Jump to content
Sign in to follow this  
wallaby

Holden Astra Cdti 200cp/400nm (tuned)

Recommended Posts

Mai am un topic aici referitor la masina cealalta, un Daewoo Lacetti Sedan. Am primit ordine sa deschid inca unul referitor la bestia mea diesel neagra, asa ca ma conformez!

Masina am cumparat-o fara alte optionale in afara de rotile 18" cu cauciucuri Eagle F1 225/40R18. Am ales rotile astea mai mari gandidnu-ma ca imi ofera stabilitate crescuta si tractiune mai buna. Nu m-am inselat deloc, gumele astea se lipesc de asfalt mai ceva ca UHU :)

Motorul stock are 150CP si 320Nm, ceea ce nu-i rau deloc. Oricum, masina asta am cumparat-o cu gandul ca se poate scoate mult mai mult din motor. Am studiat ce si cum cateva luni de zile inainte sa pun mana pe ea...

Motorul are acum aproximativ 200CP si peste 400Nm. In Septembrie mi-am programat o sedinta dyno, sa aflu exact ce dihanie am sub capota. Pana atunci o sa am rodajul facut, adica peste 15,000km. Sunt la 8,500km azi, la un consum mediu de 6.0 L/100km, condus sportiv mai tot timpul si doar in zona metropolitana. E pur si simplu incredibil motorul asta. Demarajul 0-100km/h e cca 7.5 secunde, daca nu mai putin. Acceleratia 80-120km/h in 4 si 5 e pur si simplu senzationala, ai jura ca ai in fata un motor V8, nu un amarat de diesel de 1.9L. Din pacate nu am un accelerometru, ca sa pot masura exact. Fac eu rost si de ala in cateva luni...

 

Eh, iar acu' cateva poze:

 

DSCN0373.jpg

 

DSCN0362.jpg

 

DSCN0369.jpg

 

DSCN0367.jpg

 

DSCN0361.jpg

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos :)

Motorul respectiv e al dracu' de tentant si pentru altii... ramane de vazut daca pus pe Fiat, Opel, Alfa sau Saab.

Sa pui si dynotestu :) l. Pacat ca n-ai facut si unul inainte de tuning...

Apropo, se zvonea ca va iesi o versiune biturbo de 210CP stock... se mai aude ceva?

Share this post


Link to post

Da, am auzit si eu de biturbo ala, dar ar avea 240CP stock. Speram sa fie lansat cu noul model Astra, undeva tarziu in 2008 sau 2009. Numa' bine mi se termina si mie leasu' la asta neagra si fac un upgrade :D

E lesne de tot de facut dyno fara tuning. Imi ia 3' sa decuplez cutiuta de tuning, asa ca o sa rulez 4 teste, 2 cu tuning si 2 fara. Unde mai pui ca pot jongla cu setarile in tuning box... Mi-e ca stau o zi intreaga pe capul testerilor hahaha

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos, e superba :X bestia ta neagra!

Share this post


Link to post

Frumos f. frumos !

Acum trebuie sa-i cobori garda, in a 2-a poza zici ca-i 4x4 :)

Share this post


Link to post

Nu mi se pare ca ar trebui coborata. Garda e deja cu 15mm mai jos decat pe modelul standard. Faptul ca am facut pozele pozitionand camera foarte jos nu a ajutat deloc :)

 

DSCN0376.jpg

Share this post


Link to post

Pentru o masina care se vrea a fi sport garda trebuie fie de la 130 mm in jos ori din poze a ta pare a avea vreo 200 mm.

Share this post


Link to post

''Motorul are acum 200 CP si aproximativ 400 nm'' -crezi ca ai vreo sansa in fata unui GTI?sa nu fiu rau(gti),seat leon FR 2l tdi 170 CP stock :thumbl:

Share this post


Link to post

ovi_jer, nu prea inteleg despre ce vorbesti acolo. Eu spuneam ca masina sta mai jos cu 15mm decat Astra standard, nu ca ar avea garda la sol de 15mm. In plus, nu sustin ca am masina care arata sport, ci ca doar are performante sportive :D

 

Cam asa ar arata a mea daca m-as pricepe sa fac fotografii-aceiasi garda la sol si aceleasi roti pe coupe-ul asta:

1024x768.jpg

 

c_french84, nu cred ca e corect sa-mi compar dieselul cu un GTI, care e mult mai scump. Stai sa lanseze GM motorul biturbodiesel si merg la liniute cu GTI dup'aia. Cat despre alte diesel-uri de capacitati similare, nu cred ca pun probleme unui CDTi. Un TDI pumpeduse e inferior unui commonrail din multe puncte de vedere, inclusiv la putere si cuplu dupa tuning. Dovada? VW renunta la tehnologia PD si merg pe commonrail.

Share this post


Link to post

Ti s-a spus ca masina este prea inalta.Ce e greu de inteles?

Garda la sol de 200 mm a masinii tale datorita jantelor este o realitate pe care nu o poti contrazice nici macar cu argumentul unei fotografii prost facute.Ca sa numai vorbim de acei 200 cp care nu se obtin cu cea ce ai facut tu.

Share this post


Link to post

Motorul nu e totul-mai ai nevoie si de transmisie,(un dsg),sasiu,etc;exista si gti 230 CP stock!Numai in USA mergi doar in linie dreapta!

Da-tdiul este mai vechi!

Edited by c_french84

Share this post


Link to post

Jentile de 18" nu modifica garda la sol daca le alegi cum trebuie-cresti diametrul jentii si scazi latimea talonului cauciucului. Ale mele sunt OEM, adica montate de producator, nu cumparate de la geambasul de la coltul strazii. Deci garda la sol nu e afectata.

Asa se face calculul diametrului rotii la schimbarea diametrului jentii: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

 

Ca sa nu mai vorbim ca tuningul meu duce motorul la 200CP, fapt dovedit de teste dyno facute pe motoare identice folosing acelasi tune. Apropos ovi_jer, stii cate ceva despre DTUK? Spune-le clientilor lor, printre care ma numar si eu, cum se face tuningul motoarelor Diesel... :)

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Ideea era (ia-o ca pe o sugestie doar) ca daca tot ai o masina sport, sa ai o garda la sol tot sport (implicit look-ul fi mai deosebit si manevrabilitatea imbunatatita) .

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Se numesc jante si nu s-au inventat in australia .Teste dyno facute de vanzator pentru a crede clientii ca fac o investitie buna?

Te asteptam cu test dyno pe masina ta si atunci mai vorbim de caii putere reali.Pina atunci vorbim de cai verzi pe pereti.

Apropo ,stii ca se cheama reclama numele firmei?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

De acord, ar arata ceva mai bine coborata inca 40-50mm, da' sincer nu prea ma trage ata s-o modific. Manevrabilitatea nu e o problema, suspensia e sport standard pe CDTi manuala in Oz, iar cauciucurile alea late ofera mavevrabilitate buna si aderenta din belsug. Repet, masina mea nu are pretentii de sportiva, nici kit sport (spoilere si praguri). Ce vreau de la ea e demaraj rapid, consum scazut si manevrabilitate buna. Pentru cat m-a costat isi face treaba foarte, foarte bine.

 

ovi_jer:

Da? Fac reclama? Dar numele producatorului esapamentului din sig-ul tau ce e?

Cum sa se considere reclama faptul ca discut despre tuningul motorului meu Diesel, pe un forum Daewoo/Chevy? Solutia asta nici nu merge pe motoarele lor... Daca asa sta treaba, toate forumurile astea auto sunt reclama, ca doar vorbim de anumite marci si modele si mai le si spunem pe nume... Haide, nici chiar asa!

O sa-mi fac test dyno in Septembrie, asta ca-s curios si eu ce poate motorul meu si nu pentru ca as avea ceva de dovedit cuiva.

 

Off-topic sters !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Daca vrei vorbim si despre tuning dar despre cel adevarat nu despre emulatoare de senzori care se folosesc la instalatii gpl ieftine.Deci cum spuneam : nu poti optine 200 cp dintr-un box si mai ales unul green care este pentru economie.

Referitor la reclama poti folosii functia in mesajele tale si poti vedea de cate ori ai facut referire la vanzatorii de iluzii.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea asa cum stii tu :)

 

P.S. sa stii ca nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic, la fel cum nu esti dator sa te justifici in fata nimanui pentru ceea ce ai facut masinii tale ;) .

Share this post


Link to post

Sper sa nu fiu rautacios...dar am si eu 1 intrebare simpla...daca vrei sa ai masina sport...adica intr-un cuvant PUTERNICA...de ce iti cumperi motor de 1.9...si apoi incepi cu fel de fel de incercari tuning???? :scarpin:

 

Eu de ce vreau masina puternica, iau masina puternica...daca vreau masina mare...cumpar masina mare...nu iau una mica, dau scaunele afara si spun ca am mult loc in ea... :mrgreen:

 

Nu mi-o lua in nume de rau, dar m-am saturat de toti prietenii mei care au masini de 90 de cai si vor sa le faca de 300...

 

PS: masina arata bine, s-o stapanesti sanatos...si la una cu un motor mai mare pe viitor.

:drinkers:

Share this post


Link to post

Raspunsul e si mai simplu. Parcurg cam 30,000 km/an, asa ca un motor V8 sau V6 turbo mi-ar face o gaura serioasa in buget. In plus motorul asta e foarte usor de modificat. Din fabrica pleaca cu 150CP/320Nm si crede-ma ca nu misca rau deloc nici cu atat :)

Mai e un motiv: motoarele turbodiesel moderne sunt foarte rare aici. V8 de 6.0L si V6 de 4.0L sunt mainstream aici, alaturi de Subaru Impreza WRX turbo de 2.5L, Mazda 3 MPS sau Astra VXR. E pur si simplu nemaipomenit sa vezi ce moace au colegii mei atunci cand tragem o liniuta sau cand le dau cheile pentru un test drive. Cand le mai spun ca si consuma jumate cat ale lor incep sa-mi ceara detalii despre cat costa si alte alea, vor si ei una...

Share this post


Link to post

Eu nu stiu pe cine dai tu gata, dintre compacte Astra are de departe cea mai proasta stabilitate.

Share this post


Link to post

Eh, cea mai proasta stabilitate la compacte... Ai condus Toyota Corolla? Sau orice de la Hyundai, Nisan, ca sa nu mai vorbim de francezele din ultimii ani? Recunosc, un Golf sau un Focus sta mai bine, datorita suspensiei independente pe spate, da' si costa mult mai mult aici decat Astra mea.

Share this post


Link to post
Eu nu stiu pe cine dai tu gata, dintre compacte Astra are de departe cea mai proasta stabilitate.

 

Din amintiri vorbind, Astra lui Viper statea cel putin la fel de bine ca a ta in curbe. E adevarat, cu butonul magic apasat, fara nu stiu.

Oricum, masina de fata nu cred ca e "facuta" decat pentru acceleratie in linie dreapta, nu cred ca omul s-a gandit prea mult la curbe si, la cum imi imaginez eu Australia, la ce bun sa o pregatesti pentru curbe?

Share this post


Link to post

wallaby, matale vobesti din presupuneri, se vede ca nu ai vazut macar C4.

daca am condus corolla? Nu.. dar o sa incerc una cu prima ocazie.

sato, doar cu botonul sport si esp se apropie cumva. dupa mine.. sta mai prost ca astra clasic chiar :) ))

Share this post


Link to post

Eu n-as zice asta, sincer sa fiu... Daca am de ales intre Astra cu boton magic si Corolla, fara sa iau nimic altceva in considerare decat comportamentul in curbe, in acest moment as alege Astra fara probleme.

Este foarte adevarat, in afara de asta, Astra nu imi place :) ) N-as da banii pe una nici batut.

Share this post


Link to post

A mea are buton sport, Traction Control si ESP. Tommy, ia o Astra pe 18" cu TC, suspensie sport si ESP, da-i in gura 50km pe serpentine si mai discutam.

Vorbiti despre Astra ca si cum ar zbura de pe drum la fiecare curba. Sa fim seriosi! :)

 

Tommy, am condus C4. Concluzia mea e ca-i masina de coafeze...

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...