Jump to content
Sign in to follow this  
de esenta tare

Probleme La Relanti Kalos 1150 Cmc, 2004

Recommended Posts

ok, maine ma apuc de treaba mai intai am nevoie de acele capede stea pt a desface suruburile, am sa dau tot corpul clapetei jos,apoi am sa revin cu poze/rezultatul problemei, multumesc mult pt ajutor :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
... multumesc mult pt ajutor :)

Oricand si la orice ora.

Share this post


Link to post

salut..rezolvarea mea la problema cu relantiul mare a fost un idle \learn...dupa ce l-am facut am plecat cu masina prin cartier..dupa cateva opriri si porniri si un mers la 3500 ture cu a treia si cateva frane de motor relantiul si-a revenit--nu am respectat procedura cu mersul in afara -- a inceput sa mearga nu bine foarte bine..parca nici cand am luat masina nu mergea asa...ce am facut eu nu este rezolvarea problemelor cu relantiul dar la mine s-a rezolvat problema...

Share this post


Link to post

salut..rezolvarea mea la problema cu relantiul mare a fost un idle \learn...dupa ce l-am facut am plecat cu masina prin cartier..dupa cateva opriri si porniri si un mers la 3500 ture cu a treia si cateva frane de motor relantiul si-a revenit--nu am respectat procedura cu mersul in afara -- a inceput sa mearga nu bine foarte bine..parca nici cand am luat masina nu mergea asa...ce am facut eu nu este rezolvarea problemelor cu relantiul dar la mine s-a rezolvat problema...

 

nu a fost idle learn(a nush cata oara cand am dat reset ecm si degeaba) o prostie imensa dupa mine deoarece nici cea mai mica diferentza vizibila/auzibila nu se petrece poate pe tester ceea ce nu ma intreseaza, MTIA +clapeta de acceleratie ok(nu prea ai la ce umbla) MTIA este sigilat si water/air proof, valva/supapa PCV am la tico de 6ani(124000km) si nu am schimbat-o, la aveo are o vechime de 2 ani nu recomand schimbarea ei 1 data pe an sau la 10000km doar atunci cand se uzeaza, ''problema'' a fost scoasa la ''lumina'' de tester , unul din cei 2 senzori de oxigen nu mai functiona.

offtoic: exagerat de ''slabutz'' aveo la partea electrica. toate cele bune.

Share this post


Link to post

''problema'' a fost scoasa la ''lumina'' de tester , unul din cei 2 senzori de oxigen nu mai functiona.

Care dintre ei, cel de dupa catalizator ? Mi-e ca acela "functioneaza" cand s-a dus catalizatorul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Aceeasi plasa mi-a fost intinsa si mie, mi s-a aratat pe scaner cum sonda lamda I varia continuu intr-un interval anume iar sonda lamda II, cea de dupa catalizator era mult mai cuminte..si isi modifica valorile la interval de 2-3 secunde si atunci foarte putin. Asa imi justificau ca este stricata si trebuie inlocuita, ceea ce este o magarie, asa cum a zis si Tolin, comportamentul ei, daca inca functioneaza in parametrii catalizatorul este sa varieze valorile foarte putin.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Defectiunea unui senzor aprinde Check-ul.

Share this post


Link to post

Care dintre ei, cel de dupa catalizator ? Mi-e ca acela "functioneaza" cand s-a dus catalizatorul.

 

 

nu, niciuna din cele 2 sonde lamda, nu cred ca ma-m exprimat corect cand am spus ''senzor de oxigen'' , ma-m referit la unul din cei 2 senzori din admisie este chiar sus pe galerie ii mai spune si senzor de vaccum (asha l-a numit mecanicul) :-? ?, a mai fost necesar si un reflash calculatorului bineinteles cu un upgrade de firmware, am fost in service la dibas (cel de pe sos fundeni) deoarece doar ei au versiunea OEM de software, versiunea aveo 1.2 2006-2008 am inteles ca a avut aceasta problema din fabricatie cu aceasta versiune de flash, eroarea/bug-ul software-ului a cosnstat in producerea de ''informatii'' eronate catre MITA, am observat cu ochii mei cand masina statea la relantii (fluctuatii mari 2300-800 rot/min) MITA inchidea si deschidea debitul de aer in motor , mai exact cand se tura clapeta de acceleratie se inchidea brusc, imediat ce scadea turatia motorului sub limitele normale, la fel de brusc se ridica clapeta de acceleratie, chiar nu mai putea tzine relantiul de niciun fel, chiar si in mers nu te puteai baza pe o frana de motor deoarece ''smucea'' apoi masina ''dadea in nas'' extrem de enervant, constatarea/verificarea cu ajutorul tester-ului costa intre 100-160 lei dupa parerea mea f scump, mai exact 100lei sa tzi-o puna pe tester si daca ii gasesc vre-o ''buba'' mai se incarca pretul, mai multe ''bube'' mai multi bani. :(

Share this post


Link to post

Daca era bug software, de ce ti-a mai schimbat MAP-ul (senzor de presiune absoluta aer in galerie) ?

Share this post


Link to post

nu stiu ce a fost, mecanicul a spus ca este vb de o eroare in flash, bug la-m numit eu, din cate am inteles de la mecanic a fost de o eroare de software datorita celor ce au construit softul pt motorul s-tec 1.2.

Dupa reflash a pornit masina si totul era in regula cu relantiul dar la accelerare motorul revenea ff greu la turatia normala de relanti(~800rot/min) in timpul de revenire se aprindea MIL , cand revenea la turatia normala se stingea check engine, a 2-a oara pe tester senzorul nu era in parametrii standard.A fost ''ok'' toata operatiunea la service-ul de reprezentanta(dibas fundeni) ''stia'' ce sa faca mecanicul (ma rog d'asta e mecanic nu) dar la bugetul meu a nu a fost ''ok'' 315lei, toata ''operatiunea'' a durat aprox 2 ore din care aprox 1,4h a fost ashteptarea, parca ai fi fost la dentist :) ) asta e , bine ca am scapat chiar si cu dubii in privinta celor de la dibas.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...