Jump to content
Sign in to follow this  
Ulici Aleodor

ajutor doua probleme

Recommended Posts

Prima ar fi sunetele de sub masini. Am un Cielo 96 am fost la service mi-a verificat capete de bara rulmenti tot a zis ca toate sunt ok a spus ca sunt etrierele le-am schimbat si degeaba sunetele au ramas. Se aude atunci cand roata e putin virata si drumul e distrus sub el.

A doua probleme sunt trepidatiile la viteza de peste 100km. Nu vibreaza volanul deloc ci doar scaunele. Am jenti normale noi.

Sper sa ma ajutati in aceste privinte pentru ca in rest sunt foate multumit de masina!

Share this post


Link to post

Asta cu trepidatiile s-ar putea sa fie de la roti, care e posibil sa nu fie echilibrate corect. Iti sugerez sa faci o echilibrare de roti si o geometrie. Cred ca vei vedea o imbunatatire.

Succes!

Share this post


Link to post

Trepidatiile numai la viteza mare cu siguranta sunt de la roti. pe langa echilibrare ai putea sa verifici si geometria rotilor.

Cat despre sunete, am si eu ceva foarte asemanator, si sunt de la scaunul superior al amortizorului. Mai neplacut e ca trebe inlocuite pe ambele parti, sa nu-ti stea masina intr-o parte... bine ca nu sunt scumpe...

Share this post


Link to post

La amortizoare ma gandeam si eu altceva nu cred ca mai poate fi. Cu echilibrarea este o problema la mine aici in Resita cam toate aparatele de la service-uri sunt de ani de zile si nu mai echilibreaza prea bine. Probabil cu un drum la Timisoara ma rezolv.

Share this post


Link to post

Imi amintesc ca baiatul de la service sa uitat mult la amortizorul din drepta fata si a spus ca e "ceva" joc dar mai mult n-a stiu ce sa zica, n-a fost sigur. Sper sa o rezolv cat mai curand. Ma bucur ca vine iarna si strada se umple de zapada astfel nu mai sunt gropi si mie nu imi mai bate nimik :-D

Share this post


Link to post

Daca sa mers mult cu cauciucurile dezechilibrate acestea sau uzat neuniform si nu ai ce sa le mai faci.

Share this post


Link to post
Trepidatiile numai la viteza mare cu siguranta sunt de la roti. pe langa echilibrare ai putea sa verifici si geometria rotilor.

Cat despre sunete, am si eu ceva foarte asemanator, si sunt de la scaunul superior al amortizorului. Mai neplacut e ca trebe inlocuite pe ambele parti, sa nu-ti stea masina intr-o parte... bine ca nu sunt scumpe...

 

Sacunul superior al amortizorului e tot aia cu flansa amortizorului??

Share this post


Link to post

Nu ma pricep prea bine la masina mea, ca n-am avut curajul sa-mi bag prea mult nasul (of, daca era Dacie...), dar din ce mi-au bagat mecanicii ar fi diferite...

Share this post


Link to post

cred ca am cam aceeasi problema:

ocazional, cand sunt rotile cotite prin gropi, se aude un fel de trosnit de sub masina...nu stiu de unde este

am schimbat amortizoare, rulmenti amortizoare (palarii), cap bara...nu realizez de unde se aude...

Share this post


Link to post
cred ca am cam aceeasi problema:

ocazional, cand sunt rotile cotite prin gropi, se aude un fel de trosnit de sub masina...nu stiu de unde este

am schimbat amortizoare, rulmenti amortizoare (palarii), cap bara...nu realizez de unde se aude...

 

Si eu am aceeasi problema ca si tine.Troncane ceva ocazional cand e o denivelare a drumului.M-amm uitat pe sub ea la toba..ni8mic.se aude ca si cand se loveste o piesa de alta.

Problema e : scaunele de la amortizoare sunt tot alea cu flansele??? :?:

Mecanicul mi-a zis ca flansa n-are nimic pt.ca s-ar auzi fier pe fier in momentul ala.

Share this post


Link to post

Exact asa facea masina lui taica-miu (tot espero). A fost la service si aia au zis ca sunt arcurile putin rasucite ( :!: ). Le-au aranjat si dupa vreo cateva sute de km a inceput sa faca la fel.

PS Asta se aude pe spate.

Share this post


Link to post

espero 16v,

 

cred ca se refera la acelasi lucru...flansa amortizor = rulment amortizor(palarie, in termeni populari), dar eu doar ce am pus noi...nu cred ca ar fi de acolo...

adevarul este ca mie mi-a dat impresia de arc rupt dar...nu este asa, arcurile sunt ok..

s-ar putea sa aiba dreptate zmeu, desi arcurile se rotesc odata cu roata/amortizor, tocmai datorita acelui rulment..

Share this post


Link to post

la fel si la mine, cu toate piesele mai sus schimbate.

banuiesc ca si zgomotul asta il incadram la "asa face toate".

si eu banuiesc flansele si chiar schimbate cu altele noi nu mai e ca din fabrica.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...