Jump to content
Sign in to follow this  
laurentziu83

Vw Passat Highline Tdi Pd 101 Cp

Recommended Posts

OK! Sezon deschis la warn! Cine mai doreste, cine mai pofteste sa posteze off topic!

:/

Share this post


Link to post

Colega tu te auzi ? Sau doar vrei sa faci numarul de posturi ?

 

Deci B5 e una B5.5 e alta, modelul prezentat de Laurentiu este B5.5.

Si acum sa incepem spectacolul.

1. Passat are 4WD ceea ce primera nu a avut niciodata

2. motoare mult mai puternice si mai multe

3. tinuta de drum exemplara laudata de toata lumea

 

Dotari GARLA, tot ce vrei si ce nu vrei la Primera ioc, decit cele de baza dar nimic deosebit .

 

PS> oricum ma agit degeaba, am auzit ca intr-o viata anterioara ai avut S Klasse (sau era un forum anterior, nici nu mai stiu) =))

Share this post


Link to post

Nu cred ca ai auzit bine , S350L am si acuma si inca o sa il mai tin , singurul motiv pentru care nu aduc vorba de el este simplu:S-Klasse nu se compara nici cu Passat B5.5 nici cu Primera.Nu vad care e legatura?Sincer imi exprim pozitia mea fata de anumite afirmatii si pana la urma nu cred ca ai habar ce dotari are Primera.Una peste alta mi se pare extrem de mult 28.000 eur pentru o masina ca Passat B5.5 Highline cu motor de 1.9 si 100 Cp si da asta o zice un om pasionat de masini care are si o limuzina S-Klasse si un Nissan Primera.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

26.oooE sa dau pe o Primera este aberant de mult pentru un DVD si un webcam bagat in bara. Oricum si eu am un Hummer in garaj si tot zic ca e scumpa Primera cu motoare reno facute in Turkey .

Oricum tot nu mi-ai spus ce dotari are in plus Primera fata de Passat dar ma rog nu mai conteaza oricum nu stii sa-ti exprimi opiniile cu fapte ci numai cu vorbe...in vant .

Share this post


Link to post

Ma rog daca zici tu , motoarele pe benzina sunt facute in Japonia , ca de altfel toata masina si asamblata in Anglia.Si dai 26.000 eur nu pe un DVD si o camera , caci pe langa astea mai are muuulte lucruri , cum ar fi pilot automat cu senzor pentru adaptarea vitezei de croaziera,ABS+EBD+Asistenta franare Nissan, multa electronica , este un fel de gadget car.Este o masina buna, poate o sa te convingi dupa ce o sa mergi cu una si o sa vezi ce poate sa faca una.Asa cum am mai spus nu este o masina de lux , este o masina care imi satisface nevoia de mobilitate in fiecare zi , cu un sistem DVD performant, cu un habitaclu spatios si modern, cu 8 air-baguri ,cu un design futurist care este admirat.

Camera nu este in bara si este foarte folositoare mai ales in orasele aglomerat unde trebuie sa bagi masina la mm.Oricum nu vreau sa conving pe nimeni de Nissan ,prezentam ce conduc in fiecare zi fara sa imi para rau nici de 50euro centi.

Share this post


Link to post

Va astept pe fiecare sa va faceti cate un topic pentru masinile proprii. Pana atunci, aici se discuta strict de masina lui @laurentziu83!

E nevoie sa o repet la fiecare 2 posturi?

Share this post


Link to post

:o ff topic:

Chiar nu este nevoie, il rog pe colegul Lemon sa faca topicul cu masina minune si comentam acolo .

 

PS> aceleasi lucruri le are si Passatul, mai putin camera .

Share this post


Link to post

Eu zic ca se poate face split mai tarziu, chiar ma relaxeaza discutiile astea, dupa atatea zile de hamaleala. Merge un astfel de topic.

 

Hai sa mai fac ceva precizari:

Masina eu zic ca are un pret destul de corect, fiecare face ce vrea cu banii lui. Daca m-ati intreba pe mine daca as alege Passat sau altceva, as raspunde negativ, m-as orienta spre altceva mai sportiv, si asta nu pentru ca m-ar deranja ceva la masina, 2 articulatii rezolvate cu wd40 si 3 rotite schimbate in portiera nu imi dau motive sa o critic, dar nu e pentru mine. Pentru ai mei insa, care merg cu 120-130 in ritm destul de constant, merge foarte bine.

Masina a fost cumparata DE NOUA, asta conteaza foarte mult, am condus-o prima data cand avea 150 de km in bord, kilometrii sunt REALI, si asa vor fi si in continuare, chip-tuning nu va vedea niciodata, in primul rand nu scrie numele meu in talon ca sa pot sa fac asta, stiu ca se poate, dar asta e. E totusi o diferenta de la o masina cumparata SH. Si asa e peste tot. Dar repet, eu n-as fi dat banii pe ea la momentul actual.

Nu stiu cum este comparativ cu Primera, daca era doar Nissan, nu ma bagam. Dar sunt si frantujii amestecati pe aici, ori eu nu-i mai vreau.

 

Mai spuneti ca e prea scumpa si ca se gaseau si alternative mai ieftine. Mie nu mi se pare. Intr-adevar, pana si Megane-ul are bec in bord pentru centura si arata mult mai bine la interior, dar aici e vorba de altceva, si anume de rezistenta, iar timpul o arata. Eu n-am absolut nici un greiere la interior si nici nu cred ca voi avea prea devreme, desi am strambat ambele jante pe fata si am facut praf cateva capace de roti, deci menajata n-a fost. Mai avem in firma un Passat cu 137000 de km in bord (only in RO) care merge ca-n prima zi, dupa 6 ani, si asta zi de zi, si isi face treaba indiferent de vreme. S-au gauri covorasele de la picioare, mizerie, etc, dar nu e nimic stricat pe acolo.

 

LE nic_octava: nu, multumesc, nu vreau s-o preiau, as putea sa o folosesc 80% din timp, dar nu ma intereseaza. Nu-mi place sa car mai mult fier decat imi trebuie. :) ) Si cum merg foarte mult prin oras... Poate par tampit, dar momentan intre un Passat nou si un Tico nou, l-as alege pe cel din urma. :)

Share this post


Link to post

Salutari tuturor!

 

Nu stiu daca sunt on sau off topic, dar vreau sa va multumesc. De ce? Ca m-am relaxat si am ras cu lacrimi.

Ce conteaza care este mai tare? Chiar deloc, important este ca isi face treaba.

 

Oricum laurentiu83, masina este super, sa o folosesti cu placere (cand o vei prelua) sa te tina 300k km si sa iti iei un Ipod, asta ca sa elimi discutiile cu de ce nu are cd/mp3 si are numai cass.

M-am dat cu unul asemanator (1,9 cu 130 de cai) vreo 1000 de km si senzatia e cool, adica poti spune ca ai masina. Singurul minus este la gabarit unde pe stradute am mers cu grija sa nu ating ceva (e ca mare!).

 

Off topic: la 29000 euro (DDP), eu mi-as lua un Jaguar, ca am mers zilele trecute cu unul si tot ce am putut face a fost sa-mi sun sotia si sa ii spun ca pot muri linistit!

 

Va doresc sa falimentati serivce-urile (sa nu le dati de lucru) si sa stiti cand sa va opriti din apasarea pedalei din dreapta.

 

La multi ani si... spor!

Share this post


Link to post

Mereu am apreciat Passat-ul, pentru ca e o masina cinstita.Totusi, laurentziu, nu reusesc sa inteleg de ce te chinui sa ne faci sa intelegem importanta masinii noi, iar peste doua randuri ne explici cat de buna este o masina de firma de 6 ani cu 137.000 km facuti in RO si care functioneaza ca in prima zi?

:-?

Asadar, sa prefer un Passat 2002 cu mai multe dotari, motor de 130 cp si 4motion in jur de 14.000 euro, in locul unuia ca al tau?Nu ca am banii astia,dar e bine de stiut.

Share this post


Link to post

O lauda pe aia pentru ca a fost de noua tot in firma, nu a fost cumparata din alta parte.

Ca parere persoanala: Passaturile se vor masini de o clasa superioara de pret, adresate altui public tinta, cu bani mai multi, dar tinand seama de cate sunt pe strada devin chiar banale, mai ales ca au si un design plictisitor.

 

 

PS: Masinile de firma, atata timp cat nu sunt ale unor firme de distributie, sunt in general mai bine intretinute decat cele particulare.

Share this post


Link to post

Da,am inteles ideea.Problema este ca aici suntem la sectiunea "Masina mea",iar discutile trebuie sa fie in acest sens.Consider ca este important ca cei care deschid topic aici sa fie in primul rand utilizatori ai masinilor pe care le prezinta.Numai asa pot sa redea cat mai la obiect impresile pe care le au,probleme pe care le intampina, bucuria sau dezolarea de a conduce masina respectiva.

Probabil am dat-o rau in :o fftopic: ,dar remarcile lui laurentziu (mai ales comparatia cu Tico) par de genul "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri".Cred ca am mai cunoscut acest tip de oameni.

Daca gresesc imi cer scuze si lui si nu in ultimul rand moderatorilor pentru off-topic.

Share this post


Link to post

A, nu, dimpotriva, numai ca in situatia mea actuala imi trebuie masina mica, pe aia mare am vazut cum merge, ok, n-am nevoie, unde-i aia mica? :) ) E destul de nasol sa ai doar o strada lata de 5 metri si sa intorci acolo, iar cu masina de 4.8 metri... :-S

Daca as fi facut autostrada de 3 ori pe zi alta era alegerea, normal. Momentan merg urban.

Comparatia cu cel vechi am facut-o ca sa arat durabilitatea in timp. In cea uzata, in afara de faptul ca s-a mai tocit pe la colturi, ca sa zic asa, nu am nici un greiere in plus.

Poate par de genul "vulpea cand nu ajunge la struguri", dar la mine e fix invers. Cunosc destui faptul ca nu-mi place sa ma laud cu masinile si ca sunt mai practic de felul meu. Am Passat in parcare, am preferat sa merg cu matizul prin oras cat l-am avut. Asta e.

Share this post


Link to post

Laurentiu, sa stapaniti sanatosi masina si sa va bucurati de ea.

 

Nici eu nu cred ca mi-as lua Passat, mai degraba o Honda Accord 2.2 CDTi Exec care pentru aproximativ 23.000 CIP vine cu toate optionalele posibile mai putin sistem de navigatie. Dar asta e partea a doua si nu inseamna ca Passat-ul nu-si merita banii. Ba dimpotriva. Pentru carcotasi: strugurii sunt acri. Mai stiu eu pe unul cu un Megane Hatch care se infoia in pene ca ligheanul ala de masina e la fel de bun ca o Mazda 3. Ma rog, fiecare cu ideile lui...

Share this post


Link to post

Laurentziu,atunci, eu termin aici.Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea si in noul an.La multi ani!

Edited by wsc

Share this post


Link to post

Masina s-a vandut astazi contra sumei de 9500 de euro unei cunostinte. Cam putin, dar daca asa a fost sa fie, nu-i problema.

Acum are 75000 de km, in februarie implineste 5 ani, cauciucuri destul de noi, cca 15000 de km de rulaj, si mai necesita si un schimb de ulei si de distributie, schimburi ce le va face viitorul proprietar.

In afara de macaraua de la geam, masina nu a mai avut nici o problema, nici macar un bec nu i s-a ars.

Ca reparatii, i s-au inlocuit o capota, un far, un condensor de AC si alte maruntisuri in urma unui accident cu un manz in 2004 si apoi in 2007 i s-a inlocuit spoilerul, ca urmare a unei Solenze ce a derapat pe gheata si a intrat in ea in iarna lui 2005. Solenza a avut aripa si portiera praf, Passat-ul a avut spoilerul doar putin desprins intr-un colt si a mai mers asa vreo 2 ani. In vara i s-a inlocuit si parbrizul, ca urmare a unei pietre ce a capatat-o la intoarcerea din Franta, in vara lui 2007.

De umblat a umblat in nenumarate randuri in Bulgaria, apoi in Austria, Germania si pana in Franta, la Paris.

Speram sa o tina tot asa si noul proprietar cu ea. Si sa scape naibii de casetofonul ala odios.

Acest topic se poate inchide.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...