flr77 Posted June 13, 2008 baiatul cu smirghel si fata cu pensula sunt cei mai tari... ) Share this post Link to post
Tommy Posted June 13, 2008 Mamaa.. robotii la colibasi chiar manupouleaza, asambleaza, sudeaza, verifica concavitati si linii drepte cu mansusi Incredibil ce primitiv se lucreaza acolo.. cand te gandesti ca la orice uzina normala sudurile se verifica cu ultrasunete de catre roboti. Share this post Link to post
flr77 Posted June 13, 2008 robotii le cara de colo colo... nicidecum sa faca vreo operatie computerizata (suduri manuale in 2008?!) si cand te gandesti ca e vorba de un model care nici nu s-a lansat. mare revolutie industriala a facut renou' la colibasi... PS: oare de ce apare rugina la logan? de aia... Share this post Link to post
Viz Posted June 13, 2008 Cand l-am vazut pe baiatu cu smirghelu..primul lucru care mi-a venit in minte a fost: "-Dorelee! ...mai dureaza mult ma?" Ma gandesc cum lucreaza in realitate, cand nu sunt filmati roboteii? Share this post Link to post
flr77 Posted June 13, 2008 la modul cum am vazut ca se fabrica, mai mult ca sigur ramane valabila celebra faza cu usile de pe 1300.. Share this post Link to post
zeneseu Posted June 13, 2008 Moamaaaaa ce investitii mari a facut Renault in uzina Dacia... Share this post Link to post
matias Posted June 13, 2008 (edited) Acum probabil ca mai multi membri o sa comita sucid in grup JD Power in Franta: http://www.jdpower.com/corporate/news/rele...aspx?ID=2008066 2008066.pdf Edited June 13, 2008 by matias Share this post Link to post
andreib Posted June 14, 2008 Adica... ? E ceva deosebit in faptul ca C1 e pe locul 1 intr-un top oarecare? Vrei sa-ti amintesc ca majoritatea covarsitoare a soferilor de C1 sunt defapt soferite care daca e cute nu mai conteaza restul . Share this post Link to post
cararama Posted June 14, 2008 totusi e un lucru de bun augur. Pentru ca masina e apreciata pe o piata concurentiala ca cea franceza. Observ ca este peste kia, chevrolet, vw,seat , hyundai,fiat, opel Share this post Link to post
tolin Posted June 14, 2008 ... mai are putin si ajunge peste Reno . E jenant sa ridici in slavi cea mai ieftina masina de pe piata, decand nu se mai fabrica Matizul. Loganul n-are decat cel mai mare portbagaj dintre cele mai ieftine masini. A crede ca ai primit mai mult decat ai dat este o alta forma a naturii umane. Share this post Link to post
cararama Posted June 14, 2008 eh frantuzii te contrazic. Or fi mai prosti ca rumanii verzi Share this post Link to post
laurentziu83 Posted June 14, 2008 Discutia asta imi aminteste de reclama la Albeea: "largest trunk in her class" Share this post Link to post
tolin Posted June 14, 2008 Cu ce ma contrazic francejii tai, cand spun ca Logan-ul este o alternativa la un SH (de peste 120k km, adaug eu) sau poate crezi ca natura umana nu este la fel pe tot globul ? Singura diferenta este ca unii nu-ti scot ochii toata ziua c-au dat banii pe un chilipir mai bun decat produsele celor mai renumiti producatori. Fabrica de la Mioveni este departe de cea mai productiva locatie de asamblare si materialele folosite sunt departe de cele folosite de catre ceilalti, asa ca, pretul scazut justifica doar o masina pe masura. Pretul mic al unei masini pentru care mii de romani lucreze pentru un salariu injositor in raport cu ceilalti lucratori din companie nu mi se pare un motiv de lauda. Pe mine nu ma mira desconsideratia in tratamentul romanilor, in general, in Europa, cand singuri o facem, aici in tara. Share this post Link to post
KumKum Posted June 14, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZGi2QsMaknU...feature=related Share this post Link to post
ToPser Posted June 16, 2008 La Craiova erau salariile mai mari ? Probabil ca de aceea se faceau masini mai bune ! Share this post Link to post
andreib Posted June 16, 2008 Sau poate pentru ca in 1995 a fost utilata fabrica de la Craiova de Coreeni cu echipamente care la Mioveni sunt vise frumoase in 2008. Share this post Link to post
tolin Posted June 16, 2008 La Craiova erau salariile mai mari ? Era vorba despre contributia salariilor in pretul de cost. Iar la Craiova s-a produs timp de 9 ani masina de 5000 de euro. Mincinosii de frantuji, n-au produs-o cum s-au angajat, au produs o masina ieftina pentru ei si alternativa pentru SH ! Care-i valoarea de revanzare a acestei masini ? Daca este sa calculam costul total al unui km parcurs constatam ca era mai ieftin cu taxiul. Share this post Link to post
cararama Posted June 17, 2008 cred ca sunteti putin prea subiectiv. Am observat acest lucru in posturile de mai sus. Pana la urma pe mine ca si cumparator ma intereseaza ce primesc in banii pe care ii dau. Si de asta se vinde loganul bine, de aia se va vinde si sandero bine. Pentru ca ofera value for the money.Restul e poveste, masinile vor avea succes oricat comentam noi pe aici. Share this post Link to post
EM!L Posted June 17, 2008 Desi am zis-o si eu cu ceva timp/posturi in urma, asta cu subiectivismul, postul tau e chiar amuzant. Ce primesti de 6k si ceva de euro? Sau ce primesti de 11k (ca din cate stiu sunt si Loganuri la pretul ala)? Mai citeste odata, mie mi s-a parut foarte important (si adevarat, normal) Care-i valoarea de revanzare a acestei masini ? Daca este sa calculam costul total al unui km parcurs constatam ca era mai ieftin cu taxiul. Share this post Link to post
tolin Posted June 17, 2008 ... cred ca sunteti putin prea subiectiv. Normal ca-s subiectiv, ca-s viu si imi merge mintea la calcule. Dupa ce dau coltul o sa am tot timpul sa fiu obiectiv si rece. Pana atunci, e mai ieftin cu taxiul decat cu Loganul, fie el (taxiul) Logan, n-am ceva impotriva, desi, in FIAT Bravo e mai brava, nici nu stii cand ai ajuns acasa. Share this post Link to post
Tommy Posted June 17, 2008 cred ca sunteti putin prea subiectiv. Am observat acest lucru in posturile de mai sus. Pana la urma pe mine ca si cumparator ma intereseaza ce primesc in banii pe care ii dau. Si de asta se vinde loganul bine, de aia se va vinde si sandero bine. Pentru ca ofera value for the money.Restul e poveste, masinile vor avea succes oricat comentam noi pe aici. Tu realizezi ca toate toate afirmatiile tale sunt false, sau ca sa fiu bland .. nu le poti dovedi? Baga ochiul la filmul cu sudura si frecusul la propriu si/sau la figurat al muncitorului roman la tabla de golan si mai gandeste-te o data. Ce e aia "value for money"? hhahhahaha Daca ai fi avut vreodata o masina cielo/espero/nubira/leganta cumparata de noua garantat nu mai vorbeai ca sa te auzi in oglinda concava. Daca in 95 un daewoo era un vis pentru 95% dintre romani, in 2005 loganul era un vis pentru 25% dintre posesorii de dacia 13xx ce nu au avut posibilitatea sa-si schimbe harbul pina atunci. Nu am amintit aici de tico si matiz pentru ca nu au intrat in sfera mea de interes vreodata. Share this post Link to post
cararama Posted June 17, 2008 Desi am zis-o si eu cu ceva timp/posturi in urma, asta cu subiectivismul, postul tau e chiar amuzant.Ce primesti de 6k si ceva de euro? Sau ce primesti de 11k (ca din cate stiu sunt si Loganuri la pretul ala)? Mai citeste odata, mie mi s-a parut foarte important (si adevarat, normal) pai ce primeam la 7000 de euro cat e un matiz? Nu stiu de ce ai impresia ca la 6000 de euro toti constructorii se bat sa ofere masini la fel de spatioase ca sandero, cu dotari mai multe. De asta ziceam ca ofera value for the money. Normal ca-s subiectiv, ca-s viu si imi merge mintea la calcule. Dupa ce dau coltul o sa am tot timpul sa fiu obiectiv si rece. Pana atunci, e mai ieftin cu taxiul decat cu Loganul, fie el (taxiul) Logan, n-am ceva impotriva, desi, in FIAT Bravo e mai brava, nici nu stii cand ai ajuns acasa. atunci de ce v-ati luat masina daca transportul cu taxi-ul e mai ieftin? Caci orice masina se devalorizeaza la fel de mult in aceeasi clasa. Tu realizezi ca toate toate afirmatiile tale sunt false, sau ca sa fiu bland .. nu le poti dovedi?Baga ochiul la filmul cu sudura si frecusul la propriu si/sau la figurat al muncitorului roman la tabla de golan si mai gandeste-te o data. Ce e aia "value for money"? hhahhahaha Daca ai fi avut vreodata o masina cielo/espero/nubira/leganta cumparata de noua garantat nu mai vorbeai ca sa te auzi in oglinda concava. Daca in 95 un daewoo era un vis pentru 95% dintre romani, in 2005 loganul era un vis pentru 25% dintre posesorii de dacia 13xx ce nu au avut posibilitatea sa-si schimbe harbul pina atunci. Nu am amintit aici de tico si matiz pentru ca nu au intrat in sfera mea de interes vreodata. Value for the money: garantie,dotari, spatiul interior, portbagaj, fiabilitate, retea de dealeri/service-uri, siguranta pasiva. Share this post Link to post
VFX Posted June 17, 2008 Value for the money: garantie,dotari, spatiul interior, portbagaj, fiabilitate, retea de dealeri/service-uri, siguranta pasiva. De cand ofera Dacia asa ceva? Share this post Link to post