recomanda dealerul acest lucru, cand motorul a fost conceput pentru lucrul cu CO95. Dar, ma rog, nu cred ca are rost sa repornim discutia - cel putin nu atata timp cat lipsesc 'argumentele noi' Share this post Link to post
perfidus Posted June 6, 2006 "Si apropo cand ati luat masina ce v-a spus dealerul? Sa puneti de 95? Eu nu cred." Ba uite ca mie mi-a zis ca nu conteaza 95-98 ci "calitatea" benzinei - sa nu pun decat de la statii cunoscute. Masina pe care faceam drive testul mergea in majoritate cu 95, si nu era masina de teste ci a unei angajate Share this post Link to post
Satori Posted June 6, 2006 Va rog, nu continuati discutia asta, este fara rost. In carte scrie CO91 or higher si daca nici aia care au facut motorul nu il cunosc... Opriti-va aici, e aiurea rau sa ridici in slavi un om atehnic din principiu, vanzatorul, in fata producatorului. Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 6, 2006 Sant asa de guru dealerii incat nu stiu ca exista switch pentru cifra octanica.In afara de faptul ca recomanda benzina scumpa nu stiu nimic. Habar nu au cu se mananca motoarele daewoo. Share this post Link to post
perfidus Posted June 6, 2006 OK, m-am bagat in discutia la Kalos cu toate ca Lacetti e diferit, cel putin la tipul de ECM. (In rest motorul de 1,4 pare IDENTIC). Pot sa-ti spun Ovi ca Lacetti nu mai are acel comutator sau eu nu l-am gasit. E posibil sa fi renuntat la el stiind ca in EE nu se mai gaseste benzina sub 95 (teoretic). In schimb pe situri ucrainiene apare aceeasi discutie, dar la ei se mai gaseste si benzina de 92! Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 6, 2006 Cum sa nu se gaseasca?Benzina normala fara plumb are maxim co 95. Lacetti este echipat cu 3 tipuri de ecm la fel si kalosul.Toate 3 au switch-ul RON.In schimb daca vine setat pe co 91 nu mai este necesar montajul jumperului si pentru economie nici macar a cablajului de la ecm la jumper. Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 6, 2006 Adica vrei sa spui ca al meu Kalos (caruia nu i-am gasit jumperul) ar putea fi setat pe 91? Ai vreun indiciu ca asta ar fi regula? (ar fi o explicatie pentru faptul ca desi merg subturat, masina se "incapataneaza" sa mearga bine, zic eu ) Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 6, 2006 Nu cred ca al tau sa fie unicat si sa nu ai jumperul Sigur nu l-ai cautat bine sau unde trebuie. Share this post Link to post
Satori Posted June 6, 2006 Nici al meu nu are, aparent. Recunosc, am cautat superficial. Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 6, 2006 Doi... unicati! (perfidus nu se pune ca are lacetti) Cina mai baga? Ovi, eu cand am zis ce-am zis mai 'nainte, am facut-o serios, pentru ca ai zis: In schimb daca vine setat pe co 91 nu mai este necesar montajul jumperului si pentru economie nici macar a cablajului de la ecm la jumper Poate te refereai la rusi? Habar n-am, doar am intrebat. O sa mai trag si in seara asta o uitatura. In spatele vasului de expansiune, ha? Sa vedem... Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 6, 2006 Luati legatura cu hawkeye sa va arate unde e exact. Satori tu nu ai scuze ca de obicei .Ai fost la intalnirea anuala si nu ai intrebat nimic. Share this post Link to post
MCojo Posted June 6, 2006 ...Ai fost la intalnirea anuala si nu ai intrebat nimic... Asta ca sa nu mai zic ca ii s-a propus sa mearga cu un Kalos setat pe CO91... Insa demarajul celor 8v ar fi intrecut asteptarile celor 16v... Share this post Link to post
Satori Posted June 6, 2006 Dragi mosului, nu ma intereseaza sa comut nimic. Nu merge masina perfect ca sa am ce sa stric, dar nici nu am probleme ca sa ma agit. M-am uitat o singura data, de curiozitate, nu am gasit, asta e. O sa ma mai uit si joi la intalnire, daca va satisface chestia asta. PS: Sa dai voi palinca pe plimbarea cu Kalos 8V, da? Share this post Link to post
Satori Posted June 6, 2006 Pai la ce naiba sa mai revenim? Simptomele sunt clare, rezolvarea este clara (se deschide pacientul).... Si problemele sunt in loturi de masini. Nu inteleg ce sa mai discutam. Share this post Link to post
hawkeye Posted June 7, 2006 Jumper-ul acela de CO91 se gaseste atat la modelul 2004 cat si la 2005, in acelasi loc, sub vasul de expansiune. Este putin mai dificil de ajuns la el prima data, insa a doua oara dureaza 10 secunde scoaterea lui. Hint: trebuie folosite ambele maini, cu stanga impingi cablurile inspre dreapta si cu mana dreapta prinzi acel comutator. Bineinteles, se poate proceda si invers, in functie de preferinte Share this post Link to post
MCojo Posted June 7, 2006 fftopic: Il identifici mai intai vizual, dupa care il aduci in dreptul vasului de expansiune cu o sarma... Share this post Link to post