Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

De Ce Nu Lacetti Diesel?

Recommended Posts

Preturi fara tva, echipari jenante pentru anul 2007 si preturi enorme la optionale...intr-un cuvant: Skoda...

Share this post


Link to post

Ma scuzati ca va spun dar bun si ieftin nu gasesti nicaieri,calitatea costa fratilor. :P

Fara suparare dar asta e. :drinkers:

Si eu am cautat pana mi-a convenit,no fi el Fusion-ul nu-s ce masina cu nu-s cate dotari,ce conteaza e ca ma duce din A pana in B in siguranta,ca nu mor de cald vara si frig iarna,nu huruie,nu trancane,are ceva dotari care mie mi se par suficiente pentru pine,e robusta si am garantie 4 ani fara limita de kilometrii,pentru mine e destul deocamdata.

Masina care va urma dupa Fusion va fi mai mult ca sigur una de mosnegi cu multe prostii pe ea in care sa nu simti nimic.

Share this post


Link to post
... no fi el Fusion-ul nu-s ce masina cu nu-s cate dotari ... nu huruie,nu trancane ...

La povestea asta mai discutam, dupa un an. Exemplul pe care l-am vazut eu, trancanea pe spate cum n-a auzit vreun matizist.

Share this post


Link to post

...sau vreun supernovist, ca doar la aia iti trebuie dopuri in urechi. Si mie imi place Fusion, e o masina frumoasa si practica- din punctul meu de vedere.

In legatura cu Lacetti diesel: Sato, chiar nu te vad trecand la un diesel. Mai degraba la un 1,6 sau 1,8 full, careia sa-i pui gaz. Pe mine ideea de "diesel" ma cam deprima. Respect un motor diesel bazat, apreciez consumul lui mic raportat la un benzinar de aceeasi capacitate sau putere, insa doar pana in momentul in care in scena intra o secventiala cu rezervor toroidal (si asa roata aia de roaba n-o folosesc iar ideea de tronacanit la relanti si fum de motorina in curte la pornire ma cam intristeaza). Cu rezervor toroidal ramane portbagajul intact ca si capacitate. Ma rog, asa vad eu lucrurile. Si pun pariu ca se amortizeaza mai repede o secventiala de vreo 6-7 sute de euro decat un diesel pt care se plateste muuult in plus iar consumul e aproximativ acelasi ca si la benzina.

Share this post


Link to post

Desii depaseste cu aproximativ 1500 euro, eu unul m-as risca la o epica :X Prima versiune este 17 900 cu toate taxele.Daca vrei full cu motorul de 2 litri, este 20 300. Diferenta dintre lacetti si epica, este enorma, eu consider ca merita din plin. Bafta la alegere!!

ps: Eventual risca-te si fa un drive test cu epica, cred ca o sa te indragostesti pe loc.

Share this post


Link to post

Oameni buni, vorbim de diesel da? Epica diesel sare din pret multisor.

LucianM asa e gazul e ieftin. Ti-o spune unul care merge pe gaz. DAR! Nu-l poti pune pe o masina noua, pentru ca pierzi garantia. Daca-l pui dupa expirarea garantiei, adica dupa 2-5 ani, deja ai ars benzina de te-a ars la buzunare.

Optiunea mea este diesel cu motor pana in 2 l, nou, pe masina mare, familiala. A doua optiune este second din .de benzinar de 1,8-2l cu gpl in .ro. Dar prima optiune e masina noua.

Daca ar fi existat o oferta de o masina serioasa cu gpl din standard, aia ar fi fost optiunea, pana atunci raman pe diesel. Eu il pornesc in fata blocului :P

@Carabusu, Petrom are o flota de skode si toti agentii plang de ele: probleme electrice in principal, chitaituri la hayon etc

Share this post


Link to post

Modelele de Fabia de la Petrom is primele modele,nu cele iesite dupa 2003 iar soferii care nu merg cu masina lor nu-i intereseaza de nimic,trag de masini pana le rup.

 

Eu nu stiu cu ce Fusion ai mers,eu drive test-ul l-am facut pe un faras de Fusion cu 66000 de km cu motor 1.4 TDCI,masina era varza si la interior si la exterior(zgariata,lovita,scaunele patate,parbrizul crapat,pielea de la schimbator roasa,etc) dar masina totusi tragea bine si cu aerul conditionat pus,viteza maxima la care am dus-o a fost undeva la 165-170 si era cat de cat liniste in interior,am dus-o si pe sosea si pe drumuri de tara si pot sa spun cu mana pe inima cu nu trancanea nimic.

 

Am mai condus si Fusion-ul unui fost coleg si tot asa,nici o problema,singurele modele de Fusion cu probleme sunt cele facute dupa 2002 pana in 2004 cand a iesit noua varianta.

Share this post


Link to post

Faceti drive test pe drum betonat sau pavat cu piatra cubica, atunci aflati adevarul. Pe asfalt bun, toate-s mute.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
viteza maxima la care am dus-o a fost undeva la 165-170 si era cat de cat liniste in interior,am dus-o si pe sosea si pe drumuri de tara si pot sa spun cu mana pe inima cu nu trancanea nimic.

 

Drumul de tara e cel din comuna Girov care e... plin de cratere.

Share this post


Link to post

@Satori, consumul la 1.8 140 cai Civic HB sau sedan in oras este cam 9-10L (8.4L consum urban declarat) , in conditiile in care un diesel de performante asemantoare scoate consum f. apropiat daca nu la fel, nu vad sa ti se merite investitia intr-un diesel.

Share this post


Link to post

Carabusu, Fiesta si Fusion au un scartait de te apuca groaza. Se rezolva repede (search metoda Brainiac) dar daca pretinzi ca nu il auzi... du-te la doctor, dopurile de ceara am auzit ca se scot usor.

 

Dinule, consumul nu ma intereseaza. (la modul ca nu e un criteriu de selectie atat timp cat se poate sub 15l/100kmh in oras)

 

Zilele astea am pe mana un S40. E cam batranior si are si 85kkm. Are motor de 1.8. Ma rupe la consum, daca ar fi sa il iau in considerare.

Ce nu imi place la asta e ca e un fel de barca, nu ai niciun feeling in el. Directia e de barca, dai de volan si astepti sa "prinda apa", acceleratia exista dar nu prea... plictisitoare rau masina. Te simti insa bine in ea, in siguranta. Atat de bine incat adormi.

Se pare ca inca nu sunt pregatit pentru o familiala in adevaratul sens al cuvantului.

 

Eu astept sa vina Lacetti sa ma dau nitel cu el.

Share this post


Link to post
Carabusu, Fiesta si Fusion au un scartait de te apuca groaza. Se rezolva repede (search metoda Brainiac) dar daca pretinzi ca nu il auzi... du-te la doctor, dopurile de ceara am auzit ca se scot usor.

:o fftopic: Hai ca deja dam in alte disctii tinere.N-am probleme cu auzul,stau foarte bine chiar.

 

:ontopic: Revenind la Fusion a fost doar o sugestie,mai sunt si alte modele si alte marci,nu vreau a spun acum un lucru care sa-mi ridice in cap tot forumul.

Cu bine

Share this post


Link to post
@ alexmohora

 

esti sigur ca te incadrezi cu un avensis in 20.000? socra-miu a dat 32.000 pe ea, si nu e chiar full

 

Foarte, foarte sigur. Mai precis 19.300E pret final (cu discount) pentru varianta Luna motor benzina 1.8l.

 

Cea mai scumpa varianta este Executive, motor 2.2 diesel si costa 26.216E (pret DDP de lista fara nici un discount aplicat). Cea mai ieftină este varianta Terra motor 1.6 benzină şi costă 17.362 (pret DDP de lista fara nici un discount aplicat).

 

Parerea mea e ca ori nu şi-a luat Avensis ori ai înţeles tu greşit suma... aştept lămuriri că sunt foarte curios.

Share this post


Link to post

Decat Avensis 1.8 (este submotorizata) ,mai bine iti iei un Accord (in varianta LS te incadrezi in bani) sau un Civic sedan sport (tot pana in 20 mii DDP).

Share this post


Link to post

Mi-aş lua Accord dar:

 

- e mai puţin spaţiu în interior decât în Avensis

- Honda e mai prost reprezentată, au vândut mai puţin ca toyota, dealeri mai slabi nu au maşini în showroom

- dacă vrei să cumperi te pui pe o listă de aştepatare şi vezi dacă în următorul lot care vine e o maşină care să se apropie de ce vrei tu - nu poţi să o comanzi/rezervi, aşa am îneţeles de pe un anumit forum

 

Eu nu pot să înghit faza cu lipsă maşină din showroom şi faptul că nu o poţi rezerva + că există Avensis de 2.0 l

Ce-i drept toţi o consideră mai sportivă decât toyota cu un + la manevarbilitate şi feeling dar...nu le poţi avea pe toate.

Share this post


Link to post
Mi-a? lua Accord dar:

- Honda e mai prost reprezentat?, au vândut mai pu?in ca toyota, dealeri mai slabi nu au ma?ini în showroom

 

Asta-i doar la noi in tara (nu-i cunoscuta marca), dar orinunde in lume Honda este peste Toyota ca brand/calitate.

Si inca ceva, momentan , Romania este singura tara din lume cu pretul la Honda sub Toyota (deoarece vor sa patrunda pe piata) ;)

Chiar daca n-au masini in showroom , sunt sigur ca poti gasi un binevoitor sa te faca o tura cu modelul care-l vrei.

 

Ca spatiu, da, Avensis este mai mare, dar nici Accordul nu sta defel rau, cei din spate la mine nu s-au plans vreodata ca n-ar avea loc suficient.

Ca sportivitate si motoare castiga Honda.

Nu stiu cum alegi tu o masina, dar eu unul incep de la inima masinii (motor, transmisie, suspensii, ... ) - restul sunt optionale :)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

avensis e UK iar Accord e Japan. ajunge.

Share this post


Link to post
- Honda e mai prost reprezentată, au vândut mai puţin ca toyota, dealeri mai slabi nu au maşini în showroom

 

Oricine vinde mai putin decat Toyota, astia sunt lideri mondiali la vanzari :mrgreen: . Intrebarea este cum au ajuns acolo: prin fiabilitate/calitate/performante sau prin marketing (vezi modelul Renault)? Acum vreo 5 ani, daca ar fi fost primii, as fi raspuns clar "Prima varianta!". Dar tocmai, ca atunci nu erau primii. Acum? Nu stiu...tare inclin sa cred ca au luat de la masini si au redirectionat catre departamentul "ăla de face reclama". Rezultatele dpdv al vanzarilor sunt exact alea pe care le asteptau, pentru ca lumea stia ca sunt buni. Insa eu nu mai am incredere in Toyota. Sau, oricum, nu cata am in Honda. Plus ca la Toyota nu exista nici o masina care sa-mi faca cu ochiul, pe cand la Honda... :lavolan:

Share this post


Link to post

De gandit la:

Casco la aproximativ 15k euro - circa 800 euro pe an

Taxa inmatriculare la 2.0 diesel euro4 - aprox. 1500 euro

Taxa inmatriculare la 1,3 diesel euro4 - aprox. 350 euro

Taxa la 1,5 diesel euro 4 aprox. 400 euro

RCA circa 300 ron anual la peste 1,6 sau circa 260 ron la sub 1,6.

Sunt si astea niste date de luat in calcul...

Share this post


Link to post

@Mircea: nu, taxa de prima inmatriculare este de 533 euro pentru motoare pana in 2000 cmc. Pe Avensis, dieselul are fix 1998 cmc.

 

Ah, sa nu uit! Te astept la un drive test cu Lacetti-ul diesel? Cand poti tu!

Cine este interesat de un drive test cu dieselul de pe Lacetti, il rog sa ma contacteze.

 

Spor,

Octavian

Share this post


Link to post

Ntz :)

1,3 diesel euro 4 -149,175 euro

1,5 diesel euro 4 -172,125 euro

2,0 diesel euro 4 - 535,5 euro

Cred ca prima oara am selectat gresit anii cand am calculat la 2,0 diesel.

RCA anual:

Autoturisme (inclusiv autoturisme de teren si automobile mixte a caror masa totala maxima autorizata nu depaseste 3,5t), autosanitare, autorulote, avand capacitatea cilindrica:

a) pana la 1200 cmc 315.00 ron

b) intre 1201 - 1400 cmc 375.00 ron - aici se incadreaza Fiat Linea si Astra Caravan 1.3 cdti

c) intre 1401 - 1600 cmc 450.00 ron - Renault megane 1,5 dci

d) intre 1601 - 1800 cmc 522.00 ron

e) intre 1801 - 2000 cmc 615.00 ron - Lacetti diesel

f) peste 2000 cmc 756.00

 

Valoarea de la Casco este corecta.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Hai sa te incurajez :)

Am scos la drum lung consum de 6.6% cu HDI-ul meu, intr-un stil de mers deloc economic, ti-l pot povesti doar pe ym :mrgreen:

Si aseara prin oras dupa 20 de km mi-a aratat consum 7% dupa ce sub 8% nu arata, mai fac cercetari azi :scarpin:

 

PS: cand ti-am zis de ce m-am limitat eu la 1600cmc...

Share this post


Link to post

De ce te-ai limitat?

 

M-am dat cu Lacetti, am scris la Impresii despre Lacetti.

Overall: Very nice!

 

 

PS: Masina asta chiar are frane. Din pacate gumele nu o ajuta deloc. Cu un profil mai lat sau gume mai... sport, nu cred ca s-ar plange cineva de frane!

Share this post


Link to post

Este foarte simplu! Din cauza taxelor, aici incluzand si RCA-ul. Diferenta de putere in cazul meu nu era prea mare iar diferenta pretului de achitizie este de aproape 3000 de euro.

Plus ca, momentan, 110CP dintr-un HDI sunt arhisuficienti pentru masina. Si daca nu, exista posibilitati de mari puterea. Dar deja trecem in off-topic.

 

Mircea trebuie sa se gandeasca daca merita sa plateasca pentru motorul de 2000cmc care dezvolta 121CP si 280Nm, cand poate alege foarte bine un HDI sau un dCi care au puteri asemanatoare dar la bani mai putini catre stat si asigurari :)

Share this post


Link to post

Sunt de acord cu mike: statul ia bani din orice. Un prieten cu un reno 25 diesel 2100 cc plateste mai mult la TMT decat un tractor (el- 330 ron, tractorul 300 ron). CASCO nu are- la act e de veche masina.

Sato, daca ai fost multumit de 2.0 diesel, ia diesel. Stiu ca te incanta mult acei Nm. Eu as prefera 1,6 sau 1,8 benzina, insa deja ma repet. Oricum, nu am posibilitatile tale materiale. Oricum- sa ne spui cand iti iei masina si sa-i faci topic- asteptam vesti!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...