Jump to content
Sign in to follow this  
cristi.a

Ford Mondeo ST

Recommended Posts

Si ca sa fie tot tacamul complet, am fost anuntat ca nu se aproba garantia. De ce? pentru depasirea la revizia de 15,000 cu 1576 km - mai exact cu 76 km, deoarece 1500 sunt admisi.

 

Corect, daca este o tara corecta, trebuie sa fim toti corecti, da parca la o masina de 31.000 euro puteau sa fie putin mai...permisivi.

 

PS: scuze pentru postare consecutiva, dar nu mai pot intervenii in postul anterior.

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post

Adica tu ai pierdut garantia de acum in colo ?

Share this post


Link to post

Peste tot e la fel, stiu pe cineva cu un Rexton, caz aproape la indigo.

Share this post


Link to post

Si eu eram la receptie la Romacar, unde venise un nene pe la vreo 50 de ani sa faca revizia la Fiesta, la un an si jumatate dupa ce-si luase masina si a aflat ca si-a pierdut garantia. Ce sa spun...totusi marja de 1500 de km mi se pare suficient de mare :| . Era bine daca dadeai si tu baiatului de la receptie o atentie sa-ti treaca 16500, nu 16576. Singurul aspect oarecum pozitiv in toata afacerea asta este acela ca poti sa-ti faci reviziile mult mai ieftin de acum incolo.

Share this post


Link to post

Naspa cu garantia, era sa o patesc si eu, chiar de la revizia gratuita de 2500, la care nu se face de fapt cam nimic.

 

@Brainiac:

In leg. cu reviziile poti sa le faci si in timpul garantiei ieftin. Iti cumperi tu toate piesele/consumabilele originale si mergi la service.

Astfel la service platesti doar manopera. Poti iesi mai ieftin numai daca te duci la un service de cartier dar nu e recomandat, totusi.

Share this post


Link to post

Nu garantia, nu au aprobat aceasta reparatie.

Din garantie nu au scos-o inca. Ma rog, inca discutam.

Share this post


Link to post

Presupun ca ai fost programat la revizie de catre ei. Tu nu ai cum sa prevezi cat mergi cu masina. Vina e a lor ca nu au destule locuri in service.

Share this post


Link to post
Daewoo modele ieftine si cam atat? :) ) Fara sa par deplasat , insa Leganza de exemplu nu prea se compara nici la pret , nici la dotari si nici la confort cu Focus.Este si mai sumpa si mai buna si mai confortabila.Acum daca tu ai un Cielo de 11 ani care saracu si-a trait traiul si-a mancat malaiul este problema ta , insa este putin rautacioasa remarca ta la adresa Daewoo.Desigur , nu se compara ca brand cu Fordul , nici pe departe , insa daca analizam masinile fara emblemele de pe capota , parca nu mai este asa stralucit.

 

PS si no offence , am vazut ca toti posesorii de Focus model anterior sunt foarte multumiti de masinilor , lucru demn de remarcat si de apreciat , insa exista o parte din ei care trec la fanatism si din pacate supra evaluaza masina , ceva asemanator celor cu Dacie.Pacat de energia asta patimasa disipata in acest sens :)

 

 

Super comparatia ta cu Focus-ul :) ) insa uiti elementarul sunt clase diferite. Leganza o poti compara cu Mondeo. Nu mai am Focus de aproape un an, momentan am un Audi A4 de care sunt foarte multumit. Cielo am avut 2 bucati 2001 , respectiv 2002 si imi mentin parerea ca este o masina fiabila dar depasita ... legat de consum ma exaspera in jur de 13% in oras cu Ac-ul pornit. Nu duc nimic la fanatism ... consider ca sunt destul de realist dupa 3 masini marca Daewoo si 2 Ford. O zi minunata iti doresc !!! :)

 

 

P.S. imi cer scuze fata de moderatori fiindca am citat un mesaj anterior dar numai asa puteam sa evit confuziile create.

Share this post


Link to post

P.S. imi cer scuze fata de moderatori fiindca am citat un mesaj anterior dar numai asa puteam sa evit confuziile create.

 

 

Doar fata de moderatori? Era o prezentare de Mondeo ST, putin peste un Mondeo normal. Dar ma rog..

 

 

Ca sa revin on topic, am rezolvat cu reparatia, in sensul ca au fost puse niste vorbe bune la garantii.

Depasirea fiind de numai 76 km, au trecut cu vederea. Nici reparatia nu era foarte scumpa, cred ca si asta a fost un motiv.

Ma rog, am EGR si nu mai alimentez niciodata de la Petrom.

Share this post


Link to post

Sa zici mersi, la Reno mai mult de 300 de km nu poti sa sari peste kilometri.

Iar la revizii, daca vii cu piesele tale, te accepta doar daca sunt in ambalajele originale, in acest caz la Reno cutiile galbene.

Share this post


Link to post

De ce sa nu alimentezi de la Petrom? Au cea mai buna motorina!

Share this post


Link to post

Am simtit imediat pierderea de putere, dupa 2 alimentari de la Petrom, asta dupa ce eram doar Rompetrol si a aparut si defectiunea valvei EGR. O fi coincidenta, nu acuz. Personal nu mai alimentez de la ei. Poate doar statia de la care am alimentat (Bdul Basarabia).

 

PS - importatorul Ford are carduri Petrom, deci nu as vrea sa generalizez.

Share this post


Link to post

Of, valvele astea EGR... Numai probleme fac, inca n-am priceput la ce-s bune de fapt. Am citit pe un forum Astra din UK cum cativa posesori de CDTi le-au suntat pur si simplu, fara sa aiba probleme cu motorul. Singura chestie de care inca n-au scapat e un martor de noxe in bord care se aprinde din cauza "mod-ului".

Se pare ca e un batch de valve proaste pe motoarele Opel de 150 CP. Din cate am inteles, din cauza uleiului valva "se lipeste" si ramane blocata. O fi aceiasi chestie si la Ford, sau mai rau, te pomenesti ca au acelasi furnizor la valvele astea?

Cu s-a scris mai sus, e bine ca din cand in cand sa-ti soliciti motorul ca sa se "scuture" de depuneri. Cauta "Italian engine cleaning" pentru o metoda de curatare bazata doar pe turatie si viteza ;)

Share this post


Link to post

Pai atata timp cat o fabrica de turbine, produce si livreaza pentru mai multi producatori din acelasi concern sau nu (de ex. VW, Volvo, etc)....nu vad de ce nu ar avea si la valve.

Share this post


Link to post

problema nu cred ca e producatorul in sine al piesei ci poate conceptia modelului respectiv si implementarea acestei in cadrul motorului

daca "suntezi" valva EGR nu mai ies noxele ok, si e posibil sa se deterioreze catalizatoarele mai repede, plus erori peste erori din partea ECU

 

'parerea mea

Share this post


Link to post

Erori ale computerului, martor pe bord palpaind, martor engine check aprins + cel mai simtit, pierderea de putere. In momentul in care nu mai lucra (pentru ca nu era o manifestare continua, aparand la peste 2500 rpm) "dadea in nas" de parca o scoteai din viteza.

Puteam sa merg cu ea asa fara probleme, dar demarajul era redus cu peste 60%.

Share this post


Link to post

Inseamna ca se blocase deschisa, daca ar fi fost inchisa nu afecta negativ demarajul ci din contra, consecinta fiind noxe mai amri si eventual o dara de fum in spate ;)

Share this post


Link to post
Of, valvele astea EGR... Numai probleme fac, inca n-am priceput la ce-s bune de fapt.

 

Eh, e banal; ajuta la recircularea gazelor pentru scaderea poluarii si racirea motorului.

Cu privire la probleme .. ai raspunsul doar o pagina in urma ;) http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=335806

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...