EM!L Posted August 21, 2007 Super piticania! Sa o stapaniti sanatosi, si sa va bucurati mult timp de ea! Am avut ocazia, acum ceva timp, sa merg cu un F 850 Special, si am ramas impresionat de simplitatea si eficienta acestor masinute! Share this post Link to post
Tommy Posted August 21, 2007 Dar are retur pompa de benzina? Ca eu in poza nu il vad Share this post Link to post
laurentziu83 Posted August 21, 2007 Lada nu avea retur la pompa de benzina, e posibil nici asta sa nu aiba, ca s-ar putea sa aiba repere inrudite. Share this post Link to post
_romulus_ Posted August 21, 2007 Tommy, nu. Nu are retur pompa de benzina. Si carburatorul nu are pompa de sprit(z). Share this post Link to post
Mircea Posted August 21, 2007 Pompa de benzina are un arc in inerior, care, la o anumita presiune ce apare in furtunul dintre pompa si carburator, impinge membrana in sus, astfel ca ea nu mai este actionata de cama. In felul acesta pompa nu mai trage bezina pana in momentul in care presiunea din furtun scade, arcul impinge inapoi membrana si cama o misca. Simplu si eficient. Si cand ma gandesc cat se chinuiau romanii nostri sa puna retur la lada si moskvitch, fara sa stie ca in felul asta scurteaza viata pompei de benzina. Share this post Link to post
_romulus_ Posted August 22, 2007 Mircea, merci pentru informatie. Si cu pompa de sptiţ? Ce o inlocuieste? Sau chiar nu e necesara? Utila, dar nu necesara? Share this post Link to post
FLEX Posted August 28, 2007 O posibila cauza pentru zgomotul de rezonanta e imbatrinirea tampoanelor motorului si cutiei. Vezi daca gasesti sa le inlocuiesti, au o virsta. Share this post Link to post
_romulus_ Posted August 28, 2007 Am gasit returul la benzina Pleaca de la intrarea in carburator. FLEX, merci pentru idee. Voi incerca sa caut tampoane noi. Share this post Link to post