cristipa Posted April 19, 2007 cristipa, :inteleg ca nu ai timp sa cauti si sa citesti tot topicul, dar daca tot vrei sa scrii... bun, 1. eu am oferit o explicatie de ce o institutie ca RAR-ul nu ar trebui sa omologheze asemenea recipienti. 2. Intrebare: versiunea de varf Euro4 a Matizului, nu cumva nu are nici aceea er conditionat? "> Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 19, 2007 Rezervoarele toroidale sunt testate si omologate international .Explicatia ta este off-topic si nefondata. Share this post Link to post
cristipa Posted April 20, 2007 Rezervoarele toroidale sunt testate si omologate international .Explicatia ta este off-topic si nefondata. bine ai dreptate! - eu am dat cu parerea din ce stiu si eu, poate tu stii mai multe... cristipa, :inteleg ca nu ai timp sa cauti si sa citesti tot topicul, dar daca tot vrei sa scrii... Are versiunea de top cu EURO 4 Aer Cond. sau nu are? "> Share this post Link to post
zapacitu Posted April 20, 2007 http://www.daewoo.ro/modele/matiz/tehnic.php de la E/AC incolo toate au. Share this post Link to post
cristipa Posted April 20, 2007 http://www.daewoo.ro/modele/matiz/tehnic.php de la E/AC incolo toate au. esti sigur? care sunt EURO3 si care sunt EURO4 in tabelul acesta? cunsoc si eu siteul daewoo, tabelul care mißal arati tu este vechi... Share this post Link to post
closchkutza Posted April 20, 2007 Uite-te la preturi..acolo o sa vezi ca sunt unele E4 si unele E3, dar nu aceleasi, sunt diferite. Apoi uita-te la dotari si o sa vezi care au AC si care nu. Share this post Link to post
daniitm Posted April 22, 2007 Si cum merge colega modelul acesta de Matiz? Sunt si eu interesat de un model si prea ma hotarasc. Share this post Link to post
daniitm Posted April 24, 2007 Salut eu sunt interesat de a achizitiona o astfel de masina si nu stiu ce sa fac.In sensul ca daca e ok sau nu ea ca masina ,durata de viata,fiabilitate,piese ,etc. Daca domnii doresc sa raspunda ar fi OK. Multumesc. Share this post Link to post
pufu21x Posted May 1, 2007 stiti cumva daca matiz cu euro 4 e exportat in vreo tara ue? Share this post Link to post
MAVERICK_SS Posted May 2, 2007 @daniitm Mie imi soseste maine (daca se tine dealer-ul de cuvant) un Matiz E4 Power Plus asa ca in cateva zile am sa deschid un Jurnal de Bord unde am sa expun primele impresii . Din ce mi s-a spus (de catre dealer tin sa precizez), si probabil ai citit in posturile anterioare, nu prea s-a schimbat mare lucru in afara de catalizator, asa ca nu cred ca ar trebui sa apara probleme (ma refer la alte probleme nu la cele care apar de obicei la un Matiz) Toata stima, MAVERICK_SS Share this post Link to post
padrino Posted May 4, 2007 (edited) stiti cumva daca matiz cu euro 4 e exportat in vreo tara ue? Eu in Italia am vazut Matiz care arata asa, banuiesc ca este si E4: Edited May 4, 2007 by padrino Share this post Link to post
VAXXi Posted May 4, 2007 Acela este Matiz 2, care s-a comercializat si sub numele de Chevrolet Matiz. Este modelul intermediar aparut dupa Matiz 1, si urmat de Chevrolet Spark. Share this post Link to post
cpop Posted May 9, 2007 (edited) De pe 7.05.2007 avem si Matiz Euro4 cu GPL. http://www.daewoo.ro/preturi/ Edited May 9, 2007 by cpop Share this post Link to post
ovi_jer Posted May 10, 2007 Matizul se mai fabrica decit in romania si nu se exporta nicaieri. Share this post Link to post
fun4cristi Posted August 1, 2007 Salut, referitor la Matiz Euro 4...mi se pare mie sau i-a crescut consumul de benzina?!? (cand trebuia sa scada) Daca va uitati la specificatii tehnice http://www.daewoo.ro/modele/matiz/tehnic.php puteti observa ca, consumul extraurban a crescut de la 4,2 la 5,1, urban de la 7,2 la 7,8 (sau asa ceva) si cel mixt a urcat si el cu aproape un litru. Eu sper ca au gresit si au vrut ca alea sa fie consumurile pe GPL...caci altfel...e ingrijorator... Share this post Link to post
tolin Posted August 1, 2007 E normal sa-i creasca consumul, daca incadrarea in norma Euro4 se face, doar, prin deschiderea sanatoasa a electro-valvei EGR ! Daca mai dai drumul si la A/C, motorul devine o leguma. Share this post Link to post
MAVERICK_SS Posted August 2, 2007 @tolin : Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste motorul atunci cand dai drumul la A/C. In cazul meu trebuie sa accelerez destul de serios ca sa nu imi moara motorul atunci cand plec de pe loc si am A/C pornit. Iar la drum lung, se simte un zvac mai accentuat in momentul in care cupleaza compresorul (asta comparand cu vechiul Maty E 2). Sincer, mie imi pare rau dupa vechiul Matiz deoarece chiar daca era Euro 2 parca mergea mai bine in toate privintele fata de Matizul Euro 4. Cu stima, MAVERICK_SS Share this post Link to post
tolin Posted August 2, 2007 Din anul 2000, decand Daewoo a trebuit sa treaca la motorizari euro3, producatorul a introdus pe Matiz varianta de 1L si 4 cyls. Faptul ca la noi s-a ajuns ca si in anul 2007 sa tragem de acelasi motor reducand poluarea prin sugrumarea lui este o problema singulara, asa cum sunt cam toate rezolvarile noastre. Share this post Link to post
adrian_r5 Posted August 2, 2007 Motorul de 1 l a fost montat si pe Matiz 1 ? Share this post Link to post
tolin Posted August 2, 2007 Nu avea rost, tot din 2000 s-a trecut la Matiz II, editie revizuita a caroseriei, a suspensiei si a motorizarii. Altfel, cauta pe siturile polonejilor si cehilor, poate gasesti ce doresti. Share this post Link to post
fun4cristi Posted August 28, 2007 @tolin: imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu suntem singurii care sugrumam matizurile. Uitandu-ma pe mobile.de dupa Matizuri 2, am observat ca sunt o gramada facute dupa 2003, cu Euro 3, si cu acelasi motoras de 0.8 cu 3 cilindri in linie. In plus, consumul mediu unui Euro 3 de pe Matiz 2 a fost semnalat la 6,3 l/100 km. Pe cand noi, acum, la Euro 4, avem mai putin de atat (6,1 l/100 km). Imi pare rau pentru masinuta asta, ca nu se ocupa nimeni in lume ca lumea de ea. E un concept aproape pierdut. S-ar putea castiga foarte bine de pe urma ei, daca cineva ar actualiza-o. Share this post Link to post
closchkutza Posted August 28, 2007 Corect, ai dreptate. Desi este o masina foarte simpatica, a pierdut foarte mult fiind produsa in tari "fara apa calda". Oricum, urmasul matizului, Sparkul, nu consider ca se ridica la standardul impus de matiz. Share this post Link to post
fun4cristi Posted August 29, 2007 (edited) Da, asa e. Sparkul e mult mai prejos. Unde mai pui ca si la crashtest s-a comportat mai prost decat Matizul 1!!! (EuroNCAP) O intrebare pentru specialisti: Daca ar fi vorba de alegere intre un Matiz 1 Euro 4 (0.8 l, 48 HP, 3cyl, 6,1 l/100 km) de la noi si un Matiz 2 Euro 3 (1.0 l, 64 HP, 4 cyl, 6,6 l/100 km), ce ati alege? Edited August 29, 2007 by fun4cristi Share this post Link to post
closchkutza Posted August 29, 2007 Eu clar l-as alege pe al doilea. Chiar m-am uitat la nemti si am vazut cateva cu foarte putini km, dar preturi destul de piperate. Share this post Link to post