Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Opel Tigra 2000 - Masina Nevestei

Recommended Posts

Salutari, in sfarsit i-am achizitionat din Germania o Tigra nevestei. Despre Austria, Germania samd sunt muuuulte de spus si sincer oricum v-as descrie nu o sa intelegeti. Cuvintele nu pot descrie ce fel de oameni si de tara au aia.

Te intorci trist rau de acolo cand ajungi in .ro

Oricum, vai de capul lor germanii aia, nici macar praf nu au pe strada, amarati rau !

 

Iata masina :

-Opel Tigra automata

-an 2000

-1400 cm

-90 hp ( sau cat o mai avea acum )

-piele neagra

-luneta semiafumata

-arcuri si amortizoare regrabile sport

-cauciucuri noi - nu stiu de care

-frane modificate

-ABS

-2 X airbag

-Aer conditionat

-100 mii km

-scaun sofer reglabil pe inaltime

-faruri reglabile

-oglinzi electrice si incalzite

-geamuri electrice

-Buton Sport

-Buton Winter

-Viteza maxima atinsa : 180 km/ora ( cred ca e limitata )

-Scaune incalzite

-inchidere centralizata

-jante aliaj tip Opel

-Consum ( la 150/ora cu reprize de 180/ora ) : 10l

-Consum ( la regim de oras) : 6-7

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

trabuie sa :

1. ii ridic garda la sol ( imposibil de circulat asa in romania )

2. schimb uleiuri, curele, filtre

3. reumplu cu freon aerul conditionat

4. sa o dau nevestei ( partea cea mai grea )

 

Masina a fost super intretinuta. Pret de achizitie marisor : 4500 euro.

Timp de facere a actelor , asigurarii, numerelor provizorii : 45 minute :P , nemtii astia

 

Masina se comporta incredibil, absolut incredibil. Si spun asta dupa ce, la ducere am stat 20 de ore in Mercedes C200 2005

 

Iata si cateva poze, restul atat despre masina cat si despre escapada prin tari straine le gasiti pe http://www.anagabriela.ro/germania-tigra/

 

 

post-3313-1187859943_thumb.jpg post-3313-1187859931_thumb.jpg post-3313-1187859916_thumb.jpg

post-3313-1187859904_thumb.jpg post-3313-1187859958_thumb.jpg post-3313-1187859975_thumb.jpg

post-3313-1187859990_thumb.jpg post-3313-1187860001_thumb.jpg post-3313-1187860043_thumb.jpg

post-3313-1187860076_thumb.jpg post-3313-1187860091_thumb.jpg post-3313-1187860131_thumb.jpg

post-3313-1187860165_thumb.jpg post-3313-1187860933_thumb.jpg post-3313-1187860948_thumb.jpg

post-3313-1187860967_thumb.jpg

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Dom-le, ce-i frumos, e frumos, ce mai... Sa o foloseasca sanatoasa, mult si bine, fara evenimente si cu cheltuieli de intretinere minime.

Share this post


Link to post

Merci merci de urari !

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea, mii de km fara evenimente..superbe si pozele de pe drum.

Share this post


Link to post

S-o stapaneasca sanatoasa! Cat e taxa de prima inmatriculare?

 

LE: Am calculat eu: 1000e daca e euro 3 si 2600 daca e euro 2.

Edited by alx

Share this post


Link to post

S-o stapaneasca sanatoasa, si sa se bucure de ea fara probleme! Super masinuta, imi place mult! :)

Share this post


Link to post

Frumoasa rau masina ... dar foarte instabila pe curbe ... sa o stapaneasca sanatoasa...

Share this post


Link to post

Multumesc de urari !

La ce arcuri are pe ea si ce amortizoare crede-ma ( nu mai sunt cele standard ) depaseam orice in curbe fara sa se incline cat de putin. Asta e de fapt si buba, ca are garda la sol foarte foarte mica. Trebuie sa ii moditic amortizoarele , noroc ca sunt reglabile.

Share this post


Link to post

Frumoasa tare ,se vede ca este desenata de un coorean ! :thumbl:

Share this post


Link to post

:P simt o oarecare ... raceala in urari pt ca am schimbat firma. Am facut asta pe principii de design si de siguranta. Sunt convins ca sunteti de acord cu mine mai ales la a 2-a parte.

Raman insa dedicat acestui forum chiar daca am aplicat si pe cel de Opel. Practic, contul de Opel o sa il cedez nevestei dupa ce o sa invete ce e aia forum.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Masina tocmai a primit schimb de ulei motor; ulei cutie; filtru motor; filtru aer; filtru polen; filtru benzina.

Saptamana viitoare urmeaza schimb de curele; antigel; amortizoare ( sunt prea joase si prea tari asta pentru bucuresti ) si apoi... uf ce greu e, sa i-o dau nevestei. Este al dracului de placut de condus masina asta.

 

Stie cineva de unde pot sa fac rost de niste manuale in engleza sau romana ?? Ca in germana... mai greu ! Multumesc !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

@topser: Aha, seamana cu Mazda Mx3 de pe atunci, si a fost prezentata prima data in 1993 la un salon auto.

NU mai stiu cum il chema pe japonez, oricum, imi place si mie pisoiul, exact forma de cap de pisica are masina aia, mai ales stopurile in forma de urechi. Pacat ca e pentru fete, ar fi singurul motiv pentru care n-as conduce asa ceva, pentru noi e mai potrivita Calibra, desi prima e mai buna in trafic urban.

Dupa mine, muuult mai frumoasa decat Tigra de acum si decat multe din masinile de pe piata. Deh, sunt cam conservator in gusturi.

Ia si niste date tehnice:

Cilindree: 1389

Alezajxcursa: 77.6x73.4

Raport compresie: 10.5

4 supape pe cilindru

Putere: 90 cp (66 kw) la 6000 de ture

Cuplu maxim: 125/4000 ture

Cutie automata cu 4 trepte

Anvelope 175/65 r 14

Ampatament: 2443

Ecartament fata/spate: 1387/1388

Dimensiuni: 3922x1604x1340

Masa proprie: 1055 kg

Masa totala: 1330 kg

Volumul portbagajului: 215/425 litri

Rezervor de combustibil 46 litri

Acceleratie 0-100 km/h: 11.5

Viteza maxima: 190 km/h

Consum mediu: 6.8litri/100 km

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
... Despre Austria, Germania samd sunt muuuulte de spus si sincer oricum v-as descrie nu o sa intelegeti. Cuvintele nu pot descrie ce fel de oameni si de tara au aia.

Te intorci trist rau de acolo cand ajungi in .ro

Oricum, vai de capul lor germanii aia, nici macar praf nu au pe strada, amarati rau !

 

:o fftopic: Nu-mi mai spune, ca m-am intors duminica dupa un sejur de 2 saptmani de Germania, Austria si Elvetia si nici acum nu mi-a trecut depresia revenirii in "minunata" noastra tara :wallbanger:

 

On Topic: S-o stapaneasca sanatoasa, super jucarie si bun venit in randul posesorilor de Opel.

Share this post


Link to post

Am rezolvat :

-schimb ulei cutie viteze

-schimb filtru benzina

-schimb filtru motor

-schimb ulei motor

-schimb antigel

-schimb filtru aer

-schimb filtru polen

-schimb sonda lambda ( sau cum draq se cheama ca m-a dus in 3 mil cu tot cu manopera sa nu mai zic 1 mil constatarea de noxe ) ( macar acum pare sa consume omeneste,7-8% cu dat in ea; de cand se bulise aveam un consum de 40 %, asta de cand am bagat benzina romaneasca..cred ca ala e momentul declicului )

-obtinere numere rosi

-o galagie de bani dati pe freon si substanta ca sa aflu pe unde curge, am aflat, pe la compresor, sa speram ca se poate carpii, o sa aflu saptamana viitoare

-tratament curatat injectoare cat si duralube pentru motor ( sincer , nici macar efect placebo nu am obtinut de 1,5 milioane, sa fie de capul lor ! )

 

Mai trebuie sa :

- predau nevestei ( in acest weekend )

- schimb ( luni ) curele

- fac Casco ( saptamana viitoare )

- repar compresorul de aer conditionat ( saptamana viitoare )

- refac luminile de la bord ( weekendul urmator ) ( martorii lucreaza dar luminile ce ilumineaza bordul nu lucreaza, adica noaptea e o gaura neagra acolo )

- inalt garda la sol ( ce drumuri de cuvant urat avem ) ( saptamana viitoare ) ( aici orice ajutor e binevenit )

- merg la rar ( saptamana viitoare )

- platesc taxa de prima inmatriculare ( care e de 2000 euro + TVA ) , aici am o intrare si o sa platesc doar 65 % din suma.. sa vedem

- inmatriculez definitiv ( numerele mele vechi de la Cielo au ajuns pe masina de filaj deci feriti-va de B-50-NCH)

- schimb boxele ( niste Magnaturi ) cu Hertz Dieci ( 4 bucati )

- montez alarma cu pornire motor din telecomanda ( aici orice ajutor e binevenit )

- uit cat de placuta e de condus

... Doamne tara asta e construita din praf, praf si iarasi praf !!!

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Faina jucaria- sa o stapaniti sanatosi!

Da o groaza de bani vad ca se baga in ea- o spun fara nicio rautate. Un spark cu atomata era muuuult mai ieftin si mai usor de re-vandut. Dar- placerea e placere!

Km multi fara probleme!

Share this post


Link to post

Ai toate sansele sa ajungi la o suma foarte mare. Mult mai mare decat merita masina.

Dar nu mai conteaza , daca tie iti place sa ai parte de ea.

Share this post


Link to post

Multumesc de urari. Sincer imi place si mie si sotiei mai ales atat de mult ca nu ma intereseaza ca intra ceva bani in ea. SI oricum, la cat o sa circule ea cu masina, e investitie pe termen fff lung.

Oricum, nu avem de gand sa o vindem in curand, decat daca, evwentualii bani luati pe ea ar ajuta la diferenta dintre 2 si 3 camere. Moment in care , daca reusim trecerea la 3 camere , devine irelevant ca pierdem la vanzarea masinii.

Share this post


Link to post
Faina jucaria- sa o stapaniti sanatosi!

Da o groaza de bani vad ca se baga in ea- o spun fara nicio rautate. Un spark cu atomata era muuuult mai ieftin si mai usor de re-vandut. Dar- placerea e placere!

Km multi fara probleme!

Eu zic ca nu sufera comparatie. :mrgreen: Altfel e cu Opelul :X

Share this post


Link to post

Am reusit sa NU uit cum se cheama cauciucurile de la masina pana in fata calculatorului , respectiv : Ventus K102

Stiti ceva de ele ? Sunt ok ? Sa le schimb ? Sunt de ploaie, de uscat samd ?? O nota pentru ele de la 1 pana la 10 ??

Sunt noi noute, nu cred ca au mai mult de 5 mii km.

 

Multumesc pentru raspunsuri !

Share this post


Link to post

Pai tu ai masina. Daca se comporta bine, tine-le, daca nu, vezi tu cum faci.

Share this post


Link to post

Daca au pana in 5 mii de km lasa-le pe masina. Nu cred ca sotia ta va experimenta curbe la 90 de grade cu scartait de roti, mers prin nameti (asta daca vor mai fi), mers cu 150 la ora pe ploaie, etc.

Daca sunt cele facute de Hankook, sunt foarte bune, profilul pare a fi de ploaie, dar nu-i problema.

A, si daca nu-ti plac caucioacele, spune-mi si poate te scap de ele :D , ca am aceleasi dimensiuni pe turcoaica.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

1. Cumnate dar masina asta e facuta in epoca de piatra ? Cum sa platesti 2000E+TVA pt taxa de prima inmatriculare ? Si inca ceva, de ce sa platesti TVA? sau e placerea ta sa-l platesti ?

2. Pretul nu a fost unul mare cum zici tu, preturile la tigra din 2000 pleaca de la 4500E in sus si nu au piele si jante de aliaj .

 

Sa o stapanesti sanatos .

Share this post


Link to post

BogdanG, ( merci de urare ) pretul a fost relativ mare. Relativ petnru ca eu consider ca isi merita banii, si zic asta dupa 4000 km facuti in ea in toate conditiile si de la viteze de Bucuresti pana la 1,5 ore tinut blana la 180 km/ora, de la ploaie de nu vedeai nimic si te ghidai dupa stopurile din fata pana la temperaturi de 40 grade la umbra.

Treaba e ca puteam sa iau o janghina cu 1200 de acolo ( masina mergea pe rotile ei ) si probabil bagand bani in ea o scoteam la fel ca asta numai ca mai ieftina. DAR, ar fi mancat timp si nervi + ca 99,99 % NU mi-ar mai fi placut de ea. Am preferat sa iau pe CEA MAI SCUMPA la vanzare din acel moment de pe net si sa o iau gata facuta. Uleiul fusese schimbat cu 2000 km inainte dar eu fiind paranoic datorita experientelor din trecut am zis sa sc himb TOT ce e consumabil si asta fac. Oricum, in privinta pretului , la ei este foarte negociabil. Asta de am luat-o eu era la 5400 si am dus-o in 4500.

Pe situl RARrom echivalentul termenului "D3" care e gasit in cartea masinii este Euro 3 deci taxa ar trebuii sa fie ( conform autovit.ro ) 1000 euro. Acum, vom vedea ce recunosc cei de la RAR, ca este euro 2 sau 3. Indiferent de ce euro o recunosc romanii, chiar si daca ii pun calificativul de Euro 2 ( asta insemna tot conform autovit.ro 2000 euro ) mai mult de 1200 euro nu dau pt ca am pe cineva.. ma rog, daca va ajuta va pun in legatura cu el.

XXXXXXXXXXXXXXXX

Am fost la tara in weekend si am gandit sa degresez masina. AM incercat : sampon de par, spalator de geamuri fara alcol, spalator de geamuri cu alcol, detergent de vase lichid , sapun lichid. AM dat cu fiecare pe o bucatica a masinii si apoi am clatit urmarind scurgerea apei. Concluzii :

 

IN nici un caz nu dati cu sampon de par, nu ii mai scoateti darele.

NU e recomandat detergentul lichid de vase, fff greu de scos darele.

E bun dar foarte greu de clatit sapunul lichid, te ingropi in spuma.

Spalatorul de geamuri fara alcol are ceva gras in el, nu stiu ce dar raman dare.

Foarte foarte bun, dupa ce speli mizeria de pe masina e sa dai cu o laveta curata si cat mai uscata cu spalator de geamuri cu alcool. Degreseaza superb, se evapora repede nelasand urme, straluceste ca dracii, se scurge apa bine apoi pe tabla. Am facut multe poze ca sa imi amintesc cum arata masina, nevasta-mea dormea cand i-am spalat-o si cand a vazut-o ii venea sa planga, e superba ( ea pana atunci nu o vazuse decat prafuita ) .

Acum am ajuns acasa unde evident se schimba bordurile in ritmul pe care din pacate multi il cunoasteti. Maine deci voi avea masina gri. Pozele le am pe telefon si pt ca sunt idiot nu am cvablu sa le dau jos. O sa le dau maine la munca si le atasez.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

Completare la "to do list "

- insonorizare totala habitaclu ( o sa ma rupa la buzunar dar sper sa merite )

 

LE : aaa, sa nu uit, evident dupa ce am spalat-o am constatat, cumva fara sa ma uimeasca o recenta achizitie pe usa stanga, o urma de cheie. Asta e , Romania. Noroc ca nu e adanca si cred ca iese la creion.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Motorul pe care il ai tu pe masina este cel putin Euro 3, dar au existat si variante Euro 4 ale aceluiasi motor .

Masini mai ieftine nu prea vad cum puteai sa gasesti mai ales ca vorbim de o masina din anul 2000, adica ultimul an de productie Tigra 1 .

Share this post


Link to post

Daca poti sa scoti banda aia cromata de pe portiera ar fi si mai bine, nu se pupa cu nimic de pe masina

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...