Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Tu esti acasa ca la hotel ? Ia intreaba sotia, te serveste ! Tub cilindric, semi-transparent, solutie de culoare albastra, dop albastru, iar pe eticheta scrie Clin Universal + Alkohol (NanoProtect), 500 ml.

 

Cel mai bun (pret/performanta) produs de curatat plastic, "... si de-o speli e ca si noua". Am oroare de pantofii dati cu crema (parca-s pantofi de mort), la fel de bord-urile acoperite cu silicon. Un tip de la o spalatorie a incercat sa-mi faca o supriza placuta, ca de prima oara. Era s-o ia la nara, ca de ultima oara. Toata viata Matizului n-am scapat de jegul acela. De ala cred ca scapi, doar, cu diluant, dar nu mai stai pe acolo de miros.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Mersii .Aceasi oroare am si eu de dat cu silicon .Culmea e ca sefa ,foloseste clin( dar asta ).O fii bun ?

post-8104-1210322769_thumb.jpg

Share this post


Link to post

ala e...

post-5518-1210323275_thumb.png

Share this post


Link to post

Pfff... cam de cacao Aveo pe curbe ... :( . Cea mai urata experienta am avut'o acum 30 min la volan: am fortat o curba - viteza 120 -130km/h- si am simtit cum ma duc direct in sant ( subvira masina ), am lasat acceleratia .. si'a revenit pe trasa normala de mers , mi'a fugit spatele ... am apasat acceleratia in blana si "am iesit " din curba. 20 de minute am stat intr'o parcare sa'mi revin... si'acum tot la asta ma gandesc :( :( :( .. teribil sentiment.

Share this post


Link to post

Partea buna e ca ai "gasit" limitele masinii... :)

Share this post


Link to post

In viata mea nu mai incerc sa intru tare cu Chevrolet Aveo intr'o curba ... m'am convins de stabilitate.

Share this post


Link to post

Pai depinde de curbe...Sunt unele in care nici cu Accordu' nu intru mai sus de 90-100...dar eu inca nu i-am descoperit limitele... :D

Share this post


Link to post

Eu incercai sa intru cu o masina de familie ca si cum ar fi fost una sport :) ... Bine ca nu facui accident si sper sa'mi fi fost invatatura de minte. ( cred ca am si presiunea cam scazuta in roti )

Share this post


Link to post

Razv, bine punctat cu masina e familie. Acum o luna am avut si eu o experienta asemanatoare, dar fara derapaje, aveam vreo 100 km/h. Anyway am observat o chestie care mi-a placut, atunci cand in masina sunt 4-5 persoana, avand si garda joasa, masina se comporta uimitor in viraje si in plus nici o urma de "zdruncineala" pe drum drept cu vant lateral :P .

Edited by magnet

Share this post


Link to post

Daca ati vrut masina sedan, asta e !

Share this post


Link to post

salut...sunt posesorul unui chevrolet aleo 1.2 din ian.2008.am pascurs pana acum 3800 km.sunt foarte incantat de el...saptamana trecuta mi sa aprins lampa de avertizare la bord.am mers cu ea aprinsa cam 25km . am fost in service si mi-au spus ca este de la benzina proasta. am bagat benzina numai omv carrera95.mi-au resetat calculatorul si mi-au spus ca e bine sa bag benzina de 98.cu ocazia asta mi-am montat si scut la motor.

Share this post


Link to post
Daca ati vrut masina sedan, asta e !

Adica? X(

 

Vrei sa spui ca din cauza portbagajului apar "elementele" de subvirare sau spravirare? :D

Share this post


Link to post

Pai e mai stabil Hb-ul decat Sedanul cam la toate modelele. Sunt rotile spate ceva mai aproape de "colturi" si asta da un oarecare (destul de mare :D ) avantaj pe viraje ( e mai putin prezenta supravirarea in cazul Hb-urilor decat in cazul sedanurilor). At least... asa stiu eu :) .

Share this post


Link to post
... Sunt rotile spate ceva mai aproape de "colturi" si asta da un oarecare (destul de mare :D ) avantaj pe viraje...

 

Avantajul evident e ca lasi mai putine urme pe ziduri, stalpi si masini cu... colturile :)

 

Viteza e doar unul din factorii majori care influenteaza comportamentul in viraje. Daca lasam la o parte configuratia virajului (de exemplu nu toate curbele sunt "circulare" asa cum ar trebui), de o importanta covarsitoare e modul de abordare, adica "jocul" pe care franarea si accelerarea il dau asupra repartitiei masei pe cele 2 punti.

Din povestea lui Razv rezulta ca a intrat in curba cu acceleratia calcata la 120 Kmph :) Reactia masinii la manevrele ulterioare e fireasca, dar alta era procedura de abordare a virajului :) Mi se mai intampla si mie sa "schimb CD-ul" si sa ma trezesc ca vine un viraj si nu mai apuc sa tai gazul la vreme. Nasoala senzatie!

Share this post


Link to post
In viata mea nu mai incerc sa intru tare cu Chevrolet Aveo intr'o curba ... m'am convins de stabilitate.

Aici sunt doua aspecte. Primul, cu cat ai viteza mai mare cu atat trebuie sa fie raza traiectoriei tale mai mare. La masinile cu tractiunea fata si comportament subvirator, trebuie sa te lipesti de viraj in primul sfert al arcului de cerc, altfel esti varsat. Daca virajul este compus din doua arce de cerc concentrice, dar cu raze diferite sau cu aceeasi raza, dar centre diferite, abordarea primului arc trebuie sa pregateasca abordarea celui de-al doilea. Dar si cu o abordare corecta, poti avea surpriza sa nu ai suficienta raza la traiectorie fata de viteza de abordare, chiar daca te folosesti si de sensul opus. Deci, nu poti aborda oricum si cu orice viteza un viraj, iar reteta este dependenta de comportamentul masinii. Din descrierea ta, nu comportamentul subvirator (inertia) a fost de vina, ci forta centrifuga. Fortarea pentru a pastra soseaua genereaza o instabilitate, iar aceasta poate fi accentuata de comportarea sasiului. Din constructie, sasiul de HB este mai putin sensibil la torsiune decat cel de sedan. Din acest motiv nu voi alerga vreodata intr-o caroserie sedan, intotdeauna m-am simtit ca intr-o barca. Si inca ceva, nu abordez vreodata cu incredere un viraj pe care nu-l cunosc, sunt viraje care varsa sau care strang, iar asta o afli tarziu. Daca mai spui si ca aveai pneurile cam moi, nu avea cine sa te tina pe viraj. Niciodata nu trebuie sa-ti planga pneurile intr-un viraj.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Din povestea lui Razv rezulta ca a intrat in curba cu acceleratia calcata la 120 Kmph :) Reactia masinii la manevrele ulterioare e fireasca, dar alta era procedura de abordare a virajului :) Mi se mai intampla si mie sa "schimb CD-ul" si sa ma trezesc ca vine un viraj si nu mai apuc sa tai gazul la vreme. Nasoala senzatie!

 

Dap ... am intrat accelerand ( fortand masina destul de rau - treapta 3 - ), curba s'a strans imediat si am simtit ca ma duc in sant ... restul stiti .

Share this post


Link to post

Am luat o curba la dreapta cu unghi de- sa zicem 130-140 grade, cu 160/h (ma chemase tata de urgenta in legatura cu acele simulari pt tezele cu subiect unic). Masina s-a comportat excelent, eram singur in ea. Mie imi place comportamentul dinamic pe curbe al masinii. Sedanul tatei nu are comportament identic, din pacate. E mai... "barca".

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post
Am luat o curba la dreapta cu unghi de- sa zicem 130-140 grade, cu 160/h

Poate 40-50grade...si atunci mi se pare cam multicel 160km/h :o

Share this post


Link to post

Pe cea de 40-50 de grade poate nici cu 40 nu poti s-o abordezi.

Share this post


Link to post
Poate 40-50grade...si atunci mi se pare cam multicel 160km/h :o

 

No no ... 130-140 ... :) . O curba deschisa adica :)

Share this post


Link to post

Am presupus ca unghiul format este obtuz, de unde si estimarea mea. Da, e cam multisor, strada goala, ora 16,25, asfalt impecabil. Nu mai repet decat la urgenta (daca eram cu sotia cred ca aveam capul calendar macar 2-3 zile).

Razv- ai dreptate. Am postat un pic mai tarziu (deh, fastnet =)) ).

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post
No no ... 130-140 ... :) . O curba deschisa adica :)

Aaa...da ...geometria asta...am capul varza...am lucrat non-stop...facusem 180grade ...360... :D

Share this post


Link to post

Bravo, felicitari.

Dar unde sunt impresiile?

Share this post


Link to post

Apropos de stabilitate...hai sa compar si eu putin aveo cu cielo. Acelasi drum, aceleasi curbe...la aveo a trebuit sa tund multicel din viteza. Am avut o senzatie nasoala cu masina pe curbe strande, desi nu am intrat cu acceleratie ci cu deceleratie si accelerand dupa jumatatea curbei (ca sa ma redresez). Nu o sa-i mai incerc limitele. Asta e... masina de familie, de pescar (scule, corturi, scaune..etc).

 

Cauze? eu cred ca are centrul de greutate un pic cam sus. Incarcata se comporta mult mai bine. Goala topaie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...