Jump to content
Sign in to follow this  
silviu75

Zgomot La Plecarea De Pe Loc

Recommended Posts

Cand plec de pe loc se aude, nu tot timpul, un fel de tac, calnc, nu stiu cum sa desriu exact mai mult tac.

Ca si cum ar fi planetara dar nu cred ca ea este de vina. A mai patit cineva asa?

 

Zgomotul nu este tare, daca turezi mai tare motorul nici nu se aude.

 

Chiar nimeni nu stie? La service m-au programat peste o saptamana si imi este ca se strica naiba ceva.

Edited by silviu75

Share this post


Link to post

Si a mea tot cam de noua. E ceva f grav?

 

Tu cati km ai?

Edited by silviu75

Share this post


Link to post

Pe loc, cu motorul pornit, cu frâna de mână trasă ca să nu pleci de pe loc, bagă în viteză şi dă puţin drumul la ambreiaj (nu toată cursa), apoi apasă-l la loc. Fă de câteva ori la rând. Ascultă dacă se aude de fiecare dată. Încearcă în toate treptele de viteză manevra asta. Dacă se aude de fiecare dată poate fi de la discul de ambreiaj care are nişte arculeţe care s-au cam înmuiat. De stricat nu se strică nimic într-o săptămână şi cred că-ţi vor spune că maşina nu are nimic, dar va trebui să fii insistent. Au devenit maeştri în ale aburirii. Fă-le în scris şi cere răspuns tot în scris.

Edited by euggen

Share this post


Link to post

@euggen: cand dau drumul la ambreiaj, accelerez sau o las la ralanti(adica sa nu se opreasca motorul)

Share this post


Link to post

Da e corect testul. Dar nu e grav. Cred ca se aude tot din cauza reducerii costurilor.

Share this post


Link to post
@euggen: cand dau drumul la ambreiaj, accelerez sau o las la ralanti(adica sa nu se opreasca motorul)

Cred că este ce am spus eu. Am aceeaşi problemă la un Hyundai Accent. În 3 ani nu a evoluat mai mult decât după prima lună, dar mă deranjează. Mai nou începe să-mi fluiere rulmentul de presiune şi ar putea fi de la uzura pe care o bagă în plus şocul fiecărei cuplări.

Clancul se aude la plecarea de pe loc, la schimbarea vitezei la turaţii mici, şi se mai aude la trecerea din accelerare în frână de motor şi viceversa, uneori şi la decuplarea ambreiajului.

Ca să evit fenomenul plec de pe loc ridicând mai întâi piciorul puţin de pe ambreiaj până simt că cuplează, apoi accelerez şi eliberez mai mult ambreiajul. Se obţine o plecare fără clanc, lină, chiar dacă o faci mai în forţă şi menajezi placa şi discul de ambreiaj. Se poate schimba viteza a.î. la cuplare turaţia discului=turaţia plăcii de ambreiaj (se vede pe turometru că nici nu creşte nici nu scade la momentul cuplării) şi nu se mai aude nimic. Asta cam elimină mersul sportiv :) .

Edited by euggen

Share this post


Link to post

este sunetul normal al jocului capului planetarei

Share this post


Link to post

Nu.

Se aude inainte de a cupla ambreiajul, si a scade turatia, daca se face testul cu frana de mana trasa, fara a accelera. Imediat dupa ce se aude, ambreiajul cupleaza, turatia scade.

Share this post


Link to post
este sunetul normal al jocului capului planetarei

Eu as plusa la jocul planetarei si cu jocurile (tot normale) din cutia de viteze. Am auzit si eu ceva dar numai cand eram cu geamul deschis si radioul inchis :) .

Share this post


Link to post
... Am auzit si eu ceva dar numai cand eram cu geamul deschis si radioul inchis ...

... si cand motorul (masina) e rece. N-are rost sa plecati urechea la toate zgomotele la rece. O excursie normala incepe de la 8-10 km in sus. Incercati si un reglaj corect al cursei de la pedala de ambreaiaj (actionare diferita la Kalos/Aveo cu motor de 1150 cc, ca la Matiz)

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...