Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Au declarat-o la prezentarea oficiala: "masina se adreseaza tinerilor si varstei a treia", adica celor care, inca, n-o au si celor care, tocmai, au pierdut-o.

 

Depinde probabil de emisiune. Eu am auzit "tineri dinamici". :D

In fine, buzunarul nu depinde de varsta in mod definitoriu si absolut.

Share this post


Link to post
Acum 1 minut, la Stirile de pe Prima, au anuntat un pret de plecare de 9.500 Euro... :o si ca vor exista 4 variante de motorizare.

Sper sa fi auzit bine.

 

 

Mai multa atentie stimabile cand te uiti la stiri. Au zis ca ar costa MAXIM 9500e cea mai dotata varianta. Chiar faceau o paralela cu Loganul care costa mai mult...

Share this post


Link to post

Eu am inteles de: 7700E - pret de pornire

Acum nu stiu ce include pretul ala.

Share this post


Link to post

Mi se pare absolut hidoasa ... :-&

Share this post


Link to post

E mai misto ca Loganul, orice e mai misto ca Loganu'.

Share this post


Link to post

Eu zic ca e o evolutie clara de la LOgan. Au mai lucrat pe ici pe colo si daca te uiti de mai departe din spate seamana cu I30. Eu privesc aceasta Sandero ca pe un pas inainte facut de Dacia.

Share this post


Link to post

Mie mi se pare beeeton. Cand o sa repauseze matizul, sandero scrie pe mine. sper :D

Share this post


Link to post
Acum 1 minut, la Stirile de pe Prima, au anuntat un pret de plecare de 9.500 Euro... :o si ca vor exista 4 variante de motorizare.

Sper sa fi auzit bine.

Chiar si 7700 de euro mi se pare un pret enorm pentru varianta de baza. Adica poti sa-ti iei Ambiance-ul cu 6000 si ceva de euro si pentru un Sandilau cu aceleasi dotari sa mai dau inca 1000 de euro? Adica sa stimulam comertul masinilor cu kur in continuare? Peste tot in lumea asta versiunile hatch se adreseaza unei clientele ceva mai sarace decat clientela sedan-urilor, la noi trebuie sa fie invers.

 

Un design bun al unei forme se considera desenul cu cat mai putine linii prin care forma poate fi identificata. Amestecul de forme geometrice, cerc, romb, trapez, triunghi, elipsa, plus nenumarate suprafete neregulate si irepetabile oboseste ochiul, creaza redundanta inutila si senzatia de kitch. Senzatia acesta se accentueaza cand recunosti paternuri specifice altor modele si ti se asambleaza in minte un mix produs de o lipsa de inspiratie sau de personalitate.

Apropo, pozele prezentate sunt deformate. Eu am privit masina la prezentarea oficiala in raport cu formele si inaltimea premiantelor din jurul ei. In realitate, masina este mai inalta si mai scurta decat in "pozele" de mai sus. Grila radiatorului prezinta niste complicatii tehnologice inutile si pare mai mult o incercare de a conferii masinii o masivitate pe care nu o poseda. Melanjul de forme distincte ale componetelor alaturate creaza franturi (fracturi) obositoare in incercarea de memorare a formei. Daca modelul Logan parea taiat din topor, Sandero pare taiat la traforaj.

In sfarsit cineva care stie ce inseamna un design frumos.

 

Eu inca tot duc dorul design-ului bordului de la Matiz, Nubira, chiar si Megane 1 si multe altele cu formele lor fluide si gasesc numai colturosenii pe modelele de acum. Pur si simplu ti se baga pe gat o anumita moda.

 

Cum e vazuta masina din dreapta-spate nu stiu cum vedeti voi, dar mi se pare stramba rau, puteau sa o faca mai bine proportionata.

 

Eu am inteles de: 7700E - pret de pornire

Acum nu stiu ce include pretul ala.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Fata de Logan e un cert pas inainte dar ce m-a mirat foarte mult e garantia de 3 ani si 100.000km.Posibil si un salt calitativ.

Share this post


Link to post
Chiar si 7700 de euro mi se pare un pret enorm pentru varianta de baza. Adica poti sa-ti iei Ambiance-ul cu 6000 si ceva de euro si pentru un Sandilau cu aceleasi dotari sa mai dau inca 1000 de euro? Adica sa stimulam comertul masinilor cu kur in continuare? Peste tot in lumea asta versiunile hatch se adreseaza unei clientele ceva mai sarace decat clientela sedan-urilor, la noi trebuie sa fie invers.

 

 

...

 

pai ... de unde stii tu ca varianta de baza la Sandel va fi Ambiance?

 

poate ca incep de la Laureat ... sau or mai baga ceva intermediare

 

din cate am mai inteles eu din declaratii oficiale ... preturile vor fi egale la acelasi nivel de dotare

 

la Logan o sa ai portbagaj la Sandel o sa ai design mai futurist si finisaje mai scumpe

 

iti ofera posibilitatea de a alege

Share this post


Link to post

Eu m-am saturat de solutiile acestea de marcheting de tipul "ieftinache" in care, pentru 100 euro, se face rabat la calitatea caii de rulare (pneuri). Atata timp cat exista cel putin 10 producatori de top, se alege solutia sustinerii unor producatori mediocri, care, daca n-ar prinde niste contracte OEM spaguite, ne-ar scuti de prezenta lor pe piata. Nu-i permis ca intr-o economie globala de piata, dupa ce ajungi cu masina de la dealer acasa, sa cauti alte pneuri pentru o masina noua !

Share this post


Link to post

Nu sunt neaparat contacte spaguite cat piese foarte foarte foarte ieftine. Daca ai sti cu ce preturi cumpara fabricile de masini piesele de la producatori...

Share this post


Link to post

Nu stiu unde am citit ca producatorul va avea profit 15% din pretul fiecarei masini.

Share this post


Link to post

Asta pentru ca oricum daca ti-ai cumpara piesele de la magazin si ti-ai face tu un Logan in spatele blocului te-ar costa oricum de doua ori mai scump decat daca ti l-ai lua facut de Reno. Discountul pentru fabrici auto fata de pretul normal de vanzare al pieselor in magazin sau catre alte tipuri de cumparatori este MULT mai mare de 15%.

Share this post


Link to post

Se vede ca n-ati produs ceva, vreodata, fara 100% nu produce cineva. Ca din scripte rezulta mult mai putin, asta-i alta poveste si tine de echipa de management.

Share this post


Link to post

100% adaos fata de pretul de productie e putin. ;) Cel mai probabil nici nu ai putea sa vinzi respectivul produs.

Share this post


Link to post

Normal, la cata spaga se cere.

Share this post


Link to post

Nu chiar ganditi-va cit costa pe hartie reclama pt un nou model LOGAN =))

Share this post


Link to post
Normal, la cata spaga se cere.

Costuri de desfacere. :D

Share this post


Link to post
Eu m-am saturat de solutiile acestea de marcheting de tipul "ieftinache" in care, pentru 100 euro, se face rabat la calitatea caii de rulare (pneuri). Atata timp cat exista cel putin 10 producatori de top, se alege solutia sustinerii unor producatori mediocri, care, daca n-ar prinde niste contracte OEM spaguite, ne-ar scuti de prezenta lor pe piata. Nu-i permis ca intr-o economie globala de piata, dupa ce ajungi cu masina de la dealer acasa, sa cauti alte pneuri pentru o masina noua !

Eu pentru 10 euro economisiti de catre fabrica (in producerea unei furci decente de ambreiaj) stau si umblu cu tubul de vaselina in portbagaj si mai bag cate putin la nuca de sustinere a furcii, altfel in oras ma dispera debreierea in trepte la plecarea de pe loc. Mai sunt multe alte lucruri la care s-a facut rabat, multe dintre ele insumate nu ajung la 100 de euro per total, dar stirbesc enorm imaginea firmei (sa ne reamintim de solenza la care se "economisise" 20-30 de lei prin eliminarea parasolarului dreapta, cand recurgi la astfel de economii arata clar ce medie a IQ-ului tintesti daca doresti ca viitorul posesor sa fie multumit).

 

@tarzy: eu ma indoiesc ca nu vor scoate si variante mai ieftine, fara AC (dupa mine, cam singurul accesoriu optional care ajuta la revanzare, restul isi pierd din importanta), si, sa dau 7700 de euro pe o masina noua fara AC, da-o dreaku, mai bine imi iau Matiz si mai economisesc si 1700 de euro si nu ud portiera cu transpiratia de la cotul scos pe geam.

Share this post


Link to post

Dar trebuie sa te cheme reno sa declari public ca ai profit de, doar, 5% la un produs vandut in 200.000 de exemplare si ca investesti, din buzunar, se intelege, sa maresti productia la 320.000 de exemplare. Managerii astia insulta pe toata lumea, un privitor neinteresat intelege ca ei isi accentueaza, prin asta, pierderile. Orice proprietar adevarat i-ar da afara in secunda 1. Este statul francez un proprietar adevarat sau managementul de la reno este o sinecura binecunoscuta, o lipitoare pe bugetul francez si pe cel roman ? Astept cu interes raport de la Ministerul Finatelor Roman cu privire la impozitele si taxele platite de catre producatorul mentionat. Sunt convins ca raportul contine cifra zero la toate capitolele in discutie. Prevad un scandal la UE, fraieri sa fie FORD sa nu-i reclame.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Daca Ford reclama Reno astia isi iau talpasita de la Pitesti si iar face romanu 30 de ani acelasi model de masina...

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Reclamatia celor de la reno a fost o magarie. Reclama cei care au avut cele mai mari scutiri de la buget.

Share this post


Link to post

Le e frica de concurenta,asta e clar.

Share this post


Link to post

De concurenta ii este frica oricui, mai ales ca, concurenta-i neloiala, prin definitie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...