Jump to content
Sign in to follow this  
BrooklynS

Valeo

Recommended Posts

Am si eu un tico ... am schimbat setu la ambreaj ... e polonez .. vreau sa mai stau cateva luni si sa incep sa fac cateva invetitii in tico al meu . Multi mi-au zis sa renunt la ideea de a investi in tico si sa stau lunistit .. eu mai am alte masini ... ma ocup cu vanzari . In fine vreau sa stiu daca se merita sa cumpar un kit VALEO pe tico sau e ceva mai bun . In cazul in care e ceva mai bun vreau sa stiu si eu ce e si de unde pot cumpara !!!

Edited by BrooklynS

Share this post


Link to post

Kit de ce? Valeo este un producator care face muuuulte repere.

Share this post


Link to post

Kiturile de ambreiaj de la ei am inteles ca sunt bune ... acum depinde ce kit vrei tu! :rolleyes:

Share this post


Link to post

La matizul meu am schimbat kitul de ambreiajul la 40.000 km cu un kit de ambreiaj Valeo, si din cate stiu cel pus de fabrica pe masina era tot Valeo.

Share this post


Link to post

La fel si la mine, aveam valeo, am pus valeo, cel vechi s-a stricat din cauza ca a curs ulei din cutie pe disc, in rest mai avea "carne", cel nou are 1 an si vre-o 20 k km fara nici o problema si nu-l iert deloc.

Share this post


Link to post

Si eu aveam Valeo, Am pus tot Valeo si e varza :P Rontzaie Logan Style...

Share this post


Link to post

Eu am alergie la Valeo din acelasi motiv enumerat de Tico_rs.

Share this post


Link to post

După cum au spus şi antevorbitorii mei... Logan sheet.

Te sfătuiesc să îl cumperi doar dacă este piesă de origine GM. Altfel nu prea am încredere ,nu că nu fac lucruri bune dar sunt multe falsuri Valeo...

Share this post


Link to post

Am ma multe masini .. si am schimbat la un clio in 3 usi kitu de ambreaj si mi-au pus valeo ... sincer sunt varza ... si nici eu nu imi iert masinile ... imi place foarte mult sa fac drift-uri si chiar vreau sa invat cat mai multe. Stie careva un loc in tzara sau in afara de unde se pot cumpara piese pentru tico originale sau chiar modificate pentru sport ???. Ma intreseaza pentru ca sincer dintre toate masinile parca tico mi-a ramas la inima !!! :)

 

Am fost cu el la aeroport in craiova la cuse odata ... si chiar a lasat multa lume cu gura cascata :P !!!

Share this post


Link to post

Eu am fost multumit de ambreiajul valeo. (kit ambreiaj..nu pedala... :mrgreen: ). Nu am facut "drifturi" dar nici batraneste nu merg. :rolleyes:

Share this post


Link to post

Am schimbat in primavara kitul de ambreiaj la matiz( avea cam 106 mii de km), am pus pe el un kit Valeo pe care l am luat la un super pret 180 ron, momentan am facut cam 10 12 mii de km cu el si nu am probleme. Sper nici sa nu apara. Din cate am mai auzit sunt destul de bune piesele Valeo. Ahhh si vreo 2 mii de km i am facut prin Bucuresti unde am forjat ambreaiajul rau de tot :)

Share this post


Link to post
Si eu aveam Valeo, Am pus tot Valeo si e varza :P Rontzaie Logan Style...

Cum adica "rontaie"? :)

Share this post


Link to post

Problema este ca sunt si multe fake-uri pe ambalajul carora scrie Valeo!

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturile voaste... am decis !!! De acum inainte merg numai pe lucruri coreene originale !!! Scumpe dar isi merita banu !!!

 

 

Acestea fiid spuse THREAD CLOSED !!!

Edited by BrooklynS

Share this post


Link to post

PS. Valeo sunt kit-urile originale care vin pe daewoo din fabrica.

PS2 Ziceam mai sus anul trecut de 20 k fara probleme. Uite ca am 50 k si a inceput sa oboseasca. In prima faza merge ok dar dupa ceva timp prin traficul din bucuresti se incalzeste si are soc-uri la plecare mai "patinata" cu turatie mica la motor. Supectez de asemenea si arcurile pentru amortizarea socurilor slabite sau chiar rupte dar asta e numai din vina mea si scart-urile mele cu a 2-a. Sincer nu cred ca exista ambreiaj care sa tina mai mult in conditiile spuse mai sus.

Share this post


Link to post

Pai ce inseamna "plecare mai "patinata" cu turatie mica la motor"?

Un disc bun trebuie sa tina obligatoriu 100 de mii daca nu mergi cu piciorul pe ambreiaj..

Share this post


Link to post

Exact ce se aude. Turatie 1200 si tinut din ambreiaj pana pleaca. Daca turez la 2000 si plec mai in forta nu am nici o problema.

Cand e ud pe jos si plec cu "scart" se simt cel mai bine. Nu e "scart" continuu si am niste socuri in transmisie de mai mare dragul. Asta se intampla, repet, doar cu ambreiajul incins dupa vre-o jumatate de ora in trafic infernal cu mers 2 m, oprit, iar 2 m etc. Cel vechi imi facea la fel oricand si de-asta l-am schimbat + ca incepuse sa patineze. Asta inca nu patineaza si rece merge excelent.

 

PS. Faza cu 100.000 km e relativa, depinde si de conditiile de drum si nici nu ma consider un sofer normal :D

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cine te opreste sa treci prin 1-a si s-o calci progresiv? :D

Share this post


Link to post

Tommy, Dj_Dark cred ca vrea sa spuna altceva: ca o tureaza foarte putin si pleaca mai mult "din ambreiaj". Si eu fac ceva de genul, dar numai cand este aglomeratie foarte mare si trebuie sa mut masina 10-20 de metri mai in fata, la semafor: plec doar din ambreiaj, fara sa mai ating acceleratia. Daca ridic suficient de incet piciorul, pleaca si ruleaza singura, la ~3-4 km/h.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Pai, nu din plecatul "din ambreiaj" s-a ajuns in situatia descrisa ? Vrei sa-l urmezi ? Durata de viata a ambreiajului depinde direct proportional cu suma timpilor cat stai cu piciorul pe pedala lui, chiar usor, in sprijin. Daca tu folosesti ambreiajul pe post de variator de turatie la roata, aceasta functie tinde repede sa devina permanenta.

Share this post


Link to post

Nu. Nu din "plecatul din ambreiaj" s-a ajuns in situatia descrisa. Am descris mai sus de ce cred eu ca s-a ajuns la situatia descrisa. In "plecatul din ambreiaj" se manifesta cel mai rau.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

La plecatul de pe loc la 1200 rpm cu ambreiajul lasat cate putin intervalul de schimbare al lui probabil ca e sub 50k km...

Share this post


Link to post
Supectez de asemenea si arcurile pentru amortizarea socurilor slabite sau chiar rupte dar asta e numai din vina mea si scart-urile mele cu a 2-a. Sincer nu cred ca exista ambreiaj care sa tina mai mult in conditiile spuse mai sus.

 

Daca ati citi cu atentie nu ati mai face afirmatii nefondate. Cititi va rog posturile anterioare.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Trebuie sa cumpar un kit de ambreiaj pt mica mea buburuza si am gasit mai multe oferte. La magazinul de pe Iuliu Maniu(apaca) kitul costa 270 lei, e original Koreea spun ei si include placa+disc+rulment.

La RXM am gasit la 125 lei discul si placa, dar firma producatoare este PHC (n-am mai auzit de ei).La acest pret s-ar mai adauga rulmentul de presiune, deci ar ajunge undeva la 160 lei.

 

ultima oferta am gasit-o la un magazin din iasi care livreaza in toata tara. Kitul este Valeo si acosta 188 lei+24 lei transportul. Pe site scrie ca e original Koreea.

As vrea sa stiu daca intr-adevar Valeo e original si daca cineva dinte voi a folosit asa ceva.

Avand bugetul limitat eu as inclina spre cei de la RXM, dar astept sfaturile voastre. Va multumesc si astept sa-mi raspundeti cat mai repede.

Atasez poza cu kitul de la Rxm.

post-10092-1206640997_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...